- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die logt alleen weer in als ze weer 10% korting kan krijgen op de Libelle of zo. Tot de volgende keer Vonnepon!
Vonnepon
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Haha echt niet.... En de Libelle lees ik niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je maakt me wel erg nieuwsgierig wat je kan winnen bij een vrouwenpower-conquest hoor. Gesigneerde pasfoto van Mary Dresselhuys? Vertel, vertel 
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Een levenlang abonnement op de Opzij! 
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Dat forum.
.
leuke topics daar.
.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3087 stemmen
Een beetje ondergesneeuwd vanwege de zoektocht naar vrouwengeluk
:
Zo'n 2 à 3 jaar geleden heb ik delen van een docu (tweedelig?) over Che Guevara op de Nederlandse TV (ik denk de publieke omroep) gezien. Vorige week heb ik de twee films van Che met Benicio Del Toro gezien, die was (waren) het dus niet
. Het was een indrukwekkende docu, voor wat ik gezien had. Wie helpt mij verder?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja die lijkt me beter ja haha. Ken die film niet. Is het wat?
1 sterretje... 
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
:
Die docu heb ik ook gezien, maar op welke zender?
Ik heb hem in herinnering als uitzending op een van de Discovery kanalen. (History?)
De legendarische status van Guevara werd daarin behoorlijk onttakeld, en er bleef weinig glans over.
Zijn duistere kant kwam ook aan 't licht.
En hij bleek ook geen al te best strateeg te zijn geweest.
Maar ik denk wel dat het zo geweest zal zijn.
The legend is always bigger than the man.
Het ging o.a. ook over zijn overblijfselen, die aanvankelijk op een onbekende plek begraven waren.
Ik neem aan dat het hier om dezelfde docu gaat die jij bedoelde?
Ik heb zelf ooit een songtekst gemaakt, láng geleden toen ik nog een beetje dweepte met Ché (maar te weinig van de man achter de legende wist, zoals later bleek)
Dat nummer heb ik met mijn band ook gespeeld destijds, en sloeg goed aan bij het publiek.
Maar ik denk niet dat ik het nu nog ooit zou willen zingen, haha.
corneetje
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Iemand die weet hoe de film heet dat er iemand in een telefooncel is en onder schot staat? Wordt iemand doodgeschoten, moet kiezen tussen twee vrouwen enzo. Paar jaar geleden op tv geweest,.
Graag een pm sturen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
:
Is deze docu wat je bedoelt riesma?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dat is geen docu en Riesma haalde in zijn eerste bericht al aan dat het die films niet waren. Misschien was het een aflevering uit de Famous Assassinations reeks?
b800
-
- 23 berichten
- 6 stemmen
Hallo
Ik ben opzoek naar een film, het verhaal gaat als volgt:
Spinnen ontsnappen uit een lab, het zijn grote spinnen uiteindelijk worden het er steeds meer en meer en ze vreten mensen op. mensen gaan schuilen in een winkel centrum en er gaan heel veel mensen dood.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Dat lijkt me eight legged freaks te zijn.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Dat is geen docu en Riesma haalde in zijn eerste bericht al aan dat het die films niet waren. Misschien was het een aflevering uit de Famous Assassinations reeks?
Is het niet de Infamous Assassinations?
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Misschien was het een aflevering uit de Famous Assassinations reeks?
Denk niet dat riesma die bedoelt, handelt enkel over de dood van Guevara en diens omstandigheden toen. Is trouwens maar 1 korte aflevering.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3087 stemmen
Die docu heb ik ook gezien, maar op welke zender?
Ik heb hem in herinnering als uitzending op een van de Discovery kanalen. (History?)
(...)
Ik neem aan dat het hier om dezelfde docu gaat die jij bedoelde?
Ik heb op Google video dit gevonden, wellicht is dat wat jij zoekt?
Ook staat er op Google video deze docu, voor de geïnteresseerden.
Misschien was het een aflevering uit de Famous Assassinations reeks?
Is het niet de Infamous Assassinations?
Ik zal die eens opzoeken, maar het was naar mijn weten een zelfstandige docu, bestaande uit twee delen omdat hij nogal lang was, 1 à 1,5 uur per deel.
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
riesma
-
- 3706 berichten
- 3087 stemmen
Als ik het zo bekijk, zou je tweede tip het wel eens kunnen zijn. Run Time: 150 minutes, lang genoeg om in tweeën te splitsen. Ik zet die in mijn pindakaasmolen, op hoop van zegen! Muchas gracias, compadre Briex!
PS: CheGuevaraMovies.com, nog wat tips qua films.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Brrr, ik wordt helemaal kriegelig van al die vrolijke kleuren en verschillende lettertypes. Gewoonweg onleesbaar! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vonnepon
Statistieken
Laatste bezoek: gisteren 23:43 uur
Aantal stemmen: 0
Aantal berichten: 6
Vrij sneu eigenlijk.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Als ik het zo bekijk, zou je tweede tip het wel eens kunnen zijn. Run Time: 150 minutes, lang genoeg om in tweeën te splitsen. Ik zet die in mijn pindakaasmolen, op hoop van zegen! Muchas gracias, compadre Briex!
PS: CheGuevaraMovies.com, nog wat tips qua films.
Was het niet toevallig deze?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3087 stemmen
Die is het niet, zoals ik in eerder bericht zei. Het was een zelfstandige docu met een vrij lange speelduur, niet onderdeel van een themareeks.
Volgens mij is het de tweede uit de lijst van Brix, ik ga die eens bekijken en kom hier nog op terug.
Allemaal bedankt voor de hulp zo ver!
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Die is het niet, zoals ik in eerder bericht zei. Het was een zelfstandige docu met een vrij lange speelduur, niet onderdeel van een themareeks.
Sorry, dat had ik nog niet gelezen, entschuldigung!
Ik was nog met mijn hoofd in dat Vrouwenforum! 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3087 stemmen
Dat klopt, daar moet je alles dubbel zeggen.
Dat klopt, daar moet je alles dubbel zeggen.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Sorry! Entschuldigung! Excuse-moi!
a.r.gerritse
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > La maison de mon oncle?:
Ik ben op zoek naar een prachtige franse film die ik 20 jaar geleden in een filmhuis zag. De titel hierboven is waarschijnlijk niet juist.... Wie de acteurs of de regiseur waren, is me niet bijgebleven,
wel het eenvoudige verhaaltje, wat zich af speelt rond 1900:
Vanwege de gezondheid van mevrouw, wandelen een onderwijzer en zijn gezin elk weekeind (door de Provence?) naar het huis van een familielid buiten de stad. Op een gegeven moment komen ze een oud leerling van hem tegen, en die geeft hun als kanaal wachter een sleutel, waarmee ze dan toegang hebben tot een pad langs het kanaal, zodat ze een stuk van hun route kunnen afsnijden...
Heeft iemand een idee van de juiste titel, en waar die verkrijgbaar zou zijn? Bij voorbaad dank, Arnoud
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Le château de ma mère
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.