- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Virgo1691991
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Jaaaa Dank je welllll!!!
sporthaas
-
- 123 berichten
- 642 stemmen
Hallo allemaal,
Ik zoek de titel van een film die ik jaren (ik denk wel 10 a 15 jaar) geleden is hebt gezien.
Enige wat ik me nog kan herinneren is het volgende.
Een groep mensen leeft in een schipwrak op bodem van de zee......... Meer kan ik mij niet voor de geest halen.
Iemand een idee?
Bedankt
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo allemaal,
Ik zoek de titel van een film die ik jaren (ik denk wel 10 a 15 jaar) geleden is hebt gezien.
Enige wat ik me nog kan herinneren is het volgende.
Een groep mensen leeft in een schipwrak op bodem van de zee......... Meer kan ik mij niet voor de geest halen.
Iemand een idee?
Bedankt
Goliath Awaits (1981) ?
sporthaas
-
- 123 berichten
- 642 stemmen
Ja volgens mij is dit hem. Helemaal top, ik ga is kijken of deze nog ergens te vinden is.
Bedankt.
Goliath Awaits (1981) ?
congo
-
- 898 berichten
- 0 stemmen
Ik ben opzoek naar een soort dinosaurusfilm.
Ik weet nog: het zag er allemaal redelijk nep uit, het ging over een groep mensen die op een soort eiland aankwam (dit stuk weet ik niet helemaal zeker meer) en toen was er een soort dinosaurus (die er heel erg nep uitzag op film) en die werd ontvoerd door andere mensen. Volgens mij had die dinosaurus nog een jonkie of zo? Klinkt het iemand bekend in de oren?
Dk2008
-
- 11208 berichten
- 812 stemmen
Misschien één van die Journey films, ik heb deze gezien, erg nep.
Dk2008
-
- 11208 berichten
- 812 stemmen
Maar die zijn niet nep, maar echt. Of echt nep. 
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Of misschien Land of the Lost (2009) ?
congo
-
- 898 berichten
- 0 stemmen
Thnx, dat is 'em. Ik was hier al een tijdje naar opzoek.
Dk2008
-
- 11208 berichten
- 812 stemmen
Mooi. Ik vind het leuk te lezen hoe mensen communiceren met elkaar zoals dus bij deze film. Echt weer die wat minder bekende films. 
Schabolleke
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Ik zoek een filmtitel.:
ik kan er maar niet opkomen..
Film is redelijk recent 2010-2012, gaat over verliezen/loslaten van grote liefde. Mannelijke hoofdpersoon is een club dj (beetje luchtige lounge electro), begin midden 30, heeft kinderen met zijn grote liefde. De liefde lijkt voorbestemd en on breekbaar maar de dj ontmoet op en feestje een nieuwe jongere liefde. Op dat feest is hij met zijn 'grote liefde'
Ik meen me te herinneren dat het een frans canadese film is maar dat weet ik niet zeker. Het verhaal volgt de 3 personen, de dj, de in de steek gelaten grote liefde en die nieuwe liefde. Er zijn wat scenes die zich afspelen op familie bijeenkomst van dj waar nieuwe en oude liefde beiden
aanwezig zijn. Vader van dj geeft liefdes advies. Film heeft een terugkerende theme song die gekoppeld is aan de grote eerste liefde begin zin van song " its you (you beetje langgerekt)'
Oude liefde worstelt met het verdriet en het loslaten van haar grote liefde ...
Acteur, midden 30 donker haar, type moderne knappe kerel. Actrice, begin 30 donker haar, rank pezig postuur, doet beetje frans aan. nieuwe liefde, midden 20 blond, wulps 
wie o wie weet welke film dit is, ik kan het niet uitstaan dat ik er niet op kan komen. Verlos mij!
.
Schabolleke
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
anderen1
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een filmtitel,
Een deel jaren oud al, ik denk maar ben niet zeker dat het harrison ford is (niet de film cape fear) die hier ook een advocaat in speelt in deze film.
Iemand heeft een vrouw vermoord (denk zijn aanhoudster) en hij moet iemand verdedigen maar op het het allerlaatste van de film blijkt dat zijn vrouw de moordenaar is. Hij vind dan het moordwapen in de kelder met nog bloed op.
Zo iets zit nog in mijn gedachten. Loop hier al maanden over te dubben . Ik hoop echt dat hier iemand is die me kan helpen
Op voorhand dank
Timo.
-
- 3 berichten
- 40 stemmen
Hallo allemaal,
Ik heb al een aantal jaren een aantal beelden voor mij van een animatiefilm die ik jaren geleden gezien heb. Een jeugdsentiment. Ik gok een jaar of 10 geleden dat ik de film gezien heb. Ik zou heel graag de titel van de film willen weten voordat ik de beelden vergeet en niet meer weet waar het nou over ging.
Het begon met 2(?) biggetjes(?) die achterna gezeten werden door 2 draken. 1 van deze 2 werd al snel gepakt, de ander werd iets langer achterna gezeten maar uiteindelijk ook gepakt. Beide werden ze naar een kasteel gebracht en hier gevangen genomen. Hierna moeten de biggen proberen te ontsnappen uit het kasteel.
Dat is eigenlijk alles wat ik nog 100% weet. De andere hele vage beelden kan ik niet duidelijk verwoorden.
Bij voorbaat dank!
Timo.
-
- 3 berichten
- 40 stemmen
Is het niet één van deze films?
Ik heb het even bekeken, en nee, de film die ik bedoel zit er niet tussen! Het is ook erg lastig met de informatie die ik heb, helaas. Toch bedankt voor de moeite 
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
@ Timo: The Black Cauldron / Taran ... (1985)?
Timo.
-
- 3 berichten
- 40 stemmen
Ja! Dat is 'm! Harstikke bedankt
Eingelijk, na al die jaren 
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
Joh! Super! Het was mijn allereerste bioscoopfilm en die schoot me meteen te binnen. 
Dk2008
-
- 11208 berichten
- 812 stemmen
Hoop gezoek altijd. Kent iemand misschien deze film. Deze film is in de jaren '90 een keer op de Duitse tv geweest, maar zover ik weet geen Duitse film. Lijkt een beetje op Blackboard Jungle, alleen gaat het in deze film maar over een schooldag van een speciaal klasje met een stuk of 10 moeilijke jongens. De leraar houdt het aan het begin al snel voor gezien. Van het hoofd van de school moeten ze in de klas blijven en het zelf maar uitzoeken. Om de tijd te doden, gaat eerst eentje laten zien hoe je wel les moet geven, maar dat gaat niet goed, dus daarna nog een en dat gaat zo door. Maar het wordt allemaal niks, behalve conflicten. Ik meen dat de hele film zich binnen het klaslokaal afspeelt, er is niet meer dan een schoolbord, stoelen en tafels. Bvd.
Zelf terug gevonden, is een soort verfilmd toneelstuk. Staat bij IMDb en in speelfilmencyclopedie:
Kiara1996
-
- 15 berichten
- 13 stemmen
Halloo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen maar toen ik een jaar of 9/10 was heb ik een horrorfilm gezien en dat ging over een Italiaans gezin die in een huis woonde, later vermoordde de vader hun allemaal en pleegde ook zelfmoord. Sindsdien spookt het daar, er kwamen daar nieuwe bewoners en het enigste stukje dat ik nog weet is dat de kinderen van het nieuwe gezin een oppasser kregen omdat de ouders weg waren. Maar omdat het huis spookt ging die oppasser zitten in een kleine kamer (waarschijnlijk waar het meisje van het vorige gezin is vermoord), ze bleef daar een tijdje en toen zag ze dat Italiaanse meisje als geest met een gat in d'r hoof en stopte de vinger van die oppasser in dat gat. En toen werd die oppasser zo gek dat ze werd meegenomen en verder weet ik niks meer. Misschien weet ik nog dat het gezin bestond uit: vader, moeder, zoon en dochter. Ik vond het zoooo een leuke horrorfilm en keek het altijd met m'n vader en ik hoop dat jullie weten waar ik het over heb.
Kiara1996
-
- 15 berichten
- 13 stemmen
Oooo en misschien nog 1 ding: Aan het eind van de film ging het gezin verhuizen. En de film eindigde met dat het meisje door de grond zakte (geloof ik).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
The Amityville Horror (2005)
maar of er eerst een Italiaans gezin woonde weet ik niet meer.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Het oorspronkelijke verhaal gaat wel over een Italiaans-Amerikaans gezin: klik...
Kiara1996
-
- 15 berichten
- 13 stemmen
Heeel erg bedankt, ik had het fout. De oudste broer vermoordde zijn ouders, 2 jongere broertjes en 2 jongere zusjes. Dank jullie wel !!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.