• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.566 films
  • 12.524 series
  • 34.656 seizoenen
  • 654.285 acteurs
  • 200.228 gebruikers
  • 9.450.673 stemmen
Avatar
 

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:
avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

  • 10989 berichten
  • 2803 stemmen

avatar van Minotaures

Minotaures

  • 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Conspiracy.


avatar van filmzoekert

filmzoekert

  • 11 berichten
  • 0 stemmen

Ook deze heb ik al gezien , maar bedankt.



avatar van speedy007

speedy007

  • 110 berichten
  • 40 stemmen

Ik zoek een film die gister op Televisie werd aangekondigd, ik ben helaas de titel vergeten maar ik kan me nog enige stukjes herinneren. Het ging over een politieagent die werd neergeschoten maar het net overleefd, eenmaal weer hersteld gaat hij opzoek naar de personen die hem dood wouden hebben. Hopelijk weet een van jullie welke film ik zoek.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Als ie gisteren aangekodigd werd staat ie vast en zeker op de MM-tv gids, te vinden op de homepage en bovenaan de pagina in het linkermenu.


avatar van Minotaures

Minotaures

  • 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Waarschijnlijk Until Death (Van Damme).


avatar van peter4871

peter4871

  • 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een film:

Goedenavond,

Ik ben zo als zo velen op zoek naar een film maar kan er niet achter komen welke film het is.

Probleem is dat ik maar een klein stukje uit de film gezien heb.

Het is naar mijn idee een Japanse film, maar zeker weet ik het niet.

Het stuk wat is nog weet speelt af in de woestijn

Daar wordt een stad/dorp verdedigt.

De tegenpartij komt aan reiden met een leger aan paarden, als ze vlak bij zijn draait de regenpartij de schilden om waardoor de paarden gek worden door de weerkaatsing van de zon.

De rest wordt met lasso´s van de paarden af getrokken en achter de schilden getrokken.

Ik kan maar niet bedenken welke film dit kan zijn, aangezien ik daar niet genoeg info voor heb.

Hopelijk hebben jullie een idee wat het kan zijn.


avatar van Minotaures

Minotaures

  • 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Ik geloof Ran of Red Cliff. Maar je kan het voortaan hier vragen; Ik zoek.... een filmtitel


avatar van TS023

TS023

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

Hey allemaal.

Ik zoek een film maar heb heel weinig info. De hele film is opgenomen met een camera. Het begint ergens in een woning waar mensen een feest hebben. Het is een actie, thriller of horror. Sorry dat ik niet meer info heb maar ik heb in die periode zoveel films gezien en kan me herrinneren dat ik deze heel goed vond alleen weet ik er byzonder weinig meer vanaf.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74732 berichten
  • 5988 stemmen

avatar van TS023

TS023

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

Ja, dat is em. Heel erg bedankt!


avatar van Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro

  • 18945 berichten
  • 16694 stemmen

TS023 schreef:

De hele film is opgenomen met een camera.


avatar van Greenday<3

Greenday<3

  • 2 berichten
  • 0 stemmen

Hee, ik heb me speciaal ingelogd om erachter te komen hoe deze film heet :

Ik heb hem ongeveer 5 jaar geleden gezien.

Het gaat over ong. vier jongeren die op vakantie gaan naar Australië dacht ik. Onderweg krijgen ze een ongeluk, en de zogenaamde politie die hun kwam 'helpen' blijkt een hulpje van de moordenaar te zijn. Hij neemt hen mee naar een huis, waar een man met een masker hen stuk voor stuk vermoord. Ik kan me nog herrinneren dat een meisje aan een tafelpoot wordt gebonden. En dat een jongen op een tafeltje met een kettingzaag wordt vermoordt, terwijl zijn vriendin onder dat tafeltje zit. Diezelfde vriendin komt tijdens haar ontsnapping in een paar bloedbaden terecht. Op het laatst rijdt ze weg in een auto, maar terwijl ze wegrijdt zit de moordenaar op de achterbank. Hij heeft een soort van wit masker.

Sorry voor de vage beschrijving, wie weet over welke film ik het heb ?




avatar van peter4871

peter4871

  • 2 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Ik geloof Ran of Red Cliff. Maar je kan het voortaan hier vragen; Ik zoek.... een filmtitel

Top, geweldig, dat is hem.

En dan weet ik dat voor de volgende keer. Thanks


avatar van DigiX

DigiX

  • 8 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Film gezocht:

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik zoek een film die ik heel lang geleden ooit gezien heb.

Weet geen titel en geen acteurs maar weet nog wel waar het over gaat en misschien gaat er bij iemand een belletje rinkelen.

Het gaat over een man die in de tweede wereldoorlog in het concentratiekamp terecht komt. Hij moet daar stenen sjouwen de heuvel op. Omdat hij dat goed gedaan heeft moet hij bij de duitse soldaten komen en krijg daar brood en schnaps, hij drink daar behoorlijk van en de duitse soldaten vermaken zich om hem. In zijn barak deelt hij zijn overgebleven brood met andere gevangenen. Later vertel hij zijn levensverhaal aan een kind. Meer weet ik er niet over te vertellen, weet nog wel dat de film indruk op mij gemaakt heeft.

Het kan zijn dat de film in het zwart/wit is maar dat weet ik niet zeker.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Rob


avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

  • 13163 berichten
  • 0 stemmen

Het is een gokje, maar misschien Triumph of the Spirit (1989) ?


avatar van Baggerman

Baggerman

  • 10842 berichten
  • 8309 stemmen

Nee, het is Sudba Cheloveka (Destiny of a Man). (Nèt gezien!)


avatar van McSavah

McSavah

  • 9960 berichten
  • 5268 stemmen

En ik gisteren


avatar van Svenjwz

Svenjwz

  • 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik zoek dus een film net zoals paranormal activity... Dus het gaat over geesten.

Ik kan me niet meer herrineren maar volgendsmij was die net zoals paranormal activity 1 2 en 3 ook met een ''eigen'' camera opgenomen. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Alvast bedankt.


avatar van Filmpje1

Filmpje1

  • 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Svenjwz schreef:

Hallo,

Ik zoek dus een film net zoals paranormal activity... Dus het gaat over geesten.

Ik kan me niet meer herrineren maar volgendsmij was die net zoals paranormal activity 1 2 en 3 ook met een ''eigen'' camera opgenomen. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Alvast bedankt.

The Blair Witch Project (1999)?


avatar van Svenjwz

Svenjwz

  • 3 berichten
  • 0 stemmen

Hmmm nee... die heb ik gekeken.. maar dit verhaal speelt zich ook gewoon in een huis af.. met een gezin ik kan alleen niet veel meer herrineren van de film, hijs alleen vrij recent

Maar alsnog bedankt


avatar van Filmpje1

Filmpje1

  • 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Insidious (2010)

Een gokje, ik heb hem niet gezien maar ik geloof dat er ook gedeeltes met eigen camera's word gefilmd, maar het zal hem vast niet zijn.

Ben verder ook niet heel bekend in het genre.


avatar van Bubblez

Bubblez

  • 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Misschien Paranormal Entity? (2009)


avatar van linda66

linda66

  • 3 berichten
  • 1 stemmen

Daan258 schreef:

(quote)

Mischien mockingbird don't sing??

als dat hem is is het idd een hele goeie film.

jaa dat is hem!

hartstikke bedankt. Ga hem gelijk weer kijken. Was zeker een goede film.


avatar van Daan258

Daan258

  • 3711 berichten
  • 2547 stemmen

Graag gedaan


avatar van Svenjwz

Svenjwz

  • 3 berichten
  • 0 stemmen

ja dat is m!

Dankjewel... (:


avatar van highenloo

highenloo

  • 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Fragment 17de eeuws freetfestijn:

Ik zoek een filmfragment van een 17de eeuws (of 16 of 15...) freetfestijn.

Je weet wel, zo'n lange tafel vol met eten waaraan een groep mensen volop metr handen en voeten zitten te eten.

Weet iemand in welke film zo'n fragment zit?


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.