• 16.358 nieuwsartikelen
  • 180.006 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.658 gebruikers
  • 9.417.712 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

Asaharo schreef:

Ik zoek een recentere film over de afrikaanse kindsoldaten, Hij is dit jaar volgens mij uitgekomen op dvd. Verder weet ik er ook niets van. Ik had er iets van gelezen in humo. Weet iemand welke film ik bedoel?

Johnny Mad Dog?

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

Asaharo schreef:

Ik zoek een recentere film over de afrikaanse kindsoldaten, Hij is dit jaar volgens mij uitgekomen op dvd. Verder weet ik er ook niets van. Ik had er iets van gelezen in humo. Weet iemand welke film ik bedoel?

Wit Licht?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Ja, johnny mad dog was de titel. Enorm bedankt Allison'85

En natuurlijk ook de rest

Ezra ziet er ook boeiend uit, wit licht heb ik eens vijf minuten bekeken en vond ik behoorlijk zwak.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Amity schreef:

Sleepers toch?

Bedankt, dat was hem inderdaad

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Ik zoek een film waar een aantal vrienden samen komen in een klein huisje na de begrafenis van een goede vriend. Maar ze worden geterroriseerd door insecten die in het lichaam kruipen en de mensen worden zombies. Ik kan mij ook nog herrineren dat ze de zombies proberen te bestrijden met vuur.

De film eindigd ergens in een kerk.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

misterwhite schreef:

Ik zoek een film waar een aantal vrienden samen komen in een klein huisje na de begrafenis van een goede vriend. Maar ze worden geterroriseerd door insecten die in het lichaam kruipen en de mensen worden zombies. Ik kan mij ook nog herrineren dat ze de zombies proberen te bestrijden met vuur.

De film eindigd ergens in een kerk.

Infested

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Ja dat is hem. Dankjewel

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Metalfist schreef:

Daarstraks was er op Cinema (een programma op ATV) een film die me wel interessant leek maar waarvan ik niet meer op de titel kan komen. Het was een deels zwart wit film, afgewisseld met kleur, die over de film Inferno ging. Dat was een film die nooit was afgemaakt en daar ging deze film dan op in. Normaal gezien zou het dus een zeer recente film moeten zijn en het was een Franse titel.

L'enfer d'Henri-Georges Clouzot

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt Narva! Misschien wel eens achtergaan want de weinige commentaren zijn zeer positief.

GangsterD

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo allemaal,

ik zoek een film (Amerikaans denk ik) die ik als ik kind minimaal 10 jaar geleden heb gezien. Het ging over een groep zwarte mensen die zich schuilhielden op een schip (om naar en beter te land te gaan denk ik) en 1 voor 1 uitgemoord worden door de blanke bemanning tot er uiteindeljk maar 1 overblijft

Weet iemand welke film ik bedoel?

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

bizar verhaal zeg, maar geen idee.

Caramba

• 12 berichten
  • 8 stemmen

In Film > Algemeen > Titel v.e. film gezocht:

Ik heb een tijdje terug een film voorbij zien komen waarbij het gaat om een videocamera die de gebruiker ervan in staat stelt om een gebeurtenis (oa een autoongeluk) stop te zetten of zelfs terug te spoelen waardoor de afloop anders uitpakt. Ik heb toen de titel ergens genoteerd, maar ben deze kwijtgeraakt en wil hem nu graag alsnog op de kop tikken.

Wie helpt mij aan de titel van deze rolprent??

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Of er een videocamera was weet ik niet meer, maar misschien was het Click?

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Je vraag hoort thuis in : dit topic

Caramba

• 12 berichten
  • 8 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Of er een videocamera was weet ik niet meer, maar misschien was het Click?

Nee, helaas. Adam Sandler had ik nog wel onthouden. Het is een thriller/drama met een minder bekende cast.

Caramba

• 12 berichten
  • 8 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Je vraag hoort thuis in : dit topic

Je hebt gelijk. Het is mijn eerste vraag ooit in een forum. Ik had beter moeten kijken. Zal m'n leven beteren....

Caramba

• 12 berichten
  • 8 stemmen

Ik heb een tijdje terug een film voorbij zien komen waarbij het gaat om een videocamera die de gebruiker ervan in staat stelt om een gebeurtenis (oa een autoongeluk) stop te zetten of zelfs terug te spoelen waardoor de afloop anders uitpakt. Ik heb toen de titel ergens genoteerd, maar ben deze kwijtgeraakt en wil hem nu graag alsnog op de kop tikken.

Wie helpt mij aan de titel van deze rolprent??

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

?

Geen aflevering van the twillight zone?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

GangsterD schreef:

hallo allemaal,

ik zoek een film (Amerikaans denk ik) die ik als ik kind minimaal 10 jaar geleden heb gezien. Het ging over een groep zwarte mensen die zich schuilhielden op een schip (om naar en beter te land te gaan denk ik) en 1 voor 1 uitgemoord worden door de blanke bemanning tot er uiteindeljk maar 1 overblijft

Weet iemand welke film ik bedoel?

Deadly Voyage (1996)

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ik zoek een waarschijnlijk wat nieuwere horror film.

Het gaat over een groepje jongeren in de bossen. en een of andere maniac omringt het bos met vuur.

Ik weet nog dat ze met crossmotoren probeerde weg te komen.

Het einde weet ik ook nog een stukje van.

Ze moeten dan door een ik denk een mijn ontsnappen. En in de mijn moeten ze dan eerst over een heel groot gat springen.

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

Deze film?

Summer Scars (2007)

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Nee helaas niet maar toch bedankt.

Weet iemand anders het?

Ithildin

• 183 berichten
  • 3276 stemmen

eight legged freaks?

ookal zitten er geen spinnen in je omschrijving, de rest past aardig.

GangsterD

• 2 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Deadly Voyage (1996)

ontzettend bedankt! ga het 1 van deze dagen bekijken

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ithildin schreef:

eight legged freaks?

ookal zitten er geen spinnen in je omschrijving, de rest past aardig.

De film heeft er inderdaad een paar kenmerken van. Is hem helaas niet maar toch bedankt.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Jouster schreef:

lijkt me een goede film. even oftopic; weet iemand hoe die film heet waar het ook steeds over een tank gaat? hier gaat het om een Amerikaanse tank die verdwaalt is. ook leggen ze iemand voor de rups en rijden er overheen. ben al tijden op zoek naar de naam.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dieter123

• 39 berichten
  • 1527 stemmen

Ik zoek een film die ik als klein kind ooit gezien heb. Ik weet er eigenlijk nog maar 1 scene van. De scene gaat als volgt: een vrouw wordt in een kooi (ik denk van glas) gezet. Daarna vliegen er vogels in de kooi, de vrouw wil ze eerst aanraken, maar de vogels beginnen haar te prikken. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Lijkt me deze:

Birds, The (1963)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.