- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mikey
-
- 29018 berichten
- 5171 stemmen
Aan deze dacht ik ook (volgens mij)

nadinechristiaan
-
- 18 berichten
- 18 stemmen
Volgens mij is dit hem!!!! hardstikke bedankt en mocht t na t kijken toch niet t geval zijn, dan geef k een gil,maar als k dat koppie van dat jochie zo zag leek t aardig in de buurt te komen hahaha
dashmaniac
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
In Film > Algemeen > Opzoek naar:
Hallo allemaal
wederom ben ik opzoek naar een bepaalde film waar ik geen naam van weet en me alleen een deel van kan herinneren
Het gaat over een jongen die niet helemaal 100% in zijn hoofd is hij word vaak gepest op school en op een dag gaat het fout en hij valt in een ton met chemis afval "denk ik" hierdoor verandert hij in 1 of andere lelijk gedrogt en iedereen word bang van hem behalve 1 iemand dat is een blind meisje waar hij verlieft op word
verder weet ik niet echt meer veel van die film ik weet dat het een hele ouwe film is en best slecht eigelijk als je niet van dat soort films houd
Hopelijk weet iemand van jullie de titel alvast bedankt
McRoland
-
- 4 berichten
- 15 stemmen
Hallo ik heb een vraag misschien kan iemand me helpen. Ik heb vorig jaar op Canvas een (naar ik meen) Duitse film gezien over kinderen uit Roemenie die onder dwang diefstal en overvallen moeten plegen in een Duitse stad . Ze zitten samen opgesloten in een flat bij een man die de zaak "runt" een meisje raakt bevriend met de dochter van een van de slachtoffers, . . Ring any bells? Anyone? Ik hoop iets te horen want ik weet de titel niet meer . . leider . vast bedankt
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Voor degene die alle films kent.
Ik ben op zoek naar de titel van een film,voor een jongedame.
Ziet al dagen op imdb, moviemeter enz. bij plots te zoeken.
Het gaat over kunstschaatsen, een meisje van rijke komaf, met een eigen ijshal aan huis, wat er dan gebeurd weet degene niet meer, maar dan roepen ze de hulp van een "rauwe bonk" van een ijshockeyer in.
In eerste instantie loopt het van geen kanten, daarna worden ze verliefd.
Gaarne opties, je maakt de jongedame erg blij als je het weet.
Thanks
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Nog een poging: Ice Castles (2010).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat is The Cutting Edge (1992)
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Nog een poging: Ice Castles (2010).
Nee die is het niet,heb ik al voor haar, maar was toch niet degene die ze bedoelde.
Degene die ze bedoelde heeft ze naar ze dacht een paar jaar geleden gezien, dus 2010 is te nieuw,
Thanks anyway
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee die is het niet,heb ik al voor haar, maar was toch niet degene die ze bedoelde.
Degene die ze bedoelde heeft ze naar ze dacht een paar jaar geleden gezien, dus 2010 is te nieuw,
Thanks anyway
The Cutting Edge zei ik net. Dat is 'm.
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Dat is The Cutting Edge (1992)
Die heeft ze vanavond zitten kijken, omdat ik dacht, dat ik hem eindelijk gevonden had.
Niets dus, ze heeft wel genoten, maar nog steeds niet degene die ze destijds gezien heeft.
The cutting edge en Ice princess (hiervoor genoemd), spelen zich af in een ijsstadion voor ijshockey van de ouders.
Degene die ze bedoelt heeft ze een "kleinere" ijshal "aan huis".
We hadden hem op videoband staan, maar er liggen 1800 films op video op zolder, is geen beginnen aan.
ik heb hem toen mee zitten kijken, kan me er wel wat van herinneren, maar door mijn burn-out eenpaar jaar geleden, ben ik hem vergeten.
Is trouwens wel fijn, kan ik alle goede films weer eens bekijken, sommige kan ik me echt niets meer herinneren, misschien ook omdat ik er zoveel duizend gezien heb, en dan al die herverfilmingen zelfde plots.
Maar hoop dat er nog iemand een idee heeft.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Hallo ik heb een vraag misschien kan iemand me helpen. Ik heb vorig jaar op Canvas een (naar ik meen) Duitse film gezien over kinderen uit Roemenie die onder dwang diefstal en overvallen moeten plegen in een Duitse stad . Ze zitten samen opgesloten in een flat bij een man die de zaak "runt" een meisje raakt bevriend met de dochter van een van de slachtoffers, . . Ring any bells? Anyone? Ik hoop iets te horen want ik weet de titel niet meer . . leider . vast bedankt
deze film kan ik niet, maar op 19 oktober 2011 hadden de BBC een docu uitgezonden met de titel "The secret lives of Britain's child beggars", dat over precies dezelfde sort verhaal ging.
helaas kan je het alleen binnen GB nog op de BBC iPlayer bekijken, maar is misschien wel online ergens te vinden?
BBC
Reporter - John Sweeney
Producer - Liviu Tipurita
hier de artikel, met link
IMDb - "Panorama" Britain's Child Beggars Special (TV episode 2011)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die heeft ze vanavond zitten kijken, omdat ik dacht, dat ik hem eindelijk gevonden had.
Niets dus, ze heeft wel genoten, maar nog steeds niet degene die ze destijds gezien heeft.
The cutting edge en Ice princess (hiervoor genoemd), spelen zich af in een ijsstadion voor ijshockey van de ouders.
Degene die ze bedoelt heeft ze een "kleinere" ijshal "aan huis".
We hadden hem op videoband staan, maar er liggen 1800 films op video op zolder, is geen beginnen aan.
ik heb hem toen mee zitten kijken, kan me er wel wat van herinneren, maar door mijn burn-out eenpaar jaar geleden, ben ik hem vergeten.
Is trouwens wel fijn, kan ik alle goede films weer eens bekijken, sommige kan ik me echt niets meer herinneren, misschien ook omdat ik er zoveel duizend gezien heb, en dan al die herverfilmingen zelfde plots.
Maar hoop dat er nog iemand een idee heeft.
Er zijn wel iets van 6 delen gemaakt als je zoekt op The Cutting Edge. Kijk daar eerst eventjes naar samen en als die daar niet bijstaat dan misschien hier . Succes!
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Ik ben op zoek naar een film/documentaire over 9/11, maar ik kan me heugen dat het een reconstructie was. In het gebouw, op de trap enzovoort.
Heb het nodig voor school, maar kan het niet meer vinden, aantal jaar geleden gezien.
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Nee ik zoek echt een reconstructiefilm. Verder bovenin het gebouw.
Een vrouw in een hoekje van trappegang. Brandweer die naar boven gaat, die vrouw heeft de hoop opgegeven. Iemand gaat haar helpen. Veel meer kan ik niet herinneren haha.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8448 stemmen
Deze dan misschien: World Trade Center (2006)
Anders zou ik het ook even niet weten.
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Zou hem wel eens kunnen zijn. Dat ik daar niet op kwam zeg.. 
joey1973
-
- 275 berichten
- 1496 stemmen
Ik zoek een oude film, jaren geleden eens gezien. Ik weet er weinig vanaf, maar ik weet dat het plot interessant was en misschien dat er adh daarvan mensen zijn die weten welke film ik bedoel.
Het was een zwart wit film, en de man amputeerde (uit liefde) de ledematen van een vrouw (liefde was niet wederzijds).
Volgens mij was de film Frans, maar dat weet ik niet zeker.
Aan het einde zitten man en vrouw aan de eettafel.
Het is al even geleden, dus meer weet ik er helaas niet meer van en het verhaal kan ook enigszins anders zijn, maar zo herinner ik het me.
Alvast bedankt voor de hulp/tips.
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Hoe houdt ze haar evenwicht dan?
joey1973
-
- 275 berichten
- 1496 stemmen
hahahahaha, met haar billen denk ik
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het niet weten, maar misschien heb je hier wat aan?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Ik zoek een oude film, jaren geleden eens gezien. Ik weet er weinig vanaf, maar ik weet dat het plot interessant was en misschien dat er adh daarvan mensen zijn die weten welke film ik bedoel.
Het was een zwart wit film, en de man amputeerde (uit liefde) de ledematen van een vrouw (liefde was niet wederzijds).
Volgens mij was de film Frans, maar dat weet ik niet zeker.
Aan het einde zitten man en vrouw aan de eettafel.
Het is al even geleden, dus meer weet ik er helaas niet meer van en het verhaal kan ook enigszins anders zijn, maar zo herinner ik het me.
Alvast bedankt voor de hulp/tips.
Ik zou denken aan Boxing Helena (1993) maar dat is geen zwart wit film.
joey1973
-
- 275 berichten
- 1496 stemmen
Beiden bedankt voor jullie antwoord. Volgens mij was het niet boxing helena, al klopt een groot deel van het verhaal wel. Ik ga kijken of ik er aan kan komen en dan eens even kijken of dat de film was, maar in mijn herinnering was het een zwart/wit film.
Jason Morello
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Welke film bedoel ik????:
Dag allemaal,
Ik ben op zoek naar een film;
Het gaat om een man die in de gevangenis zit, zijn vrouw verlaat hem met een andere man en ze wilt niet meer dat hij zijn dochter ziet.
Als ie uit de gevangenis komt, vragen vrienden van hem om een bankoverval te plegen.
Hij deed het eerst wel en toen niet meer waardoor hij eringeluist werd en zijn dochter die helpt hem uiteindelijk.
Iemand enig idee?
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
we zijn nog steeds op zoek naar de hier beneden beschreven film.
het is niet, een van the cutting edge films, ice castles, ice princes.
Zit al dagen op imdb, moviemeter enz. bij plots te zoeken.
Het gaat over kunstschaatsen, een meisje van rijke komaf, met een eigen ijshal aan huis, wat er dan gebeurd weet ze niet meer, maar dan roepen ze de hulp van een "rauwe bonk" van een ijshockeyer in,om samen met haar te trainen.
Thanks
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Dan zoek ik ook een film voor mijzelf kan wel tussen de 10 of 20 jaar oud zijn.
Het plot is in ieder geval dat een man, naar ik mij herinner een zeer goede computerhacker is,
dan wordt hij gepakt door ik geloof de Fbi.
Die geven hem uiteindelijk de optie om een hacker op te sporen via het net ofzo.
Uiteindelijk komt hij in een Witness protection program terecht, en werkt "nu" voor de geloof Fbi.
Dit was overigens een waar gebeurd verhaal.
Wij hadden hier vroeger een vrij grote videotheek van Videoland, de oude bedrijfsleider en het personeel wisten allemaal welke film ik bedoelde, maar niemand kon op de titel komen.
We hebben de videotheek tig keer titel voor titel uigekamt, maar helaas.
Toen wist ik overigens wel meer details. maar door een burn-out en verloop van jaren, toch wel vervaagd.
Weet wel, dat ik graag wil hebben, vond het toen een goede film.
Thanks
newG
-
- 956 berichten
- 2362 stemmen
we zijn nog steeds op zoek naar de hier beneden beschreven film.
het is niet, een van the cutting edge films, ice castles, ice princes.
Zit al dagen op imdb, moviemeter enz. bij plots te zoeken.
Het gaat over kunstschaatsen, een meisje van rijke komaf, met een eigen ijshal aan huis, wat er dan gebeurd weet ze niet meer, maar dan roepen ze de hulp van een "rauwe bonk" van een ijshockeyer in,om samen met haar te trainen.
Thanks
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.