• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.794 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.194 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

mutsje28

• 3 berichten
  • 0 stemmen

@ jesper de film die ik bedoel is uit de jaren '90

en congo The shining en pet cemetary zijn van stephen king die heb ik allemaal al.

weet alleen dat het een waargebeurd verhaal is. en dat het gezin wat er woont er later achterkomt dat hun huis op een begraafplaats gebouwd is.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Poltergeist (1982) ? Niet jaren '90, maar jaren '80. Kan niet missen lijkt me.

mikey

• 29036 berichten
  • 5194 stemmen

Is dat waargebeurd dan?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Weet niet, vast niet, maar weet ze wel zeker dat het waargebeurd is? omdat ze er zo weinig van herinnert. In ieder geval is dat huis op een Indianen begraafplaats gebouwd, en daar komen ze pas later achter.

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Ik denk dat je Grave Secrets: The Legacy o... (1992) zoekt.

De gehele film is hier te bekijken.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

@Bubblez

Die voldoet inderdaad ook aardig, zo te lezen.

mikey

• 29036 berichten
  • 5194 stemmen

Volgens mij ken ik die.. staan ze uiteindelijk niet allemaal naar het huis te kijken en dat alle ramen klapperen en deuren open en dichtslaan?

mutsje28

• 3 berichten
  • 0 stemmen

dank je wel bubblez dat is hem inderdaad

leo710

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

(quote)

Volgens mij is dat de nieuwe True Grit.

Nee helaas, dit is niet de film die ik zoek.

Deze film is zeker van < 1990 en ik denk dat David Carradine er in mee speelt, maar dat weet ik niet zeker.

Het verdere plot is dat de twee dieven op een paard door de woestijn zullen proberen te ontsnappen.

Sorry voor het laat reageren, maar er ging bij iets niet helemaal goed.

Leo

bjorn5

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb lang geleden (misschien wel 10 jaar terug) een docu gezien over een film die men ooit gemaakt had en daar was vanalles om te doen. Het duurde veel langer dan de bedoeling was voordat hij af was, budget problemen en ga zo maar door.

Wat ik me herinner, het had te maken met een eiland en palmbomen. Het ging er over dat alles perfect was. Geen nep machinegeweren, maar echte. Ook herinner ik me een scene over een diner. Aan een grote tafel in een houten huis meen ik. Volgens de regiseur moest alles perfect zijn tot aan de temperatuur van de witte wijn toe. Volgens mij lieten ze deze scene uiteindelijk helemaal vallen.

Het is misschien een hele slechte film, maar naar zoveel jaar vraag ik me nog altijd af welke film dit is en of het nu een flop of succes was.

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Ik moest meteen aan Lost in La Mancha denken!

Dat is een documentaire die gemaakt is tijdens de door pech geteisterde film van Terry Gilliam over Don Quixote.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

congo

• 898 berichten
  • 0 stemmen

Ik moest ook denken aan Meneer Bungel's film. Maar dat is geen slechte film.

Mochizuki Rokuro

• 18947 berichten
  • 16774 stemmen

Die zal het zeker zijn en het eindresultaat (van zowel docu als speelfilm) was alles behalve slecht.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Er stond dan ook 'misschien' en 'of het nu een flop of een succes was'.

bjorn5

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt zeg! Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt meneer Bungel! Ik ga beide ook "Lost in La Mancha" eens kijken en ben benieuwd of de puzzelstukjes op hun plaats vallen .

michou70

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > spaanse film in zwart wit met hier en daar een kleurtje ....:

Hello , ik heb een 10 tal jaar geleden een ( spaanstalige) film gezien , waarvan enkel de accenten op het beeld ( bv. vaas of strik in haar enz ...) in kleur stonden , rest zwart wit ....

Weet iemand welke film dat was ? Alvast bedankt !!!!

narva77 (crew films)

• 12785 berichten
  • 6578 stemmen

Kan het misschien de film The Navigator: A Mediaeval Odyssey zijn?

Is weliswaar niet Spaanstalig, maar Engelstalig. Maar hij begint in zwart-wit, met af en toe een ingekleurd accent.

TS023

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Hey allemaal,

Ik zoek films over een ziete die ergens was uitgebroken en waar ze het gebied hadden afgesloten. Er zijn meerde films zoals deze natuurlijk, maar ik kan me nog een scene herinneren dat een aantal personages in een verlaten ziekenhuis waren en daar aangevallen werden.

Kan me wel meer herinneren maar ben bang dat ik bepaalde films door elkaar haal.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

28 Days Later

mikey

• 29036 berichten
  • 5194 stemmen

the crazies (remake)

Engelse of amerikaanse film? Er is namelijk nog een engelse film over zobies dat begon in een ziekenhuis. Redelijk recent maar ik ben de titel vergeten.

TS023

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Die 2 zijn het niet.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

Outbreak?

TS023

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Doomsday is 1 van de films die ik zocht. Maar er is er nog zo 1 die er op lijkt.

mikey

• 29036 berichten
  • 5194 stemmen

devils playground ken ik nog

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Devil's Playground (2010) ??

Mikey was me sneller af

TS023

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Nee ook niet. Het gebied is helemaal afgesloten en er gaan ongeveer 6 personages het afgesloten gebied binnen. Ik weet nog dat het afgesloten was met een hele hoge muur. En in het gebied zijn alleen nog mensen met het virus. Maar ze vinden in een ziekenhuis een dokter die nog niet geinfecteerd is. ( Het is dus mogelijk dat ik nu films door elkaar haal... )

mikey

• 29036 berichten
  • 5194 stemmen

in deze film zit een niet besmette dokter in een plastieken tent met besmette kindertjes.

Carriers (2009)

Maar een andere film over een hoge muur ken ik niet behalve escape from ny

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.