- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik zoek een franse film die nog niet zo oud is en met bekende franse acteurs (al weet ik niet meer weten welke..) ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, maar wel nog een scene die iemand misschien bekend voorkomt. De hoofdrol van het verhaal is iemand aan het zoeken die Rudy heet en gaat ook zoeken in een gekkenhuis. Als hij daar staat roept hij: 'Rudy', waarop de gek die naast hem staat 'merde' roept. Dit wordt enkele keren herhaalt, tot de hoofdpersonage in plaats van Rudy, merde roept en de gek roept daarop 'Rudy'
Ik hoop dat iemand me kan helpen?
Tais-Toi (en het is 'Ruby') 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
ja....
Dat is hem. Ik snap niet dat ik hem ooit gemist heb. Waarschijnlijk omdat de omschrijving hier op moviemeter wat duidelijker is dan bij alle andere site's
Deze ga ik snel kopen en kijken.
Aha dus toch. Een rustig gezin en de burgeroorlog, toen moest ik al gelijk aan de film denken. Hij is wel in kleur, maar kan het wel begrijpen, misschien op een zwart-wit tv gezien, en films uit 1965 waren ook nog niet allemaal in kleur.
elvisvis
-
- 6 berichten
- 3 stemmen
Goede avond allemaal.
Ik ben op zoek naar een film, alleen ik weet niet meer hoe de film heet, misschien dat jullie mij kunnen helpen. hij gaat als volgt.
De film word gespeeld door een donkere hoofd rol speler, hij heeft geen geld en kan de huur van zijn huis niet meer betalen. dan loopt hij door de stad en ziet een aanplak biljet, dat ze bij het laboratorium testers zoeken die proef konijn willen zijn, en hij krijgt daar dus geld voor. hij gaat mee doen en hij moet dan een spuit in zijn been doen, en dan worden zijn zintuigen ver drie dubbelt, hij ziet dan veel beter en hoort alles heel goed, zijn gevoel is dus ook extreem goed wat lastig is als hij met een vrouw uit gaat. e.d,
wel een rare vraag denk ik, maar ik dacht laat ik dit forum eens proberen.
alvast bedankt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zit de hele tijd te denken in welke film ik de volgende scene nou laatst heb gezien.
De hoofdrolspeler zit achterin een auto bij 2 mannen en dan ziet hij dat de bestuurder een tatoeage van een bepaalde Russische gang heeft. Hij zegt wat tegen de bestuurder in het Russisch waarop die andere Rus de hoofdrolspeler wil neerschieten. Maar hij weet het pistool te ontwijken en blijft op de kop van die Rus inrammen. Verder weet ik het even niet meer.
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Was er niet zo'n scene in Eastern Promises (2007) ?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, helaas die niet. Het is volgens mij gewoon een Amerikaan die toevallig ook Russisch kan.
Hij denkt eerst dat het gewoon agenten zijn, maar het blijken dus Russische gangsters te zijn.
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Ik zit de hele tijd te denken in welke film ik de volgende scene nou laatst heb gezien.
De hoofdrolspeler zit achterin een auto bij 2 mannen en dan ziet hij dat de bestuurder een tatoeage van een bepaalde Russische gang heeft. Hij zegt wat tegen de bestuurder in het Russisch waarop die andere Rus de hoofdrolspeler wil neerschieten. Maar hij weet het pistool te ontwijken en blijft op de kop van die Rus inrammen. Verder weet ik het even niet meer.
Komt me bekend voor! Taken?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, zou het The Glimmer Man kunnen zijn of komt het daar helemaal niet in voor?
ElkeX
-
- 15 berichten
- 78 stemmen
Jep, dat is em idd, thx!
en oops ja, foutje 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Nee, zou het The Glimmer Man kunnen zijn of komt het daar helemaal niet in voor?
Volgens mij wel. Ik dacht gisteren ook al aan Seagal maar vond niet meteen de titel.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
gaat ook over oost europese maffia (?)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok, ik zie de scene perfect voor me, maar kon even niet achterhalen of Seagal een paar woorden Russisch sprak tegen de bestuurder. Zal hem wel zijn dan, thanks!
Jailey
-
- 14 berichten
- 6 stemmen
IK zoek naar een film. Het gaat over een stadje en daar staat een kerncentrale, en daar gebeurd wat mee. Ik kan het niet meer vinden. Hij is ook wel op tv geweest.
Jailey
-
- 14 berichten
- 6 stemmen
Neej...er speelt een man in en die is volgens mij brandweer. En dan gaat er iets goed mis in kerncentrale en dan is het stadje bedreigt. Er speelt een man in die in vrij veel films speelt. En dan gaat hij naar de kerncentrale want (volgens mij) zit daar zijn vrouw. En dan moeten hun proberen om de stadje te redden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien staat hij hier tussen?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Misschien staat hij hier tussen?
?
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Neej...er speelt een man in en die is volgens mij brandweer. En dan gaat er iets goed mis in kerncentrale en dan is het stadje bedreigt. Er speelt een man in die in vrij veel films speelt. En dan gaat hij naar de kerncentrale want (volgens mij) zit daar zijn vrouw. En dan moeten hun proberen om de stadje te redden.
Dat is één van deze twee films:
Weet niet meer precies welke...
Jailey
-
- 14 berichten
- 6 stemmen
Ik denk dat het de laatste is:D!! Dank jullie wel lieve mensen voor jullie hulp!!
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film die volgens mij een Komedie/Avontuur is die over een man gaat die zich microscopisch klein maakt en dan in iemands lijf gaat en verder weet ik het niet echt meer.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
En ik zoek ook nog een film dat ook in de binnenste van iemands lijf afspeelt en daar leven allemaal cartoon getekende wezentjes en een ervan moet een soort superheld voorstellen.
Het is wel een film met echte mensen waar ook getekende figuren inzitten net als Roger Rabbit.
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
Ik zoek een animatiefilm die gaat over speelgoedfiguren die tot leven komen (nee, niet Toy Story!)
Een belangrijke rol speelt daarin o.a. een treintje.
Er zitten spannende achtervolgingsscènes in.
Ik meen mij te herinneren dat het een Italiaanse of Spaanse film is.
Denkelijk uit de jaren '80, maar dat is een gok.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.