• 15.935 nieuwsartikelen
  • 178.872 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.493 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1780 stemmen

Volgens mij is dat 'm ja. Dankjewel!

jimmy704

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Toplijsten en favorieten > speciale horror film gezocht:

geachte leden, ja ik raad pleeg vele malen moviemeter. vind het een hele leuke interessante site.

maar ter zake : ik ben opzoek naar een horror film in de trent van geesten, waar gaat het om.

een familie vertrekt vanuit de stad naar het platteland, daar komen ze in een huis terecht waar een stuk land bij zit. bij het huis woont een man wie hun gaat helpen in het verbouwen van graan of zonnebloemen, dit gaat in begin slecht maar daarna gaat het steeds beter, de man die bij het huis woont heeft daar al ze familie verloren ze zijn uitgemoord, de dochter van de familie die ziet ook geesten, kortom er gebeurd veel ook worden er schapen dood gereden, ik zou echt niet meer weten hoe die film heet, ma wil hem dolgraag nog een keer zien. wie heeft enig idee waar ik moet kijken.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt

jim

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

The Messengers, al kan ik me die schapen niet herinneren.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film (eind jaren '80 schat ik zo) waarin een ijshockeyteam (uit Canada dan wel de V.S.) naar Nederland komt, ik geloof Amsterdam, en er loopt daar een mysterieuze moordenaar rond... óf het moet uit een soort (jeugd?)serie komen, in dat geval kan men dit bericht negeren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

jimmy704 schreef:

Misschien deze?

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

jimmy704 schreef:

geachte leden, ja ik raad pleeg vele malen moviemeter. vind het een hele leuke interessante site.

maar ter zake : ik ben opzoek naar een horror film in de trent van geesten, waar gaat het om.

een familie vertrekt vanuit de stad naar het platteland, daar komen ze in een huis terecht waar een stuk land bij zit. bij het huis woont een man wie hun gaat helpen in het verbouwen van graan of zonnebloemen, dit gaat in begin slecht maar daarna gaat het steeds beter, de man die bij het huis woont heeft daar al ze familie verloren ze zijn uitgemoord, de dochter van de familie die ziet ook geesten, kortom er gebeurd veel ook worden er schapen dood gereden, ik zou echt niet meer weten hoe die film heet, ma wil hem dolgraag nog een keer zien. wie heeft enig idee waar ik moet kijken.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt

jim

Ik denk dat het The Dark is. Van de plotomschrijving wordt je niet veel wijzer maar er zitten schapen in die zich van een afgrond storten zo de zee in. Trailer

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat zei ik net al wim haha

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Niet jij zei deze.

En ik heb het veel uitgebreider gedaan, da's beter.

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek al een tijd naar een filmtitel, maar kan er niet op komen....

Het is i.i.g een Nederlandse fillum !

Hoofdrol is volgens mij voor iemand die ook in een Flodder-film speelde, en is ook met een jongedame die vroeger iets voor Veronica op TV deed (dacht ik).

Er is o.a. een scene waarin de jongen naar een tenniswedstrijd kijkt, waarin de beide tennisende meisjes geen kleren aan hebben....

Got, hoe heet die film nou alweer ?

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1780 stemmen

Mr. E-28 schreef:

Er is o.a. een scene waarin de jongen naar een tenniswedstrijd kijkt, waarin de beide tennisende meisjes geen kleren aan hebben....

Klinkt inderdaad als een Nederlandse film .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Flodder 1 en is wel een Nederlandse film.

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

Oh ja ? Is die scene in Flodder 1 ? Goh, dat is het wel erg lang geleden dat ik die gezien heb...

Dank in ieder geval !!

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

Mr. E-28 schreef:

Ik zoek al een tijd naar een filmtitel, maar kan er niet op komen....

Hoofdrol is volgens mij voor iemand die ook in een Flodder-film speelde, en is ook met een jongedame die vroeger iets voor Veronica op TV deed (dacht ik).

Got, hoe heet die film nou alweer ?

Kan die Veronica jongedame Simone Walraven zijn ?

Die jongen is nogal een stuntel in die film (vooral op sex-gebied), maar op het eind doet ie het toch met Simone ?

Dat is toch niet in Flodder ?? Ik dacht dat dat een andere film is.....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hier kijkt Kees in Flodder 1 in ieder geval naar:

(afbeelding)

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Mr. E-28 schreef:

Dat is toch niet in Flodder ?? Ik dacht dat dat een andere film is.....

Die scène met die tennisdames is inderdaad Flodder, maar de film die jij bedoeld is deze: Donna Donna!! (1987), met inderdaad René van 't Hof en Simone Walraven.

Edit: je was me net voor!

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

Tja, stom hé !

Ik heb maar even gegoogeld, want het zat me dwars.

Toch dank allen voor het meedenken

robinn023

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Ook ik zoek een titel...

Volgens mij is het nog niet zo'n oude film, laatst nog op tv gezien.

Het gaat over een groep CSI agenten. Ze zijn opzoek naar een moordenaar, maar die blijkt in hun midden te zitten. Zo wordt elke agent gedood door zijn/haar eigen zwakte. Vrouwelijke agente heeft een rookverslaving - gaat dood door vergiftige sigaret. Mannelijke agent wil altijd voorop lopen - loopt voorop en gaat dood.

Dit herinner ik mij nog.. iemand een idee?

hilde1984

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Lieve mensen,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen aan de titel van een film.

Deze film heeft een enorme indruk gemaakt op mij toen ik nog een klein meisje was. Ik was er toen een beetje bang van....

Onderstaande kan ik mij nog herinneren:

De film speelt zich af in een stad onder een koepel (het is niet total recall). en in de toekomst.

Alle mensen hebben een soort van diamantje in hun hand gegroeid. Niemand mag naar buiten maar als je toch (stiekem) naar buiten gaat moet je iets aan je uiterlijk laten veranderen, ik meen me te herrinneren dat er bij iemand de kleur van de wenkbrauwen veranderd werd. Ook moet je het diamantje uit je hand halen.

Ik kan me ook iets herrinneren over dat dit diamantje op bepaalde momenten oplicht maar dat weet ik niet zeker.

Aan het einde van de film redden een man en een vrouw het om naar buiten te komen. Hier ontmoeten ze een oude man in een veld.

Ik heb deze film gezien op TV toen ik een jaar of 8 was dus in 1992. Waarschijnlijk is de film uit de 80er jaren.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, alvast bedankt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

robinn023 schreef:

Ook ik zoek een titel...

Volgens mij is het nog niet zo'n oude film, laatst nog op tv gezien.

Het gaat over een groep CSI agenten. Ze zijn opzoek naar een moordenaar, maar die blijkt in hun midden te zitten. Zo wordt elke agent gedood door zijn/haar eigen zwakte. Vrouwelijke agente heeft een rookverslaving - gaat dood door vergiftige sigaret. Mannelijke agent wil altijd voorop lopen - loopt voorop en gaat dood.

Dit herinner ik mij nog.. iemand een idee?

Mindhunters

robinn023

• 2 berichten
  • 1 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Mindhunters

Klopt helemaal! Heerlijk als je antwoord krijgt op een vraag waar je al dagen overna denkt

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

hilde1984 schreef:

Lieve mensen,

Waarschijnlijk is de film uit de 80er jaren.

Lang geleden voor mij maar klinkt als Fortress?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

hilde1984 schreef:

Lieve mensen,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen aan de titel van een film.

Deze film heeft een enorme indruk gemaakt op mij toen ik nog een klein meisje was. Ik was er toen een beetje bang van....

Onderstaande kan ik mij nog herinneren:

De film speelt zich af in een stad onder een koepel (het is niet total recall). en in de toekomst.

Alle mensen hebben een soort van diamantje in hun hand gegroeid. Niemand mag naar buiten maar als je toch (stiekem) naar buiten gaat moet je iets aan je uiterlijk laten veranderen, ik meen me te herrinneren dat er bij iemand de kleur van de wenkbrauwen veranderd werd. Ook moet je het diamantje uit je hand halen.

Ik kan me ook iets herrinneren over dat dit diamantje op bepaalde momenten oplicht maar dat weet ik niet zeker.

Aan het einde van de film redden een man en een vrouw het om naar buiten te komen. Hier ontmoeten ze een oude man in een veld.

Ik heb deze film gezien op TV toen ik een jaar of 8 was dus in 1992. Waarschijnlijk is de film uit de 80er jaren.

Logan's Run ( trailer )

k.grubs

• 180 berichten
  • 341 stemmen

Ik zoek een film die waarschijnlijk uit Slowakije komt. Speelt op het platteland, jonge man belandt op verlaten boerderij. Meisje in de buurt is een soort heksje. Vader van de jonge man komt later ook nog langs. Hij wordt kaal geschoren, weet niet meer waarom. Vreemde maar mooie film.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

Ikz oek nog een paar leuke films in de stijl van Police Academy, wie weet er nog een paar.

Het hoeft niet over de politie te gaan, maag ook over leger. i.i.g moet het slappe humor zijn geen hoogdravend geblaat

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Hoe heet die film met dat leger waar een dikzak allerlei hindernissen af moet leggen? Hij wordt gepest maar later werd hij nog geholpen ofzo.

En ik weet niet of het bij dezelfde film hoort, maar ik herinner me ook nog eentje met een leger waarbij er een hele strenge baas is die de soldaten laat opdrukken enzo en iemand probeert nog zelfmoord te plegen in de wc's.

??

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1780 stemmen

Gonzo8000 schreef:

Ikz oek nog een paar leuke films in de stijl van Police Academy, wie weet er nog een paar.

Het hoeft niet over de politie te gaan, maag ook over leger. i.i.g moet het slappe humor zijn geen hoogdravend geblaat

Let's go to Prison misschien? Speelt zich af in een gevangenis en heeft nogal slappe (leuke) humor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.