- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Wesleyuitdeurne
-
- 7 berichten
- 11 stemmen
Ik vermoed dat het Needful Things is, maar moet hem weer een keer kijken om het zeker te weten
Dk2008
-
- 11208 berichten
- 812 stemmen
Er gebeuren anders maar vreemde dingen in die speelgoedwinkel. 
MDMovie
-
- 99 berichten
- 174 stemmen
Zoals zo velen zoek ook ik een film. Helaas weet ik niet meer alles ervan, maar zal proberen te vertellen wat ik ervan weet.
- Het is een film uit de jaren '80 of '90.
- High school film
- leerlingen opgesloten in school
En het verhaal gaat over studenten (leerlingen) die zijn opgesloten in de school. De deuren kunnen alleen van buiten worden open gemaakt dus zit er niks anders op dan wachten tot er iemand binnenkomt. In die tussentijd wordt zo'n beetje de hele school gesloopt door de leerlingen die een uitweg proberen te zoeken en ondertussen allemaal kattenkwaad uithalen. Er is bijvoorbeeld een stukje dacht, meen ik een pizza bezorger die ze hadden gebeld ofzo die naar de school komt om de pizza te brengen. Ze staan allemaal te wachten bij de deur, en dan komt die pizzabezorger maar valt toch de deur dicht, en zo gaat het veder het wordt steeds drukker in de school. Dit is jammer genoeg alles wat ik me er nog van kan herrineren. Het zit allemaal wat vaag in me hoofd. Behoorlijk frustrerend 
Dus iemand die me kan helpen graag! Alvast bedankt!
ibendb
-
- 5046 berichten
- 3250 stemmen
Ik zoek een film, maar het is slechts een klein stukje dat ik me ervan herinner. Ik weet zeker dat ik hem al gezien heb en op heb gestemd.
Het fragment gaat over een meneer die ergens heen moet, dus hij lift. Hij gaat mee in een busje van een gezin die steeds dwaze kinderliedjes zingen.
Ik weet dat het erg weinig is, maar de titel ontglipt mij steeds.
Panta Rei
-
- 510 berichten
- 7 stemmen
Ik zoek een film, maar het is slechts een klein stukje dat ik me ervan herinner. Ik weet zeker dat ik hem al gezien heb en op heb gestemd.
Het fragment gaat over een meneer die ergens heen moet, dus hij lift. Hij gaat mee in een busje van een gezin die steeds dwaze kinderliedjes zingen.
Clockwise met John Cleese?
ibendb
-
- 5046 berichten
- 3250 stemmen
Neen. Ik denk dat ik me zelf kan herinneren dat die meneer niet echt goede bedoelingen had.
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
Ik herken zo'n scène uit de film A Perfect World (1993), waarin het karakter van Kevin Costner en een klein jongetje in een busje of auto terechtkomen van zo'n vreselijk zingend blij gezin. Uiteindelijk rijden ze geloof ik tegen een boom aan of zoiets.
Maar op die film heb je niet gestemd...
leo710
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een western, tijdens de film worden twee mannen overvallen en vastgebonden ( maar kunnen zich daarna bevrijden )en hun paarden worden gestolen, daarna worden de vluchtende twee dieven eenmaal beschoten en een paard word geraakt.
Het geweer waarmee geschoten werdt hing boven de open haard in de prairie hut, de schutter viel na het schieten door de klap van zijn stoel.
Dank voor uw aandacht
Leo
ibendb
-
- 5046 berichten
- 3250 stemmen
@Bubblez, dat is het niet. Er gebeurt niks met dat gezin.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk dat je deze bedoelt: Carpool (1996)
ibendb
-
- 5046 berichten
- 3250 stemmen
Neen, heb ik nog niet gezien. Ik weet zeker dat ik erop gestemd heb. Maar ik vind de titel niet meer.
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
- Het is een film uit de jaren '80 of '90.
- High school film
- leerlingen opgesloten in school
Is het niet gewoon The Breakfast Club (1985)?
MDMovie
-
- 99 berichten
- 174 stemmen
@Bubblez
Nee, die heb ik toevallig zelf op blu ray en eergister nog gekeken. Die is het zeker niet. Ja ik weet het het is weinig informatie, maar dat is wat ik me er nog zo'n beetje van herriner, had hem ooit op tv gezien. Heb wel wat gegoogled maar kan niet zo snel wat vinden. Vandaar dacht ik waag een poging hier, je weet maar nooit.
Maar bedankt voor je hulp! 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een western, tijdens de film worden twee mannen overvallen en vastgebonden ( maar kunnen zich daarna bevrijden )en hun paarden worden gestolen, daarna worden de vluchtende twee dieven eenmaal beschoten en een paard word geraakt.
Het geweer waarmee geschoten werdt hing boven de open haard in de prairie hut, de schutter viel na het schieten door de klap van zijn stoel.
Dank voor uw aandacht
Leo
Volgens mij is dat de nieuwe True Grit.
MDMovie
-
- 99 berichten
- 174 stemmen
@Mikey
Nee ook niet....
Blijft lastig ben zelf ook nog druk aan het zoek op internet, lastige film om te vinden blijkbaar...
Bedankt voor je hulp iniedergeval! 
nikki16
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik ben op zoek naar een echte huilfilm,ik heb hem jaren geleden gezien maar weet de titel niet meer.
De film gaat over een moeder die kanker heeft vader is een alcoholist samen hebben ze dacht ik 11 kinderen waarvan 1 epilepsie heeft.
Moeder zoekt voor ieder kind een gezin omdat vader niet voor de kinderen kan zorgen.
Biijna alle kinderen krijgen een nieuw gezin behalve de jongen met epilepsie.
weet iemand deze titel dan hoor ik dat heel graag
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2578 stemmen
ik ben op zoek naar een echte huilfilm,ik heb hem jaren geleden gezien maar weet de titel niet meer.
De film gaat over een moeder die kanker heeft vader is een alcoholist samen hebben ze dacht ik 11 kinderen waarvan 1 epilepsie heeft.
Moeder zoekt voor ieder kind een gezin omdat vader niet voor de kinderen kan zorgen.
Biijna alle kinderen krijgen een nieuw gezin behalve de jongen met epilepsie.
weet iemand deze titel dan hoor ik dat heel graag
Who Will Love My Children (1983)
nikki16
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
heel hartelijk bedankt voor de titiel
narva77 (crew films)
-
- 12785 berichten
- 6578 stemmen
Bedankt Narva,
Heb een en ander doorgespit maar denk niet dat deze ertussen zit. De betreffende combinatie vind ik er niet tussen. Helaas is het die (bekende) van de Efteling niet. Ook niet uit de serie van Lekturama.
Mogelijk was de titel iets van "Sprookjes van Grimm Andersen en Perrault"...
Jammer. Maar misschien zit hier nog iets tussen?
Dit zijn de boeken, maar misschien hebben ze op die site ook de LP's...?
Of misschien kan je hier iets terugvinden van het werk van Aart Staartjes:
Succes!
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
Hoihoi
Ik ben opzoek naar een films iets met 7 kwam erin voor of ik vergis me?
Ze zijn in een zwembad snachts en dan komt de moordenaar dat is wat ik kan herinderen
daarvoor hadden ze een feestje en toen gingen ze iemand bellen en dat is de zelfde persoon die iedereen ging vermoorden in het zwembad een soort spel maakte hij ervan
mikey
-
- 29036 berichten
- 5194 stemmen
mikey
-
- 29036 berichten
- 5194 stemmen
Maar er werd wel engels gesproken in deze film.. of amerikaans..
anyways, hier is de trailer (in het russisch) aanradertje trouwens
enjoy
blondje
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
hoi hoi
ook ik zoek weer een film titel, ik weet niet heel veel meer van de film af maar het gene wat ik weet is,
een vrouw met haar zoontje of dochtertje woont in een groot huis en dan komen ze daar inbreken of zoiets en dan schuilen die vrouw en kind en een soort afgesloten kamer met stalen deur en ze heeft overal camera's in huis en vanuit die kamer kan ze alles bekijken, en dat kindje van der heeft dan ook nog een ziekte en dan heeft ze de spuiten nodig maar dan moet ze eerst die kamer uit, weet iemand welke film ik bedoel?
alvast bedankt.
narva77 (crew films)
-
- 12785 berichten
- 6578 stemmen
nee micky het was een amerikanse film
mutsje28
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal, ik ben op zoek naar een filmtitel die ooit op rtl4 op de woensdag avond kwam.
weet alleen dat het gaat over een huis wat op een begraafplaats is gebouwd en dat het er spookt.
wie kan mij de titel vertellen?
congo
-
- 898 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal, ik ben op zoek naar een filmtitel die ooit op rtl4 op de woensdag avond kwam.
weet alleen dat het gaat over een huis wat op een begraafplaats is gebouwd en dat het er spookt.
wie kan mij de titel vertellen?
The Shining, Pet Sematary of misschien The House By The Cemetery?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.