• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.061 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Tnx, Hannibal. Dat is hem.

plony

• 8 berichten
  • 6 stemmen

Waarom noemde je jouw site als antwoord op mijn vraag?

Plony

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ben je meteen bij de film. Makkelijk toch...

plony

• 8 berichten
  • 6 stemmen

Sorry als ik het niet helemaal begrijp: Op mijn vraag werd ik door Diesel geadviseerd naar deze pagina te linken. Waarom???? The Birdcage is niet de film die ik zoek! (zie mijn vraag)

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

plony schreef:

Sorry als ik het niet helemaal begrijp: Op mijn vraag werd ik door Diesel geadviseerd naar deze pagina te linken. Waarom???? The Birdcage is niet de film die ik zoek! (zie mijn vraag)

Je had je vraag hier moeten stellen (zie titel topic: "Help!!! Ik zoek een filmtitel!!!") en niet meteen een nieuw topic openen. Diesel verwees je gewoon naar dit topic zodat je je vraag opnieuw kon stellen.

plony

• 8 berichten
  • 6 stemmen

Oké bedankt! Ik ben nieuw hier dus ik weet het nog niet allemaal. Ik zoek een film over een gezin die in een dorp gaat wonen waarin een schijnbare ideale veilige situatie heerst. Iedereen lijkt gelukkig te zijn, kinderen kunnen veilig over straat. Het gezin besluit er naartoe te verhuizen, maar als ze er eenmaal wonen, komen ze erachter dat het allemaal niet zo geweldig is als het lijkt. Ze worden constant in de gaten gehouden door hun buren, of ze de regels niet overtreden. Ze moeten bijvoorbeeld hun hond wegdoen, gevaarlijke planten uit de tuin halen e.d. Als ze uit de gemeenschap wegwillen, blijkt dat niet zo gemakkelijk te gaan...

Wie kan mij helpen aan de titel? Het zal wel een Amerikaanse film zijn.

Er is gezegd dat hier al een topic over is geweest. Maar hoe vind ik die dan????

Ik heb ooit een (volgens mij kung fu)film gezien, waarin een soort virus of bom in lichamen geplaatst kon worden waardoor het lichaam ontplofte. Kan iemand dit thuisbrengen? Moet zo rond '80, '85 zijn geweest...

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

gerrit_bosch schreef:

Ik heb ooit een (volgens mij kung fu)film gezien, waarin een soort virus of bom in lichamen geplaatst kon worden waardoor het lichaam ontplofte. Kan iemand dit thuisbrengen? Moet zo rond '80, '85 zijn geweest...

Dat kunnen behoorlijk veel films zijn, er zijn genoeg kung fu films waarin men met een stoot een tegenstander kan laten ontploffen of iets dergelijks

plony

• 8 berichten
  • 6 stemmen

Nee, die bedoel ik niet. Het ging echt over veiligheid binnen een gemeenschap die tever doorgevoerd was.

emmiej

• 10 berichten
  • 3 stemmen

ik ben ook op zoek naar een filmtitel..ik hoop dat jullie mij daar verder mee kunnen helpen

die films heb ik een jaar of 5 geleden op tv gezien maar ik weet de titel niet meer.

De film gaat over een man die ontvoerd jongen meiden en hij sluit ze op in een kamer in zijn huis. Als hij ze daar een tijdje heeft vastgehouden brengt hij ze naar de zee en daar laat hij ze verdrinken door een steen om de voeten te binden en die in het water te gooien. Daarna duikt hij zelf naar onder om haar bij de andere meiden in de zee 'neer te zetten'. Hij maakt dus een soort museum van meiden onder water.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen....

emmiej

• 10 berichten
  • 3 stemmen

dat was de film die ik zocht xangadix

DANKJEWEL!!!!

bachatarosa

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Heey halloo...

Ik ben ook op zoek naar een film..

Het is een nederlandse tv film die een 3 jaar geleden op tv was,ik dacht op ned 2.

Het gaat over een stel wat bijna of gaat trouwen en hij vervolgens om het leven komt..

Daarna komt zij door de 'verkeerde mensen'in de drugswereld terecht en wordt dan een 'grote' spil in het drugskartel wat wordt geleid door een grote colombiaan..

Vervolgens wordt zij verlinkt door haar beste vriend..

Ik ben al ff op zoek naar deze film,wat een echt tv film is en geen bioskoopfilm.

Ik zal echt blij zijn als ik em weer es kan zien

Alvast bedankt!!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Bella Bettien

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Kapp, was me net voor

bachatarosa

• 3 berichten
  • 0 stemmen

[i m g] http://www.moviemeter.nl/cover... [/ i m g]

Hahahahahaha,....

Ik ben jullie zeer dankbaar!!

Groetjess

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb dit nodig voor een wedstrijd. Dit is Goldie Hawn, maar uit welke film is deze foto en wie op de foto is haar partner?

(afbeelding)

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

De film is Everyone Says I Love You. Alleen nog die kale acteur....

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Ik denk toch aan Woody Allen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Je hebt 100% gelijk Art. Hartelijk bedankt. Alleen had ik het nooit gevonden. Het is trouwens een film die ik nog niet gezien heb en dat maakt het al een stuk moeilijker...

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

film waarin dat nieuwe huis ogen in mozaiek heeft die symbolyseren dat het huis 'kijkt'. dat er blijkt dat er iemand in de muren leeft alvast bedankt

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

speedy23 schreef:

Je hebt 100% gelijk Art. Hartelijk bedankt. Alleen had ik het nooit gevonden. Het is trouwens een film die ik nog niet gezien heb en dat maakt het al een stuk moeilijker...

You're welcome

Ik heb ook een film titel die ik moet weten.

Ik heb het over een franse film met penelope cruz en nog wat andere acteurs. De film gaat over 2 mannen die een meisje leuk vinden(cruz). Een van hun (of allebei) heeft een of ander contract getekend dat als ie dood gaat, verder droomt zonder dat hij er zelf iets van merkt. Een van die 2 had in de film ook een masker op en een heel vervormd hoofd en soms ook weer niet..

BVD

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Dat is Abre los Ojos, het origineel van Vanilla Sky. Het is overigens geen Frans-tallige film maar een Spaans-tallige film.

http://www.moviemeter.nl/?film...

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Vanilla Sky of Abre los Ojos lijkt me.

ja dat is em, bedankt

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Ooit kwam ik iets heel vaags tegen op moviemeter, een horrorfilm met in de hoofdrol......stront! Tenminste, zoiets, alleen wat was die titel ook alweer? De film moet volgens mij nog uitkomen??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.