- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
ko3kwouz
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers > Titels > ken titel film niet:
mensen, ik heb een jaar of 10 terug (als het niet langer terug is) een film gekeken over een paar Britse veteranen die in WO II hebben gevochten. Als ze een helikopter vlucht maken komen ze door middel van een time warp terug in de 2e wereldoorlog met die helikopter.
zou de film graag nog is zien, maar geen flauw ID hoe die heet, en google heeft me ook niet echt geholpen.
iemand enig ID welke film ik bedoel ? en wat de titel er van is ?
bvd
mvg
eric
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Klinkt idd als The Final Countdown. Lijkt mij ook wel toffe film.
Stephan
-
- 7899 berichten
- 1391 stemmen
The Final Countdown is het zeker niet. Geen heli's en geen veteranen.
Wel een 'toffe' film...
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Hier staat hij vast wel tussen:
List of World War II films - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
The Final Countdown is het zeker niet. Geen heli's en geen veteranen.
Wel een 'toffe' film...
Nee, en ja 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als die net zo goed is als het liedje, moet ik hem zeker een keer hebben ja.
ko3kwouz
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
helaas, tot op heden niet gevonden
en het is eerder een SF ook al speelt t deels in WO II
thnx anyways : D
meer suggesties altijd welkom natuurlijk 
MVG
eric
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
Het script verder uitwerken en er mee naar een filmmaatschappij stappen? 
mutijn
-
- 39 berichten
- 2525 stemmen
Ik heb vroeger een film gezien met een zwarte hummer waaraan ze miniguns hadden vastgemaakt aan de zijkant, en daarna gingen ze nog naar een gevangenis en ontsnapten daaruit. Ik weet niet precies meer maar dit kwam er volgens mij in. Weet iemand welke film dit is?
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
He ik ben op zoek naar een film.
Het gaat over een groep mensen die opgesloten raken in een gebouw.(de lift is stuk of zoiets)
en een van hen begint hen een voor een uit te moorden. Er geraakt er steeds eentje apart van de groep en die gaat dan dood. Ik dacht ook dat de dader altijd een hint of zoiets gaf wie de volgende zou zijn. Denk dat er op een gegeven moment een emmer bloed naar beneden viel op iemand. dat was dan het bloed van het vorige slachtoffer. Weet niet meer hoe hij afliep. Denk dat de dader er mee wegraakte.
mvg
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
Devil
Nee denk niet dat hij zo recent is
ze zaten ook niet vast in de lift, maar in een gebouw.
daar geraakten ze niet uit.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Klinkt voor mij meer als een scene uit Final Destination 2.
Alleen dan zitten ze niet vast (wel in hetzelfde gebouw). Het heeft ook zeker met een lift te maken. En ze wisten ook van te voren wie het volgende slachtoffer zou zijn.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film waarin men in een skilift vast komt te zitten. Nieuwe film...
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ik ben op zoek naar een titel voor mijn moeder van een film die ze heel lang geleden heeft gezien op tv (ik gok jaren 70). Ze weet er niet veel van ook niet wie er in mee speelt, maar ze vond het toen een erg mooie film, en vind het jammer dat ze deze maar 1 keer heeft gezien.
Het is een romantische indianenfilm waarin een vrouw word ontvoerd door een indianenstam in de tussentijd is er een indiaan waarmee ze verliefd word en ze begrijpt niet waarom ze ontvoerd is tot op het einde, dan blijkt ze de dochter van het stamhoofd te zijn. Iemand enig idee welke dit is?
iemand een idee?
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
hmm, lijkt er wel heel veel op. Ik heb de titel doorgegeven aan mijn moeder en ze zou kijken. iig erg bedankt
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
Hey
Ik heb vanmiddag een paar flitsen gezien van een film. ik denk dat de film zich afspeeld tussen de gladiatoren, ik zag mensen vechten en ook werd er iemand op de zijkant van zijn hand gebrandmerkt met een b het zag er een redelijk nieuwe film uit. ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2552 stemmen
Is het nieuw? Gaat het over Gladiatoren of meer over het Romeinse leger, het rijk?
Anders zou het van alles kunnen zijn.
Gladiator
The Last Legion
The Eagle
Centurion
Spartacus
Attila
Maar ik kan eventjes er niet op komen waarin er in een Romeinse film iemand in de hand gebrandmerkt wordt.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Het schijnt dat de B het getal 300 kan zijn.
Zit in 300 een gebrandmerkte hand?
ElkeX
-
- 15 berichten
- 78 stemmen
Ik zoek een film die ik heel lang geleden(als kind) gezien heb.
Ik weet dan ook niet meer precies waar die over ging, enkel wat fragmenten
Het ging over mensen die in een soort van spookhuis waren, waar de mensen in de schilderijen bewogen of zoiets, en er was ook iets met een meisje in een brandende lift...
Hopelijk kan iemand mij helpen?
ElkeX
-
- 15 berichten
- 78 stemmen
nee, het was een meer recentere film...hij was alleszins in kleur
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
Het was zeker 300 niet die heb ik thuis. Of het een B was begin ik ook sterk aan te twijfelen een P ofzo kan het ook geweest zijn. Zit in centurion zo'n scene?
Ik zag ook iemand het hoofd van een ander afhakken en fier omhoog houden. Ik twijfel centurion want de achtergrond zag er zonnig uit inde plaats van bossen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.