MENU

3,01

Actie / Komedie

geregisseerd door Les Mayfield
met Samuel L. Jackson, Eugene Levy en Luke Goss

De niet zo slimme vertegenwoordiger Andy Fidler (Levy) krijgt het aan de stok met de ATF (The Bureau of Alcohol, Tobacco and Firearms). ATF-agent Vann (Jackson) realiseert zich dat hij de zachtaardige sukkel nodig heeft om een drugsbaron te pakken.

avatar van movie fan
geplaatst op 14 januari 2010, 22:53 uur, permalink
redelijke goede film , met een goede cast , goed acteerwerk , leuke grappen en een oke verhaal . paar keer goed gelachen en zeer vermakelijk , 3.5sterren .

avatar van Sass
geplaatst op 6 februari 2010, 13:56 uur, permalink
Heb hem al 4 keer gezien en hij blijft goed.

Lekker voor de vroege zaterdagavond als je in de stemming wil komen..
Origineel verhaal, en absoluut niet flauw. Gewoon echt heel erg grappig.

avatar van skipy05
geplaatst op 4 maart 2010, 22:07 uur, permalink
De 1ste keer dat ik deze film zag vond ik deze veel beter. Nu vond ik hem minder grappig. Beide acteurs spelen wel heel goed.

geplaatst op 22 september 2010, 22:40 uur, permalink
Aardige buddy-film. Eugene Levy deze keer eens niet in een bijrol, en ook hier blijft hij leuk. Het verhaal stelt niet veel voor en de personages zijn nogal voorspelbaar. Ook de shoot-out op het einde stelt nogal teleur. Verder een lekker snel tempo, leuke grappen en een goed gecast duo.

avatar van xaid
geplaatst op 26 september 2010, 14:38 uur, permalink
heb hem vandaag voor de 2de keer gekeken , en hij blijft super grappig
vooral dat stukje dat eugene samuel een bitch noemt , ik heb zo gelachen , je kon aan samuel zen kop zien dat hij eugene wel kon vermoorden
toppertje deze film

avatar van Fast Eddy
geplaatst op 15 november 2010, 9:40 uur, permalink
Leuke en originele komedie met goede casting.

avatar van 606
geplaatst op 30 april 2011, 22:04 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
wat een komedie geweldig, heb me soms werkelijk suf gelachen.
Goed verhaal en prima acteurs.
Aantal zeer leuke scènes en vooral de laatste was erg komisch in de lift met de nonnen (jesus christ) zeiden.

4 sterren

geplaatst op 30 april 2011, 22:09 uur, permalink
Aardig tussendoortje dat helaas nergens echt grappig wordt. Het is voornamelijk de wisselwerking tussen Jackson (die zichzelf weer eens kopieert) en Levy (die eigenlijk vrij matig acteert) die de film het aanzien waard maakt, maar zodra het script zich begint te focussen op scheet-grapjes en verwijzingen naar de grote van elkanders geslachtsdelen begint de vermoeidheid toch toe te slaan. Het sterkste punt van de film is dan ook voornamelijk enkele grappige situaties, qua dialogen is het cliché en niks verheffend.

avatar van loreen

geplaatst op 1 mei 2011, 22:28 uur, permalink
leuke grappig film moet 2 super acteurs

avatar van lars-pixar

geplaatst op 8 mei 2011, 15:31 uur, permalink
‘Opnieuw een actie/komedie met een politie duo’

Er zijn zat komedie’s met 2 goeie acteurs die agenten moeten spelen, zoals bij Ruch Hour 1tm3 met Jackie Chan en Chris Tucker en Show Time met Eddie Murphey en Robert DeNiro en ook nu worden zulke films nog gemaakt bijvoorbeeld The Other Guys met Mark Walhberg en Will Ferrel of neem nu deze film The Man bij deze film hebben ze Samuel L. Jackson, Eugene Levy gecast ik vond dat best bijzonder maar door het verhaal werd de film erg saai, zelfs de grappen zijn te flauw. 2,0*

geplaatst op 16 mei 2011, 13:49 uur, permalink
Welk politieduo? Het Fidler personage is geen agent, maar een vertegenwoordiger.

avatar van lars-pixar

geplaatst op 16 mei 2011, 16:09 uur, permalink
Ik bedoel eigenlijk gewoon het duo, want inderdaad het is geen politie duo maar Vann (Samuel L. Jackson) is wel een Agent.

orbit
geplaatst op 21 mei 2011, 19:21 uur, permalink
Erg flauwe film, wordt een beetje gered door Jackson die, zoals bijna altijd, wel weer leuk is om naar te kijken.

avatar van filmfreak 101
geplaatst op 31 juli 2012, 20:16 uur, permalink
Toffe film niets op aan te merken geen echte hoogvlieger maar wel tof om eens naar te kijken grappig en nu en dan spannend een 3,5!