• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.260 series
  • 34.057 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.705 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Holland! schreef:

6e en 3e film dus, ik kan mij niet voorstellen dat niemand wat herkend van de 6e film?

Lijkt mij nogal goed beschreven.

Dat lijkt mij een waargebeurde TV-film (je weet wel, dat soort films van voorheen RTL4, nu RTL8 e.d.). Dat kan nog wel eens heel lastig gaan worden vrees ik...

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Holland! schreef:

6e

Het verhaal gaat over scholieren in de VS die met de (gele) schoolbus ergens op schoolreisje gaan.

Dan blijkt dat er erg veel regen is gevallen, waarin ze zitten.

Tijdens het oversteken van een "rivier" komt de bus vast te staan.

Er breekt na een tijdje paniek op en iedereen begint zich te verspreiden.

En zo stapelen de gebeurtenissen elkaar op.

Veel van de leerlingen is verspreid en het waterpeil gaat steeds verder omhoog, waardoor het hele gebied overstroomt.

Dan proberen reddingshelikopters mensen redden. Veel tieners zitten in bomen en dergelijke.

een detail: (hij heeft ineens ook geen benzine meer, dan probeert ie iemand nog te redden en dat lukt dan zogenaamd echt)

En op het einde is er een ceremonie voor de overleden

6e en 3e film dus, ik kan mij niet voorstellen dat niemand wat herkend van de 6e film?

Lijkt mij nogal goed beschreven.

The Flood: Who Will Save Our Children?(?)

(verwijderd)

• 118 berichten
  • 0 stemmen

Komt wel in de buurt ja, volgens mij is dat hem en het is ook zeker 6 jaar geleden dat ik hem heb gezien.

En dat klopt ook wel, ik heb hem dan waarschijnlijk op 25 februari in 2004 gezien.

Ik zal de film dan nog wel even bekijken, bedankt.

narva77 schreef:

Dat lijkt mij een waargebeurde TV-film (je weet wel, dat soort films van voorheen RTL4, nu RTL8 e.d.). Dat kan nog wel eens heel lastig gaan worden vrees ik...

Ja, kan wel kloppen, het was in ieder geval op rtl, kijken of het dan The flood is.

En over de clown lijkt mij it wel aannemelijk, ik ga ze bekijken, bedankt mensen!

Spijker21

• 23 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb ook een vraag:

Een film die gaat over een man die teruggaat naar het Engelse platteland waar hij ooit op een boerderij een zomervakantie doorbracht. Hoewel zeer verliefd op de dochter des huizes besloot hij niet verder met haar te gaan.

Bij terugkeer 20 jaar later blijkt hij, met zijn huidige vrouw kinderloos gebleven, een zoon te hebben. Zijn geliefde stierf daarbij in het kraambed.

Wie helpt mij??

rensiemetal

• 86 berichten
  • 381 stemmen

Ik zoek een film die 1 of 2 jaar geleden nog in de videotheek lag.

Ik kan me iets herinneren of SM en een meester of meesteres.

Verder kan ik me niet veel meer herinneren, maar misschien dat iemand mij toch kan helpen?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Haha, da's een compleet genre.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Secretary misschien?

Spijker21

• 23 berichten
  • 0 stemmen

De SM Rechter mischien?

rensiemetal

• 86 berichten
  • 381 stemmen

Spijker21 schreef:

De SM Rechter mischien?

Dat is hem, bedankt!

Hallo allemaal!

Ik ben me toch op zoek naar een film...

De film gaat over een wat oudere huurmoordenaar die werkt bij een huurmoordenaar 'bedrijf'. Als de enige daar is hij zelf nooit vermoord en vind het nu tijd om met pensioen te gaan. Het bedrijf speelt mee, maar bedenkt achter zijn rug om een plan om hem om het leven te brengen.

De zoon van de huurmoordenaar zit echter ook bij dat bedrijf en probeert er een stokje voor te steken.

Heeft iemand enig idee??? Ik heb heel IMDb afgezocht! De film heb ik een paar jaar terug (zegmaar jaar of 4, 5) op de tv gezien volgens mij dus ik gok dat die minimaal 10 jaar oud is maar ben hier niet zeker over.

Echt super bedankt alvast!

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

PepperMovies schreef:

Hallo allemaal!

Ik ben me toch op zoek naar een film...

De film gaat over een wat oudere huurmoordenaar die werkt bij een huurmoordenaar 'bedrijf'. Als de enige daar is hij zelf nooit vermoord en vind het nu tijd om met pensioen te gaan. Het bedrijf speelt mee, maar bedenkt achter zijn rug om een plan om hem om het leven te brengen.

De zoon van de huurmoordenaar zit echter ook bij dat bedrijf en probeert er een stokje voor te steken.

Heeft iemand enig idee??? Ik heb heel IMDb afgezocht! De film heb ik een paar jaar terug (zegmaar jaar of 4, 5) op de tv gezien volgens mij dus ik gok dat die minimaal 10 jaar oud is maar ben hier niet zeker over.

Echt super bedankt alvast!

het verhaal komt me bekend voor...

misschien deze? Assassins (1995)

pim-klaver

• 68 berichten
  • 889 stemmen

In De Site > Algemeen > help me!:

ik zoek een titel

het gaat over een groepje jongeren die een gozer voor de gek houden dmv dood te spelen

ze willen haar begraven maar die jongen die in de zeik word genomen neemt het initiatief en dood dat meisje dat voor dood speelde

zij word in een put gegooid en vervolgens nooit meer over gesproken

hoe heet die film

alvast bedankt greetz pim

Spijker21

• 23 berichten
  • 0 stemmen

Sorority Row !

pim-klaver

• 68 berichten
  • 889 stemmen

Spijker21 schreef:

Sorority Row !

topper thx spijker

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

Ik zoek een film over twee oude mensen,die verliefd worden en het leven ontdekken.

en een film over Oost en West Berlijn met een verliefde (niet bijster mooie) jongen inde hoodrol en veel muziek van de stones.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

EmilyPlays schreef:

Ik zoek een film over twee oude mensen,die verliefd worden en het leven ontdekken.

Wolke Neun?

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Wolke Neun?

Neen,de oudjes zijn beide vrijgezel vermoed ik.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

EmilyPlays schreef:

en een film over Oost en West Berlijn met een verliefde (niet bijster mooie) jongen inde hoodrol en veel muziek van de stones.

Hoogstwaarschijnlijk Sonnenallee...

newG schreef:

(quote)

het verhaal komt me bekend voor...

misschien deze? Assassins (1995)

Ziet eruit als een leuke film maar het is 'm niet. In de film die ik bedoel gaat het echt over een bedrijf waar huurmoordenaars werken, waar de hoofdpersoon uit wil stappen.

Even wat details die ik me nog kan herinneren:

De film begint met de hoofdpersoon die een moord pleegt in een zwembad. Vanwege aanwezige kinderen was dat een 'lastige' moord.

Het bedrijf zat volgens mij ietwat ondergronds; bij binnenkomst daal je af langs van die ijzeren (vlucht) trappen.

Bedankt voor je reactie newG!

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

EmilyPlays schreef:

Chance of a Lifetime met Betty White en Leslie Nielsen?

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

Mug schreef:

(quote)

Hoogstwaarschijnlijk Sonnenallee...

Superbedankt,dat was inderdaad de gezochte film.

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

EmilyPlays schreef:

(quote)

Superbedankt,dat was inderdaad de gezochte film.

Chance of a Lifetime met Betty White en Leslie Nielsen?

Inderdaad.

Spijtig dat deze film niet op Moviemeter staat/komt.

Spijker21

• 23 berichten
  • 0 stemmen

PepperMovies schreef:

Bedankt voor je reactie newG!

Klinkt als Kiss Kiss Bang Bang uit 2003 dacht ik!

Het gaat dan om de engelse film, niet de amerikaanse!

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Inderdaad.

Komt omdat het een tv-film is!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Komt omdat het een tv-film is!

Alsof die film hier niet kan toegevoegd worden... Er staan honderden tv-films op MM. Gewoon een poster of een still zoeken, plotje schrijven, gegevens van imdb toevoegen en insturen. Klaar.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

EmilyPlays schreef:

Nou, Dragon heeft gelijk: zo moeilijk is dat niet. Maar vooruit, over een goed kwartier staat ie op de site....

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1780 stemmen

Ik zoek een film van 2-5 jaar oud die gaat over 3(?) mensen die vast zitten in een lift. Één van hen is een seriemoordenaar.

EmilyPlays

• 54 berichten
  • 500 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Nou, Dragon heeft gelijk: zo moeilijk is dat niet. Maar vooruit, over een goed kwartier staat ie op de site....

Ik wou hem er eerst opzetten,maar toen zag ik dat het een Tv-Film was,maar blijkbaar mogen die soms toch op MM.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

_Se7en_ schreef:

Ik zoek een film van 2-5 jaar oud die gaat over 3(?) mensen die vast zitten in een lift. Één van hen is een seriemoordenaar.

Blackout (2007) ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.