- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
TS023
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Ik kwam idd net op carriers, 1 van de films waarmee ik in de war was. Maar nog steeds niet welke ik eigenlijk zoek. Hetgeen wat me het meest bijstaat is die ziekenhuis scene die ik net beschreef.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5194 stemmen
Ja maar wat doet die dokter dan in dat ziekenhuis? En ik denk toch echt dat die dokter dan uit carriers komt
En de hoge muur met een aantal personen lijkt me echt doomsday
Heb ik ook wel eens hoor dat films door elkaar heen beginnen te spelen in mijn brein ;-D
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Of Day of the Dead 2.
toch niet I am Legend. 
TS023
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
@stfuympos nee, beide niet.
@mikey ik denk dat je gelijk heb ja. ik zei vanaf het begin al dat het verschillende films zouden kunnen zijn. En het is ook al een tijdje geleden haha. Ik check die films eerst wel, dan kijk ik wel of ik die scene tegenkom met het verlaten ziekenhuis.
Thanks voor je inspanning!
vdhoek
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Kan film niet vinden:
Hallo
ik hoop dat iemand weet welke film dit is..
ik ben al een tijd op zoek naar een film die ik gezien heb maar niet weet welke naam het is..
het gaat over een familie die in de jaren 1800 leven nog met paard en wagen. in een bos..
als iemand het bos tever in gaat worden ze vermoord door een soort wolf wat achteraf een persoon blijkt te zijn..
er is toch een meisje die het wil proberen omdat deze nieuwsschierig is wat daar is.
dit gaat een tijd door todat ze het red en bij een hek komt waar een weg loopt ze klimt over het hek en bij de weg staat in haar kleding van 1800. dan komt er een politiewagen aan rijden en die politie agent kijkt raar naar het meisje in de kleding.. nou blijkt aan het eind het te gaan over een soort sekte die in 1800 leeft in het bos in de tijd van nu....daarom mag er niemand het bos door...
hoop dat iemand het weet en duidelijk is...
zaq
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de titel van een film van ongeveer 7 jaar oud. De omschrijving is alsvolgt:
Een (zwarte) man staat met autopech lasngs de kant. Een (blanke) man stopt en wil hem helpen. De zwarte man doet onverwachts ineens heel aggressief.
Vrijwillig (of onder bedreiging van een pistool?) laat de blanke man, de zwarte man instappen in zjin auto, en ze rijden een lange route af. (Eindbestemming onbekend.)
De hele film speelt zich af in de auto, en er vind een lange conversatie plaats.
Uiteindelijk verdienen ze elkaars respect, als eenmaal bekend is wat hen motiveert om de weg in te slaan waarvoor ze gekozen hebben...
zaq
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Baggerman,
Bedankt voor je suggestie, maar het was niet deze film.
Genre zal Thriller geweest zijn. Beide acteurs zullen niet zo heel bekend zijn.
Juist
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hey ik zoek een film maar. Ik dacht dat het Requiem for a Dream was maar dat was dus niet zo. Waarom ik aan die film dacht is omdat die film die ik zoek eindigt met een pier

als op de cover.
Omschrijving:
Een man met opvallende bril loop van punt A naar punt B en het eindigt in een schietpartij op een pier. Volgens mij is hij opzoek naar zijn Ex-vrouw/dochtertje.
Onderweg komt hij allerlei mensen tegen slaat er een paar in elkaar ect.
Hoop it helps
Mybabyboy
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hallo
ik zoek de naam van een film die ik eens als kind heb gezien. Ik denk misschien van in de jaren 90?
Ik zal uitleggen wat ik nog weet. Het ging over een gezin die ergens naartoe ging ofzo, maar ze werden tegengehouden door een rare familie, een soort monsters, maar nog mensen. Ze werden in het huis (kasteel) van die rare familie vastgehouden en mochten niet ontsnappen. De zoon van de normale familie moest trouwen met de rare dochter van die rare familie. Op het einde kunnen ze allemaal toch ontsnappen. Ze denken dat die rare familie dood is. De film eindigt bij de hoofdpersonages. De man en vrouw zitten in hun zetel naar het nieuws te kijken en de leider/vader van die rare familie komt in beeld. Zo weten ze dat die rare familie toch nog leeft. Zo eindigt de film ook gewoon. Ik hoop echt dat iemand weet welke film ik bedoel!!! Alvast heel erg bedankt!!
mikey
-
- 29036 berichten
- 5194 stemmen
Klinkt een beetje als deze maar ook weer anders The People under the Stairs (1991)
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
Ik weet bijna zeker dat je Nothing But Trouble (1991) zoekt.
Hier een scène.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een Italiaanse horror uit de jaren '70 of '80 met sea creatures à la Humanoids from the Deep (1980).
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
Alternatieve titels: The Island of the Fishmen, Island of Mutations, Screamers
Jilllovesmovies
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):
Ik ben op zoek naar een nederlandse film, heb hem ooit op nederland 1/2 of 3 gezien. Ik weet alleen nog dat het ging over 2 meisjes (die volgens mij naar marokko gingen maar kan ook een ander land zijn geweest) die met een soort bus/vrachtwagen naar een ver land gingen. En ze hadden opeens een lijk mee maar ik weet niet meer hoe dit kwam. Weet nog wel dat het goed eindigden en dat ze samen een kapsalon opende ofiets. Iemand enig idee over welke film ik het heb?
Rebel80
-
- 294 berichten
- 186 stemmen
Ik zoek een die volgens mij in Engeland afspeelde, hier wat herinneringen die ik nog heb van de film.
1 van de hoofdrolspelers speelt in de film een uitsmijter van een oud kroegie die gerunt word door een hele oude vent. De uitsmijter zelf is blank, groot en breed, kale kop en ook al wat ouder, denk zelf in de 50. Vind hem zelf lijken op die kale oude boxer van lockstock, sterker ik dacht dat hij het was maar bleek niet zo te zijn.
Dacht dat ik er meer van wist maar dat is het eigenlijk, hoop dat iemand er wat van herkend.
schram101
-
- 16751 berichten
- 2368 stemmen
Zou het even in dit topic vragen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Klopt, maar 't is Hitte/Harara (2008)
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
Ik zoek een die volgens mij in Engeland afspeelde, hier wat herinneringen die ik nog heb van de film.
1 van de hoofdrolspelers speelt in de film een uitsmijter van een oud kroegie die gerunt word door een hele oude vent. De uitsmijter zelf is blank, groot en breed, kale kop en ook al wat ouder, denk zelf in de 50. Vind hem zelf lijken op die kale oude boxer van lockstock, sterker ik dacht dat hij het was maar bleek niet zo te zijn. Dacht dat ik er meer van wist maar dat is het eigenlijk, hoop dat iemand er wat van herkend.
Dead Man's Cards (2006)
Hier de trailer.
Rebel80
-
- 294 berichten
- 186 stemmen
Jep dat is em
dacht echt dat het even ging duren omdat me er niet zoveel van bij stond dus thnx 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Alternatieve titels: The Island of the Fishmen, Island of Mutations, Screamers
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.