- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2552 stemmen
In Centurion heb je niks anders dan afgehakte hoofden. En volgens mij wordt er inderdaad daar iemand 'gebrandmerkt'. Maar met welk letter dat was, geen idee. Het kan eventueel een P zijn, aangezien dat iets in het Romeins betekent.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Centurion is een vrij nieuwe film. En aangezien hij zelf zegt dat hij hem lang geleden gezien heeft, denk ik dat hij een ander bedoeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was het geen M, dan was het namelijk Home Alone 2
.
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Centurion is een vrij nieuwe film. En aangezien hij zelf zegt dat hij hem lang geleden gezien heeft, denk ik dat hij een ander bedoeld.
Niet lang geleden, film ziet er redelijk nieuw uit, schrijft hij. Dus zal wel een film zijn van na 2000. Is het geen remake?
ErikvH
-
- 29 berichten
- 147 stemmen
Ik zoek twee films, hopelijk kan iemand uit de beschrijving opmaken welke ik zoek:
- Een aantal jaar geleden zond RTL wekelijks een verfilming van een waar gebeurd verhaal uit. Bij een daarvan werd een meisje vermoord door haar stief?ouders (ze gooiden haar van een rots) om aan haar te kunnen verdienen via haar levensverzekering, die ze vlak daarvoor hadden afgesloten.
- De tweede film die ik zoek heb ik zo'n tien jaar geleden denk ik op TV gezien. Het gaat over een chagrijnige zakenman die wordt neergeschoten in een sigarenwinkel. Hij overleeft het, maar raakt z'n geheugen kwijt en is daarna herstellende.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek twee films, hopelijk kan iemand uit de beschrijving opmaken welke ik zoek:
- De tweede film die ik zoek heb ik zo'n tien jaar geleden denk ik op TV gezien. Het gaat over een chagrijnige zakenman die wordt neergeschoten in een sigarenwinkel. Hij overleeft het, maar raakt z'n geheugen kwijt en is daarna herstellende.
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
De "romeinse film" die ik zoek heb ik stukjes van gezien in een intervieuw met een gamer op gunk tv dinsdag jongstleden. Misschien dat iemand dit ook gezien heeft. die kerel was ook een rome fan en had vandaar een centurion meegebracht en liet deze zien en eventjes later lieten ze beelden van de film die ik zoek zien.
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
Ik zoek een film. Het gaat over een jongen met zn ouders. Ze denken dat er oorlog gaat uitbreken of er een atoombom gaat vallen. Dus gaan ze in hun superschuilkelder gebouwd door hun vader. Daar blijven ze voor zon 20 a 25 jaar. Daarna waagt de zoon het (dacht dat het Tom Hanks was, maar vond niets tussen zijn films) om terug naar boven te komen. Het blijkt dacht ik dat er een oorlog verhinderd was en ze gewoon al die jaren onnuttig afgezonderd hadden geleefd. Dan gaat het voornamelijk verder over de jongen die de wereld ontdekt..
bedankt!
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Blast from the past
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Frozen 2010
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Ik zoek een film over een trein (of er zit een scene in op een trein) waarbij een man over verschillende wagons klimt en op een bepaald moment met zijn vingers tussen de schakels van twee wagons komt te zitten, en die worden dan geplet. het zou best een film van de jaren 70 kunnen zijn.
Iemand?
Ps: Het was ook erg guur weer met sneeuw en vrieskou.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Fuck Yeah! John Voight raakt zijn fikken kwijt! Hoog gemiddelde ook! Bedankt Meneer moviemafketel!
Nu alleen kijken waar ik hem te zien kan krijgen, zal niet mee vallen. 
rensie32
-
- 4359 berichten
- 1777 stemmen
Ik zoek een film met Arnold Schwarzenegger waarvan ik de naam ben vergeten.
In de film vecht hij op het eind tegen zijn tegenstander, maar aangezien ze beide niet dood kunnen omdat ze machines zijn ofzo duurt het heel lang.
Alvast bedankt!
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ik zoek een film met Arnold Schwarzenegger waarvan ik de naam ben vergeten.
In de film vecht hij op het eind tegen zijn tegenstander, maar aangezien ze beide niet dood kunnen omdat ze machines zijn ofzo duurt het heel lang.
Alvast bedankt!
Dat had je evengoed met de zoekmachine kunnen oplossen 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ja kun je net zo goed zeggen:
Hoi, ik zoek een film met Sam Neill het was iets met dinosaurussen die men kon kweken, en men stak ze dan in een soort park op een eiland ofzo.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar een film uit ongeveer 1975 geregiseerd door Steven Spielberg met in de hoofdrollen Richard Dreyfuss, Robert Shaw en Roy Scheider.
Het gaat over een hele grote vis die dood en verderf zaait bij het badplaatsje Amity ergens in Amerika.
Er zijn daarna nog 3 vervolgen gemaakt en volgens mij is deel 5 in de maak.
Er zat ook een bepaald deuntje in de film als die grote vis in de buurt was.
De film duurde ongeveer 124 min.
Wat ik me herinner is dat de vis in kwestie een paar kaken bezat waar je u tegen zegt.
Weet iemand welke film ik bedoel????
Dit was er ook zo eentje. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
ik denjk niet dat iemand hem weet maarr het gaat om een man die naa de gevangenis moet die shawsank heet en dan krijgt ie sigaretten van een zwarte man en ontsnapt ie via een tunnel die die heeft gegraven ik denk dat het een onbekende film is;
Nog zo eentje. 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Echt onbekende films die ze opnoemen
.
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik heb nog wel een serieuze. Maar ik weet er erg weinig vanaf.
Het is een actiefilm, van voor 1998, waarschijnlijk uit de jaren ´90 of ´80. Hierin dringt een man een complex binnen om een belangrijk iemand te redden uit een complex, volgens mij de persident van Amerika. Hij vervoert hem op de achterbank van zijn auto. Bij de hoofdpersoon heb ik altijd een Kurt Rusell type in mijn hoofd, maar hij was het niet voor zover ik weet. In het gebouw zaten voor zover ik weet terroristen, waarschijnlijk met een of ander vernietigingswapen.
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
He, aardige poging
Maar nee, dat is hem helaas niet. Heb echter niks anders om verder te helpen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.