• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.816 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Gerard316

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Gerard316 Zoekt een film:

Goeden Nacht mensen,

Ik wist niet waar ik mijn vraag moest posten dus doe ik het hier.

Sorry als het verkeerd staat.

Ik ben opzoek naar een film.

Hoe die film ongeveer gaat weet ik niet.

Het gaat op een Seriemoordenaar die een jong meisje begeleid.

Ze moeten elke keer vluchten voor de politie. Beetje aan het einde van deze film had de politie het meisje gepakt vervolgens wachten ze stilltjes af wanneer de moordenaar thuis zal komen. een van de politie is in zijn hui binnen gekomen.

De moordenaar hing aan de plafond..vervolgens jaagde hij een kogel door zijn kop en zo kwam er actie. Op het einde had hij zelf moord gepleegd??

Sorry als het onduidelijk is!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes

Gerard

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Léon (1994) dan maar? Ging wel wat anders maar afijn.

kyana

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Zoeken 2 films:

Ik zoek 2 films en ik kan er niet meer op komen. Ik weet niet zo goed waar ik het anders neer moet zetten.

film 1:

gaat over een stadje in taxas dat word geteisterd door wormen die ondergronds leven. Dan moeten ze op dak met zijn alle omdat die wormen daar niet kunnnen.

film 2:

Een groepje chearleaders worden beschermt door een man (die vaak in politiefilms spelen) omdat ze een moord hebben gezien. Dan vallen ze onder zijn bescherming en moeten dan ook in een huis leven met zn allen.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Film een is geloof ik Tremors. Tweede weet ik niet.

kyana

• 4 berichten
  • 0 stemmen

jaaa:D dat is hem!!!! dank je wel

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Hoe heet die film ook alweer met al die spinnen op een zoldertje ofzo? Het begint met enkele spinnetjes geloof ik, en daarna zijn het er honderden, duizenden. Vrij oude film al, maar kan totaal niet op de naam komen.

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

kyana schreef:

film 2:

Een groepje chearleaders worden beschermt door een man (die vaak in politiefilms spelen) omdat ze een moord hebben gezien. Dan vallen ze onder zijn bescherming en moeten dan ook in een huis leven met zn allen.

Man of the House

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Haha, die zocht ik ook. Alleen was ik in de veronderstelling dat billy bob de hoofdrol had en niet Tommy Lee. Zoeken ging niet erg lekker

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

mikey schreef:

Haha, die zocht ik ook. Alleen was ik in de veronderstelling dat billy bob de hoofdrol had en niet Tommy Lee. Zoeken ging niet erg lekker

Ik zocht op 'cheerleaders' en 'getuigen' en kreeg deze film als resultaat

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Eeehm ja, volgens mij wel! Thanks!

markuitarnhem

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

heb een tijdje geleden het begin gezien van een film, en zou hem graag afkijken, maar heb geen idee hoe hij heet.

de enige info die ik heb is een stukje van het verhaal. van acteurs heb ik geen idee, ze zijn wel bekend.

een man komt voor zijn werk terug van cairo naar .. ergens in amerika.

De fbi/cia of zoiets houd hem aan in amerika vóór de immigratie.

Zijn vrouw wacht hem op maar hij komt nooit de deur door.

De politie heeft al zijn gegevens gewist en hij is dus officieel nooit aangekomen. op cairo zegt met dat hij vertokken is. Zijn vrouw begint een zoektocht en komt er achter dat hij een tax free aankoop heeft gedaan in amerika met zijn creditcard, dus hij moet geland zijn. Ondertussen word de man ruw verhoord en aan het praten gemaakt door de politie.

Iemand enig idee welke film dit is?

Waarschijnlijk niet al te oud.. iets van 5 jaar ofzo?

pumpking

• 442 berichten
  • 0 stemmen

Als kind keek ik vaak naar die film (waar er volgens mij minstens 2 delen over gemaakt zijn) van die honden die weglopen ergens nabij San Francisco, zo komt the Golden Gate Bridge erin en 'praten' de honden tegen elkaar, er zit een Golden Retriever in die de oudste hond is.

Is te lang geleden om de titel nog te herinneren.

Alvast bedankt.

riesma

• 3706 berichten
  • 3087 stemmen

Laboratoriumhonden die moeten ontsnappen en steeds worden opgejaagd door de mensen? Op het einde zwemmen de de zee in naar de grote gouden bol, omdat ze denken dat dat hun redding is?
Dat is Plague Dogs, The (1982), van de makers van Watership Down.

Edit: zo te zien aan je leeftijd is dat te lang geleden.
Edit 2: Dragon heeft ze zo te zien al.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

pumpking schreef:

Als kind keek ik vaak naar die film (waar er volgens mij minstens 2 delen over gemaakt zijn) van die honden die weglopen ergens nabij San Francisco, zo komt the Golden Gate Bridge erin en 'praten' de honden tegen elkaar, er zit een Golden Retriever in die de oudste hond is.

Is te lang geleden om de titel nog te herinneren.

Alvast bedankt.

Homeward Bound: The Incredible Journey

Homeward Bound II: Lost in in San Francisco

markuitarnhem

• 2 berichten
  • 0 stemmen

@ riesma. dat is snel, bedankt!

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

ik zoek eigenlijk al lang een film. Hij kwam uit Noord Afrika, meen ik, het was een Coming of age film. En ik heb geen idee meer waar hij over ging. Nou ja het was dus een sfeerprent.

1 item kan ik me wel herinneren, een legendarische filmactrice kwam uit die stad en kwam weer terug. Wie zij was weet ik ook niet meer. Maar een naam met de bekendheid van een Sofia Loren. Het is een film uit de jaren 90 denk ik. En er kwam bloot in voor. Dat vond ik toen opmerkelijk omdat het een Noordafikaanse film was. Hij is ooit eens uitgezonden geweest op nederland 3.

Iemand???

edit: sorry

Été à La Goulette, Un (1996)

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

O met Claudia Cardinale, hup van dit topic naar het topic mooiste/leukste actrice

pumpking

• 442 berichten
  • 0 stemmen

@ Riesma en Dragon : Het zijn deze van Dragon. Bedankt had ze nooit nog gevonden anders!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

riesma schreef:
Laboratoriumhonden die moeten ontsnappen en steeds worden opgejaagd door de mensen? Op het einde zwemmen de de zee in naar de grote gouden bol, omdat ze denken dat dat hun redding is?
Dat is Plague Dogs, The (1982), van de makers van Watership Down.

Edit: zo te zien aan je leeftijd is dat te lang geleden.
Edit 2: Dragon heeft ze zo te zien al.
Kan je beter 'Plague dogs'(Prachtfilm) kijken dan 'Homeward bound'..........

En weer on-topic.

7blink

• 14 berichten
  • 245 stemmen

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een film die ik een poosje geleden vaag heb gezien.

Het was een misdaad/drugs film waarin een man de hoofdrol speelde. Zijn vrouw was Puerto Ricaans. En hij had een bar.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met deze vage omschrijving.

Alvast bedankt!

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

7blink schreef:

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een film die ik een poosje geleden vaag heb gezien.

Het was een misdaad/drugs film waarin een man de hoofdrol speelde. Zijn vrouw was Puerto Ricaans. En hij had een bar.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met deze vage omschrijving.

Alvast bedankt!

Niet echt veel info inderdaad maar het zou kunnen dat je op zoek bent naar '25th Hour'...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Allison '85 schreef:

(quote)

Niet echt veel info inderdaad maar het zou kunnen dat je op zoek bent naar '25th Hour'...

Film is Blow, alhoewel Allison ook wel eens gelijk kan hebben.

7blink

• 14 berichten
  • 245 stemmen

Allison '85, moviemafketel: Allebei erg bedankt voor de hulp. Echter ging het zich om de film We Own The Night http://moviemeter.nl/film/41785 . Na heel lang zoeken had ik het toch gevonden hehe.

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Heb je nou de hele nacht lopen zoeken naar de titel?

riesma

• 3706 berichten
  • 3087 stemmen

Edit: @Dick2008: was dat als grap bedoeld op 'We Own the Night' of aan de hand van het tijdstip van zijn bericht?

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Denk het wel, want hij is nog steeds niet wakker geloof ik...

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waar ik ooit enkele fragmenten van heb gezien toen mijn ouders deze bij mij thuis bekeken. Dit moet ergens eind jaren tachtig zijn geweest.

Er is niet veel wat ik me nog kan herinneren behalve wat vage fragmenten en de 3 of 4 monsterachtige mannen. Ze waren allemaal gekleed in witte gewaden en hadden een roetzwarte huid, lang zwart haar en zwarte ogen. Ik herinner me een scene waarin een man aan de rand van een zwembad buiten een vila staat en vervolgens het water in wordt getrokken door 1 of meerdere van die monsterachtige mannen. Een ander fragment is dat deze monsters een slaapkamer binnenlopen waar een ze een vrouw in haar nachtkleding belagen. Eén van deze monsters gebruikt een zwaard om haar bh te verwijderen en vervolgens vermoorden ze haar.

Als iemand weet welke film dit is zou ik dat dolgraag willen weten.

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

riesma schreef:

Edit: @Dick2008: was dat als grap bedoeld op 'We Own the Night' of aan de hand van het tijdstip van zijn bericht?

Ik ken die film niet eens maar ik zag het tijdstip. Het is deels serieus bedoeld, ik heb ook wel een keer 's nachts lopen piekeren over welke film het ook alweer was. Deels is het grappig bedoeld vanwege 'na heel lang zoeken'.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.