- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Jongens, jullie moeten me helpen (hellup!). Ik ben op zoek naar een cult horrorfilm die rond 2002 in de videotheken lag.
Het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat een vrouw een stuk uit een man zijn gezicht bijt, terwijl hij op de grond ligt. Op de hoes van de film zie je dezelfde vrouw in de aanslag staan om hem in zijn gezicht te bijten.
Meer weet ik niet. Weten jullie misschien welke film dit is? Alvast bedankt!
Weet iemand het?
Ajax&Filmfreak
-
- 3389 berichten
- 3755 stemmen
Ik niet sorry, ik ben ook op zoek naar 2 films.
De eerste weet ik alleen nog van dat een broer of zus kanker heeft op een gegeven moment gaan zij sex hebben omdat hij of zij niet als maagd sterven wil.
De 2e is volgens mij met kevin kostner, in ieder geval is een man op de vlucht met een jongetje, op het einde word de man geloof ik doodgeschoten in een mooie omgeving qua natuur.
Alvast bedank!
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2539 stemmen
De 2e is volgens mij met kevin kostner, in ieder geval is een man op de vlucht met een jongetje, op het einde word de man geloof ik doodgeschoten in een mooie omgeving qua natuur.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik niet sorry, ik ben ook op zoek naar 2 films.
De eerste weet ik alleen nog van dat een broer of zus kanker heeft op een gegeven moment gaan zij sex hebben omdat hij of zij niet als maagd sterven wil.
Klinkt bijna als Forrest Gump, alleen dan is je uitleg misschien beetje uit zijn verband gerukt.
N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
op de hoes staat een man met een dinosaurus tattoo.
maxo922
-
- 691 berichten
- 627 stemmen
He thanks, geen idee dat die film vroeger best populair was 
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
op de hoes staat een man met een dinosaurus tattoo.
Ja, en? Is dat een vraag ofzo?
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Okee, dit is een beetje stom.
Paar dagen geleden kwam ik toevallig via moviemeter op een film en dat zag er zo apart uit dat ik die wel eens wilde gaan zien.
Nu ben ik helemaal vergeten hoe die film heette, van het plot weet ik verder ook niets. (Volgensmij was het een Komedie en ging het over buitenaardse wezens?)
Het enige wat ik weet is hoe de poster eruit ziet:
Een man maar dan met een Alien hoofd (Dat er echt heel erg misvormd uitziet) en hij heeft een machinegeweer in zijn hand.
Hij staat echt frontaal op de poster, is niet aan te ontkomen
!
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Nee, helaas 
Mars attacks is een geweldige film, heb ik me al meerdere malen stuk om gelachen, maar niet degenie die ik zoek 
Er stond echt 1 figuur op (Het heeft het lichaam van een man, maar het heeft een enorm misvormd gezicht, dus het moet een alien zijn) en dus een machinegeweertje in de handen.
Toch bedankt voor de moeite
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Fear and Loathing in Las Vegas (1998) is het waarschijnlijk ook niet maar ik heb Depps hoofd hier altijd al vrij alien-achtig gevonden.
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Haha
, bedankt voor de inzet, maar dat is de film die ik zoek helaas ook niet.
Volgensmij had het te maken met 1 persoon die de laatste hoop was voor de mensheid en moest infiltreren bij de buitenaardse wezens ofzo.. maar dat weet ik niet meer zeker 
Hoop toch echt dat iemand die posterbeschrijving herkent 
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Haha
, bedankt voor de inzet, maar dat is de film die ik zoek helaas ook niet.
Volgensmij had het te maken met 1 persoon die de laatste hoop was voor de mensheid en moest infiltreren bij de buitenaardse wezens ofzo.. maar dat weet ik niet meer zeker 
Hoop toch echt dat iemand die posterbeschrijving herkent
Ik weet bijna zeker dat je op zoek bent naar 'Bad Taste'

sliss
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Lang, lang geleden heb ik een film gezien waarin een jongen, verliefd op een meisje haar steeds achterna ging maar altijd net te laat kwam en haar weer miste. In slecht weer was hij aan boord van een jacht en op het einde van de film was er ook nog een schietpartij. Uiteraard liep het goed af in deze romantische komedie en voeren ze samen weg op een zeiljacht. Kan iemand me helpen aan de titel?
Vast bedankt voor de moeite!
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Lang, lang geleden heb ik een film gezien waarin een jongen, verliefd op een meisje haar steeds achterna ging maar altijd net te laat kwam en haar weer miste. In slecht weer was hij aan boord van een jacht en op het einde van de film was er ook nog een schietpartij. Uiteraard liep het goed af in deze romantische komedie en voeren ze samen weg op een zeiljacht. Kan iemand me helpen aan de titel?
Vast bedankt voor de moeite!
Volgens mij heb ik 1-2 jaar geleden een deel van deze film gezien op tv maar ik kan me echt niet meer herinneren wie de acteurs waren....irritant 
Zat er ook een scene in dat een man/jongen dronken ging varen?
En volgens mij was de boot van een wat oudere man en werd er vanuit een ander bootje op die boot geschoten en werd die jongen geraakt?
Misschien haal ik 2 films door elkaar en maak ik het alleen maar vager... 
sliss
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor je hulp, Allison '85.
Die (armzalige) boot was inderdaad van een oudere man die wel wat op Jack Nicholson leek of het was... Er zat ook nog een achtervolging met een jeep in de film. En ik heb de film ook op TV gezien, alleen dacht ik langer geleden.
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor je hulp, Allison '85.
Die (armzalige) boot was inderdaad van een oudere man die wel wat op Jack Nicholson leek of het was... Er zat ook nog een achtervolging met een jeep in de film. En ik heb de film ook op TV gezien, alleen dacht ik langer geleden.
Volgens mij was het niet Jack Nicholson. Kan je de andere twee omschrijven?
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk, ook ik zoek een film en niet eens voor mij zelf deze keer
Het gaat over een man waar van het geheugen wordt gewist.
Hij krijgt wat items mee die hem kunnen heplen zijn geheugen terug te krijgen.
Het is niet veel maar ik hoop genoeg
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Dat moet idd "Paycheck" zijn!
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Meneer bungel / narva77
Helemaal geweldig, dit is m. Weer iemand blij gemaakt.
Dankje
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Ik zoek al heel lang een filmtitel. Het was een Amerikaanse film, was een paar jaar geleden in de bioscoop. Het verhaal gaat over een terroristische aanslag. Elke keer begint het verhaal opnieuw, alleen dan via een ander persoon: zo kom je uiteindelijk het ware verhaal te weten. Zo kwam je de president tegen, een man die alles had gefilmd, iemand van de politie, de terrorist, een cameraman enz.
Als iemand de titel weet: laat je horen. Deze film vond ik erg goed, en het doet me goed als ik de titel weet! Alvast bedankt voor het lezen en reageren!
sliss
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
[quote]Allison '85 schreef:
Nee, Allison'85, die kan ik helaas niet omschrijven. Ik had toen gewoon beter moeten opletten want het schijnt een heel onbekende film te zijn geweest...
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Nee, Allison'85, die kan ik helaas niet omschrijven. Ik had toen gewoon beter moeten opletten want het schijnt een heel onbekende film te zijn geweest...
Jammer. Ik hoop dat ik nog op één van de acteurs kan komen, dan is hij zo gevonden.

riesma
-
- 3706 berichten
- 3088 stemmen
@sliss @Allison '85:
Een paar die ik zo gauw kon vinden met zeilen en...
... jong stelletje en romantiek:
Truth about Spring, The (1965)
... man-vrouw en thriller (vuurgevecht?):
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.