• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.946 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.305 acteurs
  • 199.643 gebruikers
  • 9.416.058 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ik ben opzoek naar een horrorfilm uit de jaren 80 of 90 waarvan ik nog één scene ken. Een vrouw gooit een basketbal naar een oudere vrouw waarop haar hele hoofd ontploft.

Verder ben ik opzoek naar (ik denk ook) een horrorfilm waar ik ook nog één scene van weet. Hij zal uit het jaar 70/80 zijn. Een kerel met een groot krullenkapsel heeft een hand waar geen vlees meer aan zit. Zeg maar een soort skelet hand. Hij is samen met een vrouw, en zijn zijn dan zo hongerig dat ze die hand boven het vuur houden om te eten. Heel weird ik weet het .

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

jordandejong schreef:
Ik ben opzoek naar een horrorfilm uit de jaren 80 of 90 waarvan ik nog één scene ken. Een vrouw gooit een basketbal naar een oudere vrouw waarop haar hele hoofd ontploft.

Deadly Friend
Youtube

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Deadly Friend

Youtube

Yep, dat is em. Dankje!

Weet verder iemand de tweede nog?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek zelf een Kung Fu film waar op het einde een gevecht is dat iemand dan bewusteloos geslagen wordt en dan wordt hij ondersteboven wakker en dan blijkt dus dat hij vast zit gebonden en dan stoppen ze zijn hoofd in een emmer met water zodat hij verdrinkt.

En verder weet ik het niet echt meer.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

dominion schreef:

Ik zoek zelf een Kung Fu film waar op het einde een gevecht is dat iemand dan bewusteloos geslagen wordt en dan wordt hij ondersteboven wakker en dan blijkt dus dat hij vast zit gebonden en dan stoppen ze zijn hoofd in een emmer met water zodat hij verdrinkt.

En verder weet ik het niet echt meer.

Heb hem al gevonden .

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

dominion schreef:

Small Soldiers.

Helaas, nee, dat is 'm niet.

De film die ik zoek moet ouder zijn, en een stuk simpeler.

Het gaat om kinderspeelgoed dat tot leven komt.

Houten poppen etc, en een speelgoedtrein.

Zeker ook geen Amerikaanse of Engelse film.

Maar toch bedankt natuurlijk

Please iemand help!

Ik zit al een tijdje met een film in mijn hoofd maar kom er maar niet op! Ik weet dat het rond de 2e WO afspeeld of net erna. Het gaat over een man die een zoon heeft en die man die achter een soort complot komt. Hij heeft een foto in zijn hand met allemaal duitse hoogwaardigheidsbekleders gestapo, generaals e.d.die allemaal voor een soort kasteel staan. Volgensmij horen zij allemaal bij een soort geheime club die allemaal iets weten. I! voor 1 worden de mensen van de foto geliquideerd. Aan het einde is hij verraden door zijn zoontje en staat hij in een telefooncel waar hij wordt doodgeschoten.

Hoop echt dat iemand me kan helpen! Het is allemaal beetje vaag maar hopelijk denkt iemand JA dat is hem. Hoor het graag! Het dit verhaal wat ik nu getypt heb al zo lang in mijn hoofd en kom er maar niet op! K denk trouwens dat het niet ECHT een oude film is, vanaf 1980 minimaal. Hoop dat iemand hem weet!

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een familiefilm, die heel lang geleden op tv was ( op een zaterdagmiddag, RTL4 dacht ik ). Het gaat om een groep jonge jongens ( 6-10 jaar?)die allerlei avonturen beleven in een prachtige omgeving ( natuur). Helaas is het zo lang geleden dat ik er bijna niks meer van weet.

Kan iemand mij helpen plzzz!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Meer informatie lijkt me welkom, wellicht dat je nog een avontuur weet of een uitgebreidere beschrijving van de jongens (hoe zien ze er uit en met hoeveel zijn ze?)

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Spangaz ?

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Meer informatie lijkt me welkom, wellicht dat je nog een avontuur weet of een uitgebreidere beschrijving van de jongens (hoe zien ze er uit en met hoeveel zijn ze?)

Een Amerikaanse film met blanke jongens en een donkere dacht ik, misschien ook een chinees in dat groepje? Ze waren dacht ik met z'n 6en. Er was een leider in dat groepje, ik dacht een donkerharige jongen..

Kan je hier dan wat mee?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

The Goonies.

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

The Goonies

Nee die is het niet. Ik weet dat ze een aantal films hadden gemaakt. Ze hadden ook een eigen boomhut, dacht ik waar ze allerei plannen bespraken enzo..

Heb je nog een paar titels voor me

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Jimmy Neutron

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Jimmy Neutron

Nee geen animatiefilm

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

De Boefjes ?

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

plesje schreef:

(quote)

Nee die is het niet. Ik weet dat ze een aantal films hadden gemaakt. Ze hadden ook een eigen boomhut, dacht ik waar ze allerei plannen bespraken enzo..

Heb je nog een paar titels voor me

Is het wel een film of is het een serie? Ik ken wel een heel oude serie die ze op België hebben herhaald met blanke jongens en een Indiaan.

YouTube - The Forest Rangers opening credits 1960s

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

plesje schreef:

Ik zoek een familiefilm, die heel lang geleden op tv was ( op een zaterdagmiddag, RTL4 dacht ik ). Het gaat om een groep jonge jongens ( 6-10 jaar?)die allerlei avonturen beleven in een prachtige omgeving ( natuur). Helaas is het zo lang geleden dat ik er bijna niks meer van weet.

Kan iemand mij helpen plzzz!

Stand By Me!

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt allen, heb m!!

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

En het is ?

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

En het is ?

Het waren inderdaad de kinderen van The Little Rascals! ( de boefjes ) Maareh weet iemand of ook series gemaakt zijn van deze kinderen? Of andere films maar met dezelde samenstelling van de groep? Want ik kan me andere delen herinneren van deze jongens..

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat weet ik dan weer niet. Mijn vriend vindt The little rascals erg leuk, vandaar dat ik dus wist wat je bedoelde. Maar een serie, dat weet ik niet.

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

melvddonk schreef:

Mijn vriend

Je man.

narva77 (crew films)

• 12742 berichten
  • 6545 stemmen

plesje schreef:

(quote)

Het waren inderdaad de kinderen van The Little Rascals! ( de boefjes ) Maareh weet iemand of ook series gemaakt zijn van deze kinderen? Of andere films maar met dezelde samenstelling van de groep? Want ik kan me andere delen herinneren van deze jongens..

Nee, ik geloof het niet. De film is wel een remake van een serie uit '55.

Hier alle connecties met "The Little Rascals":

movieconnections

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

plesje schreef:

(quote)

Hèhè!

Ik dacht net aan The Famous Five, naar de verhalen van Enyd Blyton.

Daar zijn aardig wat TV films van gemaakt.

Nee dus..

Jitse

• 140 berichten
  • 698 stemmen

He ik zoek een film.

het ging over een bende blanken die achter zwarten aanzaten in amerika.

Ik herinner me een scene waar ze een zwarte in het nauw dreven zodat die de autosnelweg op vluchtte en daar door een auto werd aangereden en hij dood was. Op het einde kwam je te weten dat de blanken veroordeeld waren en hoeveel jaren ze gekregen hadden etc (denk ik).

verder weet ik er niet veel meer over.

Kan iemand me helpen?

plesje

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat weet ik dan weer niet. Mijn vriend vindt The little rascals erg leuk, vandaar dat ik dus wist wat je bedoelde. Maar een serie, dat weet ik niet.

Oh geeft niet, ben allang blij dat ik de titel weet van deze film! Ben echt al weken hiernaar op zoek!

Hèhè!

Ik dacht net aan The Famous Five, naar de verhalen van Enyd Blyton.

Daar zijn aardig wat TV films van gemaakt.

Nee dus..

Sorry! maar ik zal ff checken op youtube of jouw suggesties misschien ook leuk zijn

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Je man.

Oeps.

nikki20

• 10 berichten
  • 33 stemmen

Ik zoek ook een film!

Een paar jaar geleden kon je altijd op woensdagavond op rtl4 naar een waargebeurd verhaal kijken.

Ik heb toen eens een film gezien waarbij een groep kinderen geloof ik op kamp gaan en vervolgens met de bus in een overstroming (watersnoodramp) terecht komen..

Een aantal verdrinken en een aantal klimmen in bomen en worden gered enz.enz.

Maar weet iemand misschien de titel van deze film????

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.