- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
@sliss @Allison '85:
Een paar die ik zo gauw kon vinden met zeilen en...
... jong stelletje en romantiek:
Truth about Spring, The (1965)
... man-vrouw en thriller (vuurgevecht?):
Zijn het allemaal niet helaas maar in ieder geval bedankt voor het helpen zoeken. Ik heb zelf ook al onwijs lopen zoeken want ik krijg het niet meer uit mijn hoofd! 
sliss
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Jaaaaa!!
riesma en ook Allison '85 zeer bedankt want het was Hot Pursuit (1987).
Ik dacht niet dat het nog zou lukken maar jullie hebben geweldig geholpen.
Nogmaals bedankt! (en die andere ga ik ook nog eens bekijken).
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Jaaaaa!!
riesma en ook Allison '85 zeer bedankt want het was Hot Pursuit (1987).
Ik dacht niet dat het nog zou lukken maar jullie hebben geweldig geholpen.
Nogmaals bedankt! (en die andere ga ik ook nog eens bekijken).
Ik was de hele tijd op zoek naar een heel andere film!
Veel later gemaakt ook! Lekker suf 
Ben blij dat het toch nog is gelukt!
@riesma: 
pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de film die gebaseerd werd op een waargebeurd verhaal: Een jongen die mysterieus vermist wordt, later in de film worden door middel van flashbacks(?) info gegeven over de laatste dag(en) van de jongeman.
Zo zie je hoe hij marihuana in zijn kofferbak had van een rode auto.
Het is uiteindelijk een mirakel hoe hij nog gevonden wordt x aantal dagen na zijn verdwijning, nog in leven maar onderkoeld door de koude. Het was namelijk in Noord-Amerika (misschien zelfs Canada).
Bedankt.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek de film die gebaseerd werd op een waargebeurd verhaal: Een jongen die mysterieus vermist wordt, later in de film worden door middel van flashbacks(?) info gegeven over de laatste dag(en) van de jongeman.
Zo zie je hoe hij marihuana in zijn kofferbak had van een rode auto.
Het is uiteindelijk een mirakel hoe hij nog gevonden wordt x aantal dagen na zijn verdwijning, nog in leven maar onderkoeld door de koude. Het was namelijk in Noord-Amerika (misschien zelfs Canada).
Bedankt.
pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Yep! Thx
Is hier ooit eens op tv gekomen maar bekend is ie blijkbaar niet.
pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Schiet me er nog ff iets tebinnen:
Kerstmisperiode, ik denk dat een gestoorde jonge knul zag hoe zijn ouders doodgeschoten waren op kerstmisavond (kan ook zonder dit maar denk dat het zo ging)
Komt erop neer dat hij als hij zelf groot was in kerstmanpak mensen vermoordde
Zo was er een scène waar een man met slee de heuvel afkwamgereden toen hij vanachter een boom de man zijn hoofd eraf hakte. Denk dat het hier om een oudere film gaat.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Yep! Thx
Is hier ooit eens op tv gekomen maar bekend is ie blijkbaar niet.
Lifetime tv-films zijn niet echt populair te noemen, meestal begrijpelijk
.
Maar is inderdaad een tijdje geleden uitgezonden op VijfTv.
Schiet me er nog ff iets tebinnen:
Kerstmisperiode, ik denk dat een gestoorde jonge knul zag hoe zijn ouders doodgeschoten waren op kerstmisavond (kan ook zonder dit maar denk dat het zo ging)
Komt erop neer dat hij als hij zelf groot was in kerstmanpak mensen vermoordde
Zo was er een scène waar een man met slee de heuvel afkwamgereden toen hij vanachter een boom de man zijn hoofd eraf hakte. Denk dat het hier om een oudere film gaat.
dana_ra
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > Hopeloos op zoek naar een titel...:
Dag iedereen,
Ik ben hopeloos op zoek naar de titel van een film, ik weet geen enkele naam van acteur/actrice. Ik weet enkel hoe de film ongeveer gaat:
2 mensen ontmoeten elkaar ergens (man en vrouw) en na een korte ontmoeting beslissen ze de nacht met elkaar door te brengen (gaan eten, een fles drinken op een grasplein enzovoort). Het wordt weer dag en ze moeten allebei een andere richting uit. De dame ging naar Parijs en de man weet ik niet meer (ik dacht ergens in Amerika). Ze spreken af dat ze elkaar na enkele jaren terug zouden zien op dezelfde plaats. Enkele jaren gaan voorbij en de man gaat naar die plaats, maar de dame komt niet. (haar oma was gestorven en moest de begrafenis bijwonen.
Ik dacht ook dat de man haar daarna ging opzoeken in Parijs en hij vond haar in een klein winkeltje dan.
Meer weet ik er niet onmiddellijk over, hopelijk kan iemand me verder helpen...
Alvast bedank 
Groetjes
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je bedoelt Before Sunrise denk ik. Mooie film inderdaad. Of bedoel je de opvolger Before Sunset? Die was ook top notch.
dana_ra
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Dank u dank u dank u!! 
Eigenlijk beide, echt een mooi verhaal! 
Hartelijk dank!!
ik was bijna zot geworden 
groetjes
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Veel informatie heb ik niet maar ik probeer maar.
Romantische film, paar jaar geleden op tv geweest. Een jongen(Amerikaan) en meisje (Engels) ontmoeten elkaar tijdens hun vakantie bij een rondleiding in Parijs (?), samen brengen ze de dag door en worden steeds meer verliefd, zo erg dat ze omdat ze de volgende dag weer naar huis moeten, gaan ze niet ieder weer naar hun eigen hotel maar brengen samen de nacht door in de open lucht. De volgende dag moeten ze afscheid nemen, een sentimenteel (niet vrolijk) open einde, de jongen en het meisje reizen weer naar huis, verliefd aan elkaar denkend.
Wie weet welke film ik bedoel ???.
Grappig, 2 jaar geleden (5 februari 2008) ook gevraagd.
(en antwoord gekregen van Mug)
Lariecake
-
- 11 berichten
- 7 stemmen
twee mannen die danzkij omstandigheden samen een stel moeten vormen ofzo xD
iemand een idee hoe die heet?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Een film waar Brad Pitt inspeelde en toen hij klein was, ging hij met een groepje vrienden een hotdog (dat was het geloof ik) stelen van de verkoper, maar dat liep fout die vent ging dood en ze kwamen in de gevangenis terecht. In de gevangenis werden ze verkracht door de bewakers en later (toen ze groot waren) wilden ze wraak nemen en toevallig zagen ze een paar van die bewakers. Ik weet niet meer hoe deze film heet, iemand wel?
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Ik zoek een film en het enige wat ik weet is:
- Het is een Western/Komedie met 3 hoofdpersonages.
- Dit zijn een beetje klunzen die volgensmij een klein dorp proberen te redden van rebellen ofzo
- De filmdecors zijn echt enorm slecht, sommige scenes zijn echt te nep 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Je bedoelt toch zeker niet The Three Amigos ? Zijn de decors slecht? Ik vond de hele film slecht. 
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Haha dick,
Dat is de film die ik zocht.
Inderdaad is de hele film slecht, maar ik wilde de fans van de Three Amigos! fans niet kwetsen in dit topic 
heel erg bedankt 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
You're welcome Amigo.
Mijn opmerking is ook niet kwetsend bedoeld, Ik heb leukere gezien met Steve Martin en Chevy Chase, maar als mensen dit een leuke film vinden. Prima.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ik heb leukere gezien met Steve Martin en Chevy Chase, maar a.................
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Steve Martin: Father of the bride1, Lonely guy
Chevy Chase: National Lampoon Vacation reeks, Fletch en Fletch Lives
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
oh sorry ik dacht dat je films bedoelde met chase en martin.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik zoek een recentere film over de afrikaanse kindsoldaten, Hij is dit jaar volgens mij uitgekomen op dvd. Verder weet ik er ook niets van. Ik had er iets van gelezen in humo. Weet iemand welke film ik bedoel?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Daarstraks was er op Cinema (een programma op ATV) een film die me wel interessant leek maar waarvan ik niet meer op de titel kan komen. Het was een deels zwart wit film, afgewisseld met kleur, die over de film Inferno ging. Dat was een film die nooit was afgemaakt en daar ging deze film dan op in. Normaal gezien zou het dus een zeer recente film moeten zijn en het was een Franse titel.
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Ik zoek een recentere film over de afrikaanse kindsoldaten, Hij is dit jaar volgens mij uitgekomen op dvd. Verder weet ik er ook niets van. Ik had er iets van gelezen in humo. Weet iemand welke film ik bedoel?
Wellicht deze?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.