- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
tsarevich
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Hé thanks dat is hem inderdaad, ik ging er automatisch vanuit dat een een Europese film was en dacht daarom dat het verhaal zich in Parijs afspeelde. Maar New Orleans makes sense, bedankt!
riante
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > crazy vrouw (anne heche?) in de auto:
Hallo,
Ik ben op zoek naar de naam van de film waar een vrouw in een auto zit, op de passagiersstoel dacht ik, en dan rijden ze dacht ik hard weg en dan gooit ze haar hoofd achter in haar nek en dan zegt zij iets van asskisser oid en maakt gekke bewegingen (suggestieve) met haar tong....ik dacht dat de actrice Anne Heche is...maar ik weet het niet zeker. Ik dacht ook dat zij een bijrol heeft in deze film, geen hoofdrol. Wie weet welke film ik bedoel, ik kom er maar niet achter en zoek me suf op internet, hopelijk is er iemand die denkt: Oh die scene....natuurlijk...dat is ......
Alvast bedankt voor je moeite, groetjes Rianne
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Misschien Prozac Nation (2001) ?
filmzoekert
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een film en zal hem zo goed mogelijk proberen te omschrijven.
Het heeft te maken met werk/concentratie kampen. Hierin is te zien dat vader van een gezin een belangrijke functie heeft. Zijn zoontje verveeld zich, want ze zijn speciaal 'daar' gaan wonen. (ik meen naast het kamp). Dit jongetje loopt wat rond, en komt uiteindelijk uit bij het concentratiekamp. Hier leert hij een leeftijdgenootje kennen. Hij zit in het kamp en moet werken. Hij heeft een gestreept uniformpje aan. Zoon van de vader brengt eten naar het jongetje in strafkamp omdat deze honger heeft. Ze graven later in de film, van beide kanten naar elkaar toe. Zo kunnen ze echt bij elkaar zijn. Uiteindelijk komen beide jongetjes om in de gaskamer.
Ik meen dat het gaat om een joods jongetje, en zoon van een belangrijke officier of baas.
Alvast bedankt,
Gr. T.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2413 stemmen
joyce.bb
-
- 41 berichten
- 0 stemmen
man ligt in ziekenhuis en vrouw doet net alsof zij zijn verloofde is.
volgens mij is hij op t spoor gevallen en heeft zij ,de lokettiste hem gered...
Ik denk Britse Film.
nielsrsn
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
of het met de drooglegging van chicago te maken heeft wet ik niet meer, maar politie wachte op criminelen om aan te houden volgens mij smokkelden ze drank eenmaal in vuurgevecht en opgepakt kwam de canadese politie te paard eraan meer weet ik echt niet
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk dat je The Untouchables bedoelt.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3940 stemmen
In Film > Algemeen > crazy vrouw (anne heche?) in de auto:
Hallo,
Ik ben op zoek naar de naam van de film waar een vrouw in een auto zit, op de passagiersstoel dacht ik, en dan rijden ze dacht ik hard weg en dan gooit ze haar hoofd achter in haar nek en dan zegt zij iets van asskisser oid en maakt gekke bewegingen (suggestieve) met haar tong....ik dacht dat de actrice Anne Heche is...maar ik weet het niet zeker. Ik dacht ook dat zij een bijrol heeft in deze film, geen hoofdrol. Wie weet welke film ik bedoel, ik kom er maar niet achter en zoek me suf op internet, hopelijk is er iemand die denkt: Oh die scene....natuurlijk...dat is ......
Alvast bedankt voor je moeite, groetjes Rianne
lol! Dat is Deuce Bigalow: Male Gigolo (1999)
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
nee die film heb ik al
Weinig kans dat een ander film met hetzelfde thema zo exact verloopt.
Dievegge
-
- 3203 berichten
- 8289 stemmen
Een oude komedie die ik lang geleden op tv zag:
Een groep mensen gaat op zoek naar een schat. Af en toe trekt iemand een levensecht masker van zijn gezicht en blijkt hij iemand anders te zijn (zoals later in "Face/Off"). De schat blijkt te bestaan uit een briefje met een tekst in de trant van: "Vriendschap is de belangrijkste schat in het leven!"
No-my
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > ik weet de titel niet meer van een interessante spy film, help mij aub?!:
Hallo mensen
Ik ben opzoek naar een spy film, de hoofdacteur word gevraagd door een man om te werken als spy agent en krijgt ook een training, tijdens die training word hij gekidnapt en mishandeld en in een ciontainer gestopt.
Uit eindelijk zegt hij de naam van zijn leraar en de container word open gedaan en hij ziet dat zijn leraar er staat (het was dus onderdeel van de training), hij word heel boos.
Die man verteld hem (later) dat hij een uitvolkorenen is en geboren is voor het vak, dat komt volgens mij ook door zijn vader die hij niet kent.
Zijn eerste missie is een man te vermoorden, hij vermoord die man aan het einde van de film, en komt er achter dat het zijn eigen vader was.
het was echt een prachtige film, ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@No-my: The Recruit (2003)
filmzoekert
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar een film.
Hij is een keer op tv geweest en weet er niet veel van. Het gaat om gevangen die op de een of andere manier weten te ontsnappen. De politie zet een grote zoektocht in en de film is redelijk spannend. Ik meen dat er ook een bus in voor komt. Op deze manier werden de gevangenen getransporteerd of op deze manier zijn ze gevlucht. Ik hoop dat iemand de titel kent, alvast bedankt!
Gr.T
filmzoekert
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ja dat is wat ik bedoel!
Bedankt @ Flieber.
mark_almelo
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Kan me herinneren dat ik 5 jaar geleden een film had gezien maar ik kan hem niet weervinden, Het enigste wat ik me nog herinner is over een man en een vrouw die 2/3 kinderen ontvoerden en een complete speelkamer hadden, vervolgens kwam een vrouw (moeder?) erachter en vond de kinderen in de kast terwijl ze bijna stikten doordat ze plastic folie over hun gezicht hadden. Met het leuke geweldige stukje ertussen dat de 2 ontvoerders het niet overleefden.
Komt iemand dit bekend voor?
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Geniale scene is dat. Keiharde actiefilm overigens. Veel plezier met kijken. 
mark_almelo
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Nu ik het plot lees komt het me meteen bekend voor.
Ik wist in mn achterhoofd ook nog wel dat het een zeer goede film was. Je zit in die scene ook echt serieus te glimlachen van "Zo dat heb je ook verdient"
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
of het met de drooglegging van chicago te maken heeft wet ik niet meer, maar politie wachte op criminelen om aan te houden volgens mij smokkelden ze drank eenmaal in vuurgevecht en opgepakt kwam de canadese politie te paard eraan meer weet ik echt niet
Ik dacht aan een serie: Boardwalk Empire
Regie van Martin Scorsese met oa Steve Buscemi in één van de hoofdrollen.
elp
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo
ik ben op zoek naar een film:
het gaat over een zwarte man, vrij jong die in een winkeltje werkt waar men allerlei basket of baseball dingetjes verkoopt, hij heeft ook zo een ventje met bewegend hoofd op het dashbord van zijn auto.
op een dag komt hij een vrouw tegen, die hij helpt naar huis te brengen omdat haar auto kapot is en het regent
zo ontmoet hij haar kinderen en om een of andere reden moet hij die kinderen ergens naar toe brengen met de auto
onderweg gebeurt er vanalles: die kinderen lopen weg en zien hun echte vader, ik herrinner mij ook iets met een hert of zoiets...
weet er iemand de titel van deze film?
danku
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo
ik ben op zoek naar een film:
weet er iemand de titel van deze film?
danku
Dat is deze
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3511 stemmen
Ik zoek al heel lang de titel van een film die ik jaren geleden gezien heb.
Ik weet er ook niet zoveel meer van, maar ik hoop echt dat iemand deze film kent.
Het is een thriller/horror waarin enkele mensen in een huis gaan, waar ze 1 voor 1 doodgaan.
Ik herinner me bv. iemand die een snaar van een piano ofzo in zijn oog kreeg.
Ook is er in het huis een soort balletzaal met allemaal spiegels en toen er een vrouw in de spiegel keek, zag ze in de spiegel dat ze zwanger was. (maar dus niet in het echt)
Er is ook een wenteltrap die loskwam toen er iemand op ging staan.
Een fontein waar op een bepaald moment bloed uitkwam.
Ook is er een lange gang die doodloopt op een muur met een schilderij. Waarschijnlijk bewoog het gezicht eens op de schilderij.
Ik denk dat de hoofdrolspeelster op het einde een geest werd en het huis niet meer wilde verlaten. Ze werd zelf slecht ofzo.
Ik zoek geen 'House of 9' of '(Return to) House on Haunted hill'.
Het is niet veel informatie, maar als je denkt dat het een bepaalde film is, laat het me dan weten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
The Haunting uit 1999 misschien?
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3511 stemmen
The Haunting uit 1999 misschien?
Ja, bedankt! Dat is hem.
filmzoekert
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Iemand nog indrukwekkende films die te maken hebben met de Tweede Wereldoorlog?
Der Untergang en D-Day heb ik al gezien.
Ben vooral geinteresseerd in het west-front. Film met een verhaal ipv eindeloos geknal.
Bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.