• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.794 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.194 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

injectx

• 5 berichten
  • 4 stemmen

Yo! Ben op zoek naar een science fiction film. Engelstalig. Volgens mij was het een remake OF was ie opnieuw uitgebracht in bluray o.d. Ik kan me alleen stukjes uit de trailer herinneren. Het was ietset een vrouw/meid welke onderzocht/ondervraagd werd. De setting voelde erg retro aan. Volgens mij speelde het zich allemaal af in het hoofd van die vrouw. Titel iets met journey?.. Erg vaagaar misschien heeft iemand een idee. Thanks!

TS023

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Hey,

Ik ben op zoek naar een film waarin een man zijn identiteit wordt afgepakt. Hij woont in een hut in een bos. Ik kan me nog een scene herinneren waarin hij erachter komt wie hij echt is en dan in de gaten krijgt dat er overal camera´s hangen in zijn hut. Hij scheurt een kabel door zn muur en dan zit er een camera achter de spiegel. Iemand een idee?

Magenetica

• 4 berichten
  • 6 stemmen

Zoek een film, kan echt niet op de titel komen. Ik herinner me deze hilarische scéne:

Soldaten op missie in het buitenland. Een van de jongens krijgt een tape en zelfgemaakte koekjes toegestuurd van thuis. De tape is The Deer Hunter. Oppeens valt de film weg en wordt zijn vrouw genomen door een andere kerel die dan in het koekjesdeeg klaarkomt...

Iemand ideeën?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Als The Deer Hunter te zien was, dan zou hij in principe hier tussen moeten staan: The Deer Hunter (1978) - Movie Connections - IMDb

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Was dat niet Jarhead? Staat ook vermeld bij die movie connections. -edit- Yep.

Magenetica

• 4 berichten
  • 6 stemmen

Ghahaha jep! dat is 'em! Dankuwel jongens

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Yw!

TS023

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Niemand nog?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Geen idee. Misschien zit ie hier tussen?

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

TS023 schreef:

Niemand nog?

Ik heb me rotgezocht, maar niets te vinden. Al zijn er ook anderen die de film zoeken, zonder resultaat.

Leeuwin

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Film over de WWII.

Situatie:

De joden moeten hun eigen barakken bouwen in een kamp. Het kamp ligt in een dal en in de bergen staat een groot landhuis,

Meisje die dochter is van een architect of bouwer. Zij ziet dat de barakken niet goed worden gebouwd en vertelt dit aan de Duitsers. Zij word bedankt met een kogel door haar kop. Ze valt eerst op haar knieen en dan op haar zij.

Kan iemand mij vertellen uit welke film dit komt?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2564 stemmen

Schindler's List.

rowanb8

• 44 berichten
  • 33 stemmen

In Film > Algemeen > Moeilijke film:

Hallo forumers.

Ik heb een vraag, ik zoek een film die ik slag in de lucht 10-15 jaar geleden gezien heb op TV, het gaat om een oorlogs film in zwart wit [dus het lijkt me een oudje] het enigste wat ik me nog kan herinneren is dat ze onder terreur lagen van levend prikkeldraad, het prikkeldraad pakte soldaten en en kneep ze helemaal fijn. Ik heb denk ik voor 200GB [zijn een hele hoop films] aan oorlogs films gedownload maar zat er niet tussen wie kan me helpen ik wil die film zo graag nog een keer zien

Brix

• 19810 berichten
  • 5220 stemmen

@rowanb8

Ik twijfel, maar probeer deze eens Deathwatch (2002)

Spetie

• 38871 berichten
  • 8515 stemmen

En anders misschien deze: The Bunker (2001)

rowanb8

• 44 berichten
  • 33 stemmen

@Brix helemaal super heb m gelijk besteld

@ Spetie ook bedankt

DickBos

• 24 berichten
  • 4 stemmen

In Film > Algemeen > Soortgelijke posters / bijpassende hoes:

Ben op zoek naar de titel van een film:

een bedrijf, dat zich toelegt op tijdreizen naar een bepaald punt in de prehistorie en waar dan een van de "toeristen" per ongeluk een vlinder doodtrapt, waarna in het heden tijdzones veranderen. En ik bedoel dan niet de film Butterfly effect.

Weet iemand raad?

[email protected]

Tot horen, gr. J@n

Ch3wb4cc4h

• 116 berichten
  • 0 stemmen

Mybabyboy

• 2 berichten
  • 0 stemmen

ja nothing but trouble!! dat is de film die ik bedoel. heel erg bedankt!

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Mybabyboy schreef:

ja nothing but trouble!! dat is de film die ik bedoel. heel erg bedankt!

Graag gedaan!

gibanel

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hoi allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ben al een tijdje op zoek naar deze film. Ik heb hem zo´n 20 jaar geleden gezien...

Het speelt zich af in een vernietigingskamp, waarschijnlijk Auschwitz.

Echt een gruwelijke film die de gebeurtenissen laat zien die er toen gebeurde.

Zover ik mij kan herinneren komen de volgende items erin voor:

- Mengele die proeven doet op tweelingen om de oogkleur te veranderen.

Wanneer dit bij (ik geloof meisjes) lukt, wil hij die ogen hebben.

Een dag later komt een soldaat met een potje met daarin die ogen.

- Dan werkt er een man bij het sonderkomando die de lichamen uit de gaskamers moet halen.

Dan ziet hij zijn naaste ertussen liggen en stort in. vervolgens komt er een Nazi, die vraagt of er een probleem is en schiet de man neer.

- Verder is er een gevangen vrouw die werkt voor een officier (die meer haar wil). Haar drijfveer is dat haar zoon aan de andere kant van het hek zou zitten. Ze wil haar zoontje heel graag vinden en doet vanalles voor de officier. Echter wordt zij door hem aan het lijntje gehouden, want hij weet helemaal niet waar het zoontje is.

Ik heb er samen met een vriendin naar gezocht, het volgende hebben we aan informatie verzameld:

- hij is waarschijnlijk uit de jaren 70/80

- het is niet Grey Zone

- hij is engelstalig

super bedankt alvast!!

Esp

• 115 berichten
  • 647 stemmen

Ik weet het niet 100% zeker, maar zou het deze kunnen zijn? The Boys from Brazil (1978)

ibendb

• 5046 berichten
  • 3250 stemmen

Eergisteren hoorde ik dat men het had over een film. Ik had er iets van gehoord, maar niet welke film het is. Het leek me nogal leuk, dus ik zoek die film. Ik weet nog dat ze het over een aantal mensen die aan het station stonden en dat ze aan het kibbelen waren. Waarna plots uit de luidsprekers komt: Ik ben God en stop uw gezever. Het kan anders zijn, maar dit is wat ik weet. Alvast bedankt!

gibanel

• 2 berichten
  • 0 stemmen

helaas is het niet The Boys from Brazil, het speelde zich echt af tijdens de oorlog. Ik ben benieuwd of het nog ooit gaat lukken dit te vinden.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

@Gibanel:

Dikke kans dat 'ie hier tussenstaat!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Is het toevallig niet deze.

Sorstalanság

M1kee

• 64 berichten
  • 348 stemmen

Hallo! Ik ben op zoek naar een film waarin een man zit die perfect lijkt. Met een groot huis, mooie vrouw, doet aan yoga, afgetraind lichaam etc. En dan moet hij (geloof ik) iemand achterna, of iemand vermoorden. Sorry voor de weinige info, maar ik hoop dat iemand het herkend!

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Mr. Brooks?

Zo niet, is het een oude of recente film? Hoe ziet de hoofdrolspeler er verder uit?

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

@Gibanel: Het zou goed kunnen dat je de miniserie War and Remembrance uit 1988 zoekt!

Hier de trailer.

Leeuwin

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Leeuwin schreef:

Film over de WWII.

Situatie:

De joden moeten hun eigen barakken bouwen in een kamp. Het kamp ligt in een dal en in de bergen staat een groot landhuis,

Meisje die dochter is van een architect of bouwer. Zij ziet dat de barakken niet goed worden gebouwd en vertelt dit aan de Duitsers. Zij word bedankt met een kogel door haar kop. Ze valt eerst op haar knieen en dan op haar zij.

Kan iemand mij vertellen uit welke film dit komt?

Minotaures schreef:

Schindler's List.

Nee dat is hem niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.