• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.566 films
  • 12.524 series
  • 34.656 seizoenen
  • 654.283 acteurs
  • 200.225 gebruikers
  • 9.450.587 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Misschien films als A Knight's Tale of First Knight?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Of The 13th Warrior.

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Misschien Flesh and Blood Youtube 1:47. Maar denk wel dat er in heel veel films die in de middeleeuwen spelen een soortgelijke scene zit.

INTJ

• 42 berichten
  • 33 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een oudere film, zwart/wit. Waarschijnlijk gemaakt in de jaren 40 of 50. Een man wordt door een ander gevangen genomen en opgesloten in een badkamer. Volgens mij (kan me vergissen) zat hij met handboeien ergens aan vast. De dader wil hem vermoorden en van het lijk afkomen. Hij kan op de een of andere manier aan zoutzuur komen, maar in heel kleine hoeveelheden tegelijk. Dus hij houdt de man in leven totdat hij de badkuip met het zoutzuur kan vullen en de man kan laten verdwijnen. De gevangen genomen man weet van deze plannen. En nu komt het mooiste

Er komt op zeker moment een hondje in de badkamer (hoe? ik weet het niet meer). Een poedeltje geloof ik. De gevangen man leert het hondje met heel veel geduld over de rand van het bad te lopen en met z'n tandjes de stop eruit te trekken zonder natuurlijk in het bad te vallen.

Het einde weet ik niet meer maar het is vast goed afgelopen.

B-film, ik weet het, maar zo frustrerend dat ik niet meer weet hoe hij heet.

Dus: help!!

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Deze film is al eerder langs gekomen toch? Of had je daar nog geen antwoord op gekregen?

Edit: Volgens mij is het deze Obsession (1949)

INTJ

• 42 berichten
  • 33 stemmen

Ja! Veel dank!! En als hij al eerder voorbij is gekomen, excuses. Ik was het toen niet die het vroeg en ik had gisteren niet veel zin om 524 pagina's door te lezen.

Ik ben blij, nu proberen hem nog eens te zien!

Ik heb gister de film we need to talk about kevin, deze film deed me denken aan een film die ik denk zon 10 jaar geleden gezien heb. Dat ging ook over een kind dat nogal wat mankeerde en gestoord was zeg maar haha, en uit eindelijk t ouderlijk huis volgens mij in de brand stak. ik weet het niet meer precies. weet iemand hoe deze film heete? (dat jochie uit de film terroriseerde zijn ouders en ook de hele buurt volgens mij haha)

mikey

• 29018 berichten
  • 5171 stemmen

problem child (wilde gok)

nee, het is geen comedy... het is echt een klein gestoord/psycho mannetje net zoals die kevin uit de film we need to talk about kevin. die uit eindelijk door de brand volgens mij zichzelf of zijn ouders vermoord. (het is allang geleden dus weet t fijne er niet meer van)

mikey

• 29018 berichten
  • 5171 stemmen

mikey?

of, the good son? In deze ging iets in de fik weet ik nog.

the good son, lijkt wel erg in de buurt te komen. Vanavond even kijken laat wel ff weten of die het was.

eventueel nog andere aanraders films met van die psycho kids?

mikey

• 29018 berichten
  • 5171 stemmen

Hier hebben ze daar een heleboel van

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)

Desalnietemin is de good son erg het bekijken waard.

Bedankt. moet ik daar op het forum even de vraag stellen voor wat titels of zijn deze makkelijk terug te vinden daar. (ben echt sinds een uur lid, dus nog even zoekende

ga hem zeker even kijken.

mikey

• 29018 berichten
  • 5171 stemmen

Dat snap ik, succes!

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

nadinechristiaan schreef:

the good son, lijkt wel erg in de buurt te komen. Vanavond even kijken laat wel ff weten of die het was.

eventueel nog andere aanraders films met van die psycho kids?

IMDb: Movies with Psycho Kids... - a list by LextheXFile

Heb je zeker wat aan

LazQueen61

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Heej heej,

ik heb mij rot gezocht op internet naar een film waarvan ik een stukje heb kunnen zien / en dit was een jaar of 2 geleden dus ik weet het niet precies meer! ik geloof dat het een thriller / actie film was maar dit is niet zeker.. ;

bij het begin van het film zie je het snelweg waarbij een auto langsrijdt en een man uit de auto wordt gegooid dat bloot is gesteld, hij is dan (geloof ik) ook vastgebonden met zijn armen en benen.

---

ik heb geen idee of deze man het zelfde man is dat op de snelweg werd achtergelaten maar..

voor de rest herinner ik ook dat er een man is die bij een familie moet gaan oppassen op een meisje van rond de 9 jaar. hij brengt haar dan naar school heen en terug. en woont voor het huis van hun in een klein schuurtje ofso..

(ik denk dat dat meisje dan ook wordt ontvoert maar ben daar niet zeker van)

dit was het kleine stukje dat ik heb gezien.

hopelijk kan iemand me hier mee helpen!!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik weet niet of je nu 1 of 2 films zoekt, maar het 2e gedeelte lijkt me de film Man on Fire.

LazQueen61

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb gister de film we need to talk about kevin, deze film deed me denken aan een film die ik denk zon 10 jaar geleden gezien heb. Dat ging ook over een kind dat nogal wat mankeerde en gestoord was zeg maar haha, en uit eindelijk t ouderlijk huis volgens mij in de brand stak. ik weet het niet meer precies. weet iemand hoe deze film heete? (dat jochie uit de film terroriseerde zijn ouders en ook de hele buurt volgens mij haha)

ik hen geen ideeee of je de film ; 'halloween' bedoeld met de hoofdrol speler genaamd ; michael myers. haha als je een kind bedoeld dat iets mankeerd en gestoord is is dit hem wel

LazQueen61

• 3 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik weet niet of je nu 1 of 2 films zoekt, maar het 2e gedeelte lijkt me de film Man on Fire.

bedankt voor je snelle reactie! je bent superrr dit is het inderdaad heb net de trailer gekeken

soo wat had ik me rot gezochtt pfff ... haha & ik bedoelde inderdaad alleen deze film heb het wat vaag geschreven.

INTJ

• 42 berichten
  • 33 stemmen

@ Jarno1975: Ik schaam me. Heb inderdaad op dit forum al eerder naar deze film gevraagd. Helemaal vergeten en ook nooit het antwoord gelezen.

Kerstborreltjes? Of gewoon dom?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Geen probleem hoor!

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Trakteer mij maar op dat borreltje, ik gaf toen het antwoord

INTJ

• 42 berichten
  • 33 stemmen

Da's dan twee gluhwein?

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Heerlijk

rensie32

• 4359 berichten
  • 1782 stemmen

Hallo,

Ben wederom op zoek naar een film die ik pas geleden heb gezien op de Duitse tv. In de film speelt Moritz Bleibtreu. Een scene die ik me nog herinner is dat hij in een silo valt en dat hij bijna kopje onder gaat. Ook heb ik geweren gezien, geld in een plastic tas en geweld. Hoop dat het genoeg is. Alvast bedankt.

op aanraden gister vanuit hier the good son gezien, ook een goede film. maar het was hem niet. Dus hopelijk kan iemand anders mij helpen. verwacht dat de film die ik omschrijf ook drama/thriller ect zal zijn.

mikey schreef:

mikey?

of, the good son? In deze ging iets in de fik weet ik nog.

heb hem gister gezien maar niks ging in de flik hoor hahaha, zover ik heb gezien

maar bedankt, was een goede aanrader!

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

rensie32 schreef:

Hallo,

Ben wederom op zoek naar een film die ik pas geleden heb gezien op de Duitse tv. In de film speelt Moritz Bleibtreu. Een scene die ik me nog herinner is dat hij in een silo valt en dat hij bijna kopje onder gaat. Ook heb ik geweren gezien, geld in een plastic tas en geweld. Hoop dat het genoeg is. Alvast bedankt.

Je kan hier zoeken op acteur, dan zul je de film wel tegenkomen.

mikey

• 29018 berichten
  • 5171 stemmen

@ nadinechristiaan

d@MN, ik denk dat ik weet welke je bedoelt... een klein knaapje dat altijd in een kamertje zit met allerlij tekeningen (op de muur?) en savonds de buurt terroriseert met autobranden o.a.? En er zat ook een begeleidster in? En op het eind steekt hij zijn eigen huis in de brand of zo.. beetje een grimmige film. Klopt dit? Ik probeer op de naam te komen.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

op aanraden gister vanuit hier the good son gezien, ook een goede film. maar het was hem niet. Dus hopelijk kan iemand anders mij helpen. verwacht dat de film die ik omschrijf ook drama/thriller ect zal zijn.

Little Criminals?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.