- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Ik zoek een filmtitel,
de film gaat over een hele dikke jongen met een boblijn die erg veel eet en vaak een geruiten trui aanheeft. Hij zit op een belachelijk strenge school en ik weet nog dat deze film een aantal jaren geleden in de bioscoop draaide, iemand?
Klinkt als de stripheld Billy Turf, maar of daar een film van is gemaakt?
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nee, het was niet Billy Turf, echt een vrij bekende film in die tijd kindgericht wel natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederlands of buitenlands decicco? En weet je niet nog heeel ietsepietsie meer erover? Op google is met geen mogelijkheid iets te vinden.
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Nee helaas, dat is hem zeker niet!
De film die ik zoek is (veel) ouder. En bovendien is "September Dawn" een romantisch drama. Ik zoek een horror of thriller.
In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken!
Daardoor twijfelde ik al. Hmmm....geen idee verder...
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Het was een Amerikaanse productie, ik weet vrij weinig over die film. De film was wel erg druk bezocht in de bioscoop. Ik kan me misschien nog wel een scene herinneren de jongen sloot zich op in een kast onder de trap. Het was een vrij oud huis denk aan een houten huis.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het was een Amerikaanse productie, ik weet vrij weinig over die film. De film was wel erg druk bezocht in de bioscoop. Ik kan me misschien nog wel een scene herinneren de jongen sloot zich op in een kast onder de trap. Het was een vrij oud huis denk aan een houten huis.
Misschien dan Fat boy chronicles?
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nee dat is hem niet die jongen was vele malen jonger denk aan een jaar of 9/10.
tamara430
-
- 20 berichten
- 145 stemmen
Gridiron Gang?
Jaaa dat is hem!! Thx !
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Klinkt als de stripheld Billy Turf, maar of daar een film van is gemaakt?
Wel drie of vier. Vroeger vaak gezien! 
timplayer
-
- 3 berichten
- 5 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek ... Horrorfilm waarschijnlijk voor 2003:
hallo mensen
ik zoek ook een film,
het is een horror film voor 2003
het is echt een hele tijd geleden dat ik hem heb gezien en was eigenlijk me eerste horror.
wat is van de film weet is dat:
er een paar mensen op een boot zitten tijdens een storm en een ongeluk krijgen en dan maar aan land gaan van een eiland,
er zijn ook mensen die vliesen tussen hun handen hebben en er witter uitzien dan normaal,
en een vriend van mij dacht nog dat er een vrouw met octopus benen in zat toen de vrouw uit bed stapte
mijn dank is ook heel erg groot als iemand die film weet
mvg.
sgimp
-
- 23 berichten
- 291 stemmen
In Film > Genres en landen > Zoek een film.:
Ik zoek een film die ik al heel lang geleden heb gezien op tv ongeveer 1 jaar geleden.
Het is een romantische film over een man die met een vrouw is en die vrouw moet op haar werk werken met een andere man die ze wel leuk vindt en waar ze mee zoent. En dan gaan ze uit elkaar en dan op het laatst komen ze weer bij elkaar.
Brix
-
- 19724 berichten
- 5155 stemmen
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3261 stemmen
pratend over een 13 in een dozijn scenario
timplayer
-
- 3 berichten
- 5 stemmen
nee
die waren het niet
het was volgens mij een ongeluk met een zeilboot wat op de rotsen knalt en er een vrouw met haar been tussen het schip en de rotsen zit
en dan word dat been door iets onderwater afgebeten
timplayer
-
- 3 berichten
- 5 stemmen
dat is de film die ik zocht:D
dankje wel 
sgimp
-
- 23 berichten
- 291 stemmen
Niemand die iets bij deze weet?
Ik zoek een film die ik al heel lang geleden heb gezien op tv ongeveer 1 jaar geleden.
Het is een romantische film over een man die met een vrouw is en die vrouw moet op haar werk werken met een andere man die ze wel leuk vindt en waar ze mee zoent. En dan gaan ze uit elkaar en dan op het laatst komen ze weer bij elkaar.
hoop dat jullie mij kunnen helpen.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Ik ben ook weer eens op zoek naar 2 titels.
Lang geleden, zeg de 90's, heb ik ze op tv gezien.
De dingen die ik mij nog kan herinneren:
Film 1:
Een man en vrouw worden gekipnapt en ondergebracht in een ingegraven container o.i.d. Voor de zuurstof zijn ze afhankelijk van een klein pompje die door een aggregaat boven de grond in werking word gehouden. De gijzelnemers laten hun achter en vertrekken, terwijl de aggregaat het langzaam begint te begeven. Ze krijgen dus steeds minder zuurstof en dreigen te stikken.
Film 2:
In het begin van de film word een man in brand gestoken door een bende, geleid door een vrouw als ik mij niet vergis.
De man overleeft het en komt bij in het ziekenhuis, compleet in het gips en hij kan zich totaal niet bewegen. Dan komt die vrouw binnen en hij kan geen alarm slaan. De vrouw steekt een mes o.i.d. in zijn oog en de man sterft alsnog.
Vanaf dat moment ben ik afgehaakt omdat ik iets te jong was voor die film
Maar ik ben wel benieuwd wat ik toen eigenlijk heb bekeken.
Mijn dank zal wederom groot zijn 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Wie was dat ook al weer op jouw avatar?
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Wie was dat ook al weer op jouw avatar?
James Dean 
Deze poster hangt mooi ingelijst bij mij op de gang. Zoek maar op Google naar: "James Dean poster" en je ziet hem meteen.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik ben ook weer eens op zoek naar 2 titels.
Lang geleden, zeg de 90's, heb ik ze op tv gezien.
De dingen die ik mij nog kan herinneren:
Film 1:
Een man en vrouw worden gekipnapt en ondergebracht in een ingegraven container o.i.d. Voor de zuurstof zijn ze afhankelijk van een klein pompje die door een aggregaat boven de grond in werking word gehouden. De gijzelnemers laten hun achter en vertrekken, terwijl de aggregaat het langzaam begint te begeven. Ze krijgen dus steeds minder zuurstof en dreigen te stikken.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Dat kon hem wel eens zijn Dragon.
Ik dacht toch echt dat er een echtpaar gevangen was genomen
Maarja, dat kan ook de tijd zijn i.c.m. langdurig alcoholgebruik. Ik denk wel dat dat hem is, nu ik de omschrijving heb gelezen beginnen er weer wat vage lichtjes te branden in de verte. Hij ziet er wel echt B-film achtig uit zeg.
U wordt bedankt 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ik zoek weer een filmtitel.
De film gaat voornamelijk over bolen, het is eigenlijk een beetje een mix van drama en komedie. Een vrij bekende cast alleen kan ik me geen enkele acteur meer herinneren volgens mij gebeurd er een ongeval met een van de bowlers waardoor hij erg depressief raakt en nogal diep de mis ingaat met verschillende dingen. Iemand?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Ik zoek een (waarschijnlijk) Spaanse horrorfilm van voor 1986 en vermoedelijk uit de jaren 70. In de laatste scene valt een vrouw met haar arm in een bad zuur en vervolgens zie je alleen nog maar de skelet van haar arm. Ze gaat dood. Kent iemand deze film?
blip456
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo ik zoek een film die ik een jaar of 5 geleden heb gezien, wat ik nog weet is dat het over een jongen gaat die op een middelbare school zit en verliefd is op een meisje. wanneer hij haar ziet krijgt hij een erectie. een leerkracht merkt dit en denkt dat hij een geweer in zijn broek heeft steken en ze grijpt naar zijn broek en nijpt erin. hij wordt constant uitgelachen en gaat naar een andere school. met behulp van enkele gevangeninscipiers gaat hij naar zijn nieuwe school. hij doet alsof hij een crimineel is door op zijn eerste dag uit een gevangeniswagen te komen en hij draagt ook een masker zoals dat van hannibal lector. iedereen denkt hierdoor dat hij een crimineel is.
sommige informatie kan wel anders zijn (het is al een tijdje geleden)
bedankt op voorhand voor antwoorden
greets Blip456
Brix
-
- 19724 berichten
- 5155 stemmen
Een film, die ik op de Duitse TV gezien heb(maar geen Duitse productie was) enkele jaren geleden.
Die ging over een Marokkaanse (?) vrouw die (stiekem) buikdanseres werd.
Eerst nogal verlegen was, maar daarna echt los ging.
Maar buikdanseressen werden eigenlijk als onfatsoenlijke vrouwen gezien, dus het werd min of meer een drama.
Als ik het goed heb, dan had haar vriend ook nog een verhouding met haar dochter.
Weet iemand welke film dit is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.