• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.794 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.194 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Moet haast wel.

Zie vanaf minuut 1.25

degruene

• 2 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een film waarin een achtervolgings scene is op een metro en op een gegeven moment komt de metro op een doodpunt van het spoor en knalt door een muur de straat op. weet iemand welke film ik bedoel??

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3158 stemmen

Dat is Speed (1994)

degruene

• 2 berichten
  • 0 stemmen

oke bedankt.

cindyyyx

• 2 berichten
  • 43 stemmen

Een tijd geleden heb ik een film gezien. Het ging over een meisje die op vakantie ging naar een eiland met een aantal vrienden, volgens mij een stuk of 6. De film begint dat ze terug rent naar de boot en omstebeurt haar vermoorde vrienden tegenkomt, aan een boom, in de boot etc.

Vervolgens gaat ze naar een nieuwe school een aantal jaar later. Ze maakt nieuwe vrienden en hetzelfde gebeurt met haar nieuwe vrienden. Omstebeurt worden ze vermoord. De laatste geloof ik op Prom...

Weet iemand welke film ik bedoel?

Alvast bedankt

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Niet I Know What You Did Last Summer ?

schram101

• 16752 berichten
  • 2368 stemmen

Of misschien All The Boys Love Mandy Lane?

iertjex

• 1 berichten
  • 0 stemmen

hoi,

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de trailer laatst op youtube zag. Ik kan hem nu alleem echt niet meer vinden. De film is volgensmij niet heel oud. Het gaat over een jongen en eein meisje die vroeger als kind naast elkaar woonden en altijd met elkaar optrokken. Wanneer ze ergens rond de 19/20 zijn zien ze elkaar weer. De jongen doet echter heel vreemd.

Weet iemamd welke film dit is?

TrueLoveOne

• 36 berichten
  • 40 stemmen

M1kee schreef:

Hallo! Ik ben op zoek naar een film waarin een man zit die perfect lijkt. Met een groot huis, mooie vrouw, doet aan yoga, afgetraind lichaam etc. En dan moet hij (geloof ik) iemand achterna, of iemand vermoorden. Sorry voor de weinige info, maar ik hoop dat iemand het herkend!

Ik denk dat je deze bedoelt: Faster (2010)

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

M1kee schreef:

Hallo! Ik ben op zoek naar een film waarin een man zit die perfect lijkt. Met een groot huis, mooie vrouw, doet aan yoga, afgetraind lichaam etc. En dan moet hij (geloof ik) iemand achterna, of iemand vermoorden. Sorry voor de weinige info, maar ik hoop dat iemand het herkend!

Of True Lies?

Dk2008

• 11208 berichten
  • 812 stemmen

Ik probeer het nog maar eens. Heb ik in 2009 als eens gevraagd. Is rond 2008 op tv geweest (bij RTL, SBS6 ??)

Dick2008 schreef:

Weet iemand de titel van deze film. Nog niet zo lang geleden op tv geweest, is een korte Engelse film. Gaat over een regisseur die een film maakt en iemand die in deze film een paar woordjes mag zeggen waar hij erg trots op is. De scene met de politiewagen moet tig keer over omdat er steeds wat mis gaat, en dan gaat het ook nog regenen. Weer pauze even lunchen. Aan het eind vergeet de man ook nog zijn tekst en dat wordt eruit geknipt. Leuke film maar hoe was de titel.

Dick2008 schreef:

Volgens mij geen van twee. De man die een gastrolletje speelt is een oude man. Verder lunchen ze in een dubbeldekker. De actrice die de agente moet spelen kan niks verkeerd doen bij de regisseur. Tijdens de opnamen zit iemand een muur te schilderen. Er zijn nog twee oude dames en een meisje dat een naaktrolletje moet spelen en daarover ook een hoop gedoe. De leider van een groepje jonge relschoppers wordt aangesteld als toezichthouder. De scene die gefilmd wordt is een politiewagen die komt aanrijden met wat dialogen. Aan het eind van de film zitten ze (de oude man en zijn vrouw) in de huiskamer, vol verwachting en als dan de scene komt waar de oude man zijn woordjes mag doen is dat eruit geknipt. Hij had ze tekst wel goed onthouden, maar door de vele cuts ging hij de laatste keer de mist in met zijn woorden terwijl de shot goed was. En werd weggestuurd door de regisseur.

Lijkt me een tv-film, kort en rond de zomer 2008 op tv, en leek me toch echt Engels. Maar ik kan het mis hebben.

Het is geen State and main, ook geen Living in oblivion en Bowfinger.

jarno1975 (moderator series)

• 10995 berichten
  • 2803 stemmen

@Dick2008, komt me (denk ik) bekend voor.

Was die persoon niet een verslaggever die voor het eerst op tv komt. Na de opname komt er ook nog een vrouw (met een kind?) naar hem toe. En ze hebben zo'n busje bij zich volgens mij.

Dk2008

• 11208 berichten
  • 812 stemmen

Zou kunnen. Aan het eind wordt er ook nog een sex-scène opgenomen en dat wil die moeder niet. Het leukste aan de film is dat één simpele scène steeds over moet, een ongeluk met een bestelwagen en de politiewagen die dan komt aanrijden en dat gaat dus steeds verkeerd. De dubbeldekker is zo'n rode.

• 10995 berichten
  • 2803 stemmen

Ik kan me er verder niet veel van herinneren, weet ook niet zeker of we het over dezelfde film hebben.

Dk2008

• 11208 berichten
  • 812 stemmen

Meestal worden films herhaald, maar deze net niet. Op dvd's staan vaak making of en bloopers en dan moet ik vaak aan deze film denken. Maar ik kan hem via Wikipedia, IMDb ...toch niet terugvinden. Er zijn echter nogal wat films over het maken van film.

migeju

• 16 berichten
  • 0 stemmen

hallo

ik ben op zoek naar een film over ontvoernig

een meisje dat ontvoerd word (weet niet meer percies)

maar dat meisje moet steeds verhuizen aan het einde komen ze op school bij iedereen dna test doen en komen ze er achter dat dat meisje is die onvoert is

wie kan mij helpen?

alvast bedankt

Hallo

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

ik zoek een horror/thriller die gaat over een groep mensen die aan een spelshow meedoen en dan een prijs kunnen winnen.

Het speelt af in een oud gevangenis of gekkenhuis.

de moordenaar is een kale dikke man met een snor een wit t-shirt en bretels.

in de film staat hij vaak aan het einde van de gang een hele lange tijd stil en dan is die plotseling ineens weg en staat hij achter de mensen .

alvast bedankt!!!

Heb hem inmiddels al gevonden haha.

Hij heet The Task jaar 2011

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek... niet een film, maar een komedieserie. Ik zou zweren dat Portia de Rossi er in speelde, maar via Imdb vind ik het niet terug...?

Het gaat over een tv-station en specifiek de problemen van de baas (en zijn vrouw?), de medewerkers en hoe de programmazendtijd ingevuld zal worden, zoiets. Het is op de Nederlandse kijkbuis geweest (vpro meen ik), maar ik weet niet precies wanneer, mogelijk eind jaren '90 of nog later.

-edit- heb 'm al: Beggars and Choosers. Helaas kennelijk alleen nog op vhs verkrijgbaar...

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Meneer Bungel schreef:

heb 'm al: Beggars and Choosers.

anthony-yvonne schreef:

Heb hem inmiddels al gevonden haha. Hij heet The Task jaar 2011

Tegenwoordig vindt iedereen alles zelf

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Er staan er nog zat in de wacht hoor.

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Hehe, ik weet. Heb me rotgezocht, maar helaas...

Dk2008

• 11208 berichten
  • 812 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Ik vind het wel jammer dat er niet zo'n soort schema bestaat van films waarvan de titel nog niet is gevonden. Nieuwe users en bezoekers, nieuwe kansen, maar de vragen staan nu wel verspreid over een paar honderd pagina's. Wat zoek jij nog? (Edit: alleen die Franse film.)

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Idd die Franse film, en misschien nog wel iets... Het verdwijnt soms ook weer een tijdje van mijn radar. Die Beggars and Choosers heb ik uiteindelijk gevonden via een keyword op Imdb, maar daar liep ik ook al wat langer mee.

Je kan natuurlijk altijd even opnieuw vragen. En m.b.v. ''zoek bericht'' kan je kijken of je een titel die je vergeten bent, vergeten bent.

Dk2008

• 11208 berichten
  • 812 stemmen

Ik zoek er momenteel nog maar drie. Die van gisteren en twee, die zijn op Duitsland geweest, nou dat wordt suchen.

migeju

• 16 berichten
  • 0 stemmen

hallo

ik ben op zoek naar een film over ontvoernig

een meisje dat ontvoerd word (weet niet meer percies)

maar dat meisje moet steeds verhuizen aan het einde komen ze op school bij iedereen dna test doen en komen ze er achter dat dat meisje is die onvoert is

wie kan mij helpen?

kappeuter (crew films)

• 74753 berichten
  • 5988 stemmen

HP4S

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Gebruikers > Ik zoek een film:

De film bevat een fragment in een hotelkamer waar een tas met geld is. Een tweetal krijgt ruzie met een andere man waarna zij hem tijdens het gevecht met een naalhak in zijn oog slaat en doodt. Heeft iemand een idee hoe die film heet. Ben al jaren op zoek via internet en toen kwam ik deze site tegen met forum. Alvast bedankt

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

In Bunhongsin uit 2005 komt zo'n scène voor.

• 10995 berichten
  • 2803 stemmen

HP4S schreef:

In De Site > Gebruikers > Ik zoek een film:

De film bevat een fragment in een hotelkamer waar een tas met geld is. Een tweetal krijgt ruzie met een andere man waarna zij hem tijdens het gevecht met een naalhak in zijn oog slaat en doodt. Heeft iemand een idee hoe die film heet. Ben al jaren op zoek via internet en toen kwam ik deze site tegen met forum. Alvast bedankt

In Single White Female (1992) steekt Jennifer Jason Leigh iemand in haar oog met een naaldhak.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.