- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
dyasten
-
- 22 berichten
- 1 stemmen
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Wie kan mij helpen met deze film, of er meer bekend is ?
Active Entertainment » Site Archive » Stormbringer - activeentertainment.com
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Is het zichtbaar als je op de link klikt
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
Echt niets over te vinden. En als er zelfs op IMDb niets te vinden is, bestáát het simpelweg niet. Er staat 'in development'. Even afwachten dus maar.
powercore3
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Je kunt hem hier voor €12,23 incl. verzending kopen. Alleen geen Nederlandse ondertiteling.
Bedankt voor de Tip.
Groetjes
Powercore3
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een aantal mensen die op reis zijn met een boot en daarna terecht komen in de bermuda driehoek. Ze raken zoek en ze verdwijnen van hun boot in het water zien ze een of ander verlaten schip waar ze ook op terecht komen. Op deze boot gebeuren de naarste en engste dingen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een aantal mensen die op reis zijn met een boot en daarna terecht komen in de bermuda driehoek. Ze raken zoek en ze verdwijnen van hun boot in het water zien ze een of ander verlaten schip waar ze ook op terecht komen. Op deze boot gebeuren de naarste en engste dingen.
Denk dan toch gewoon deze decicco. Alleen Bermuda driehoek komt er niet in voor.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
In ghost ship nemen ze alleen geen reis op een boot en raken ze zoek.. Ze gaan juist naar dat schip op zoek om het mee te nemen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Per boot/schip gaan ze op zoek naar dat schip. Ze liepen niet over water 
Maar goed soms kan de uitleg van een film die gezocht wordt slechts delen waarheid bevatten en de rest is vervaagd, dus dacht probeer het maar.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Allebei niet helaas. Het is best een B-filmpje en ietwat onbekend I guess.
Brix
-
- 19724 berichten
- 5155 stemmen
Deze misschien? (ik roep maar wat hoor..)
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
The Triangle (2001)
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Misschien is het de Bermuda triangle mystery movie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
of misschien the davinci triangle journey.
Nee Bubblez zit goed denk ik.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nee, de titel die Bubblez noemde die is het.
woudys
-
- 21 berichten
- 20 stemmen
In Film > Algemeen > Gezocht .. Titel:
hoi allemaal.
ik zoek een oorlogsfilm uit begin jaren 80.
deze film ben ik al jaren naar op zoek aangezien ik deze ooit als klein kind in de bioscoop heb gezien.
het enige wat echt bij me gebleven is (ik was .8) in dit stukje ...
een bommenwerper stort neer na een missie op het vliegveld ... iemand rent er naartoe en vind een slachtoffer levend (of het een vriend is weet ik niet)
de man is stervende meende ik .. er wordt gezegd tegen hem dat hij bloed en hij ontkend dat .. zijn vriend tilt een lapje stof van zijn broek (zijn knie) en er spuit een straal bloed uit (dit had veel impact op mij als 8 jarige) ook zijn darmen liggen eruit wat er behoorlijk goor uitzag in de film
het kan een oorlog komedie zijn of een serieuze oorlogsfilm dat weet ik niet meer.
iemand die me de titel kan geven van deze film ben ik zeer dankbaar.
de film draaide in de hilversumse bioscoop in de tijd dat E.T draaide dus het moet 1982 geweest zijn .. E.T was uitvekocht en ik en mijn broer mochten deze film van mijn moeder zien.
de film maakte veel impact op mij als kind dus wil deze dolgraag terug zien.
bedankt alvast voor jullie antwoordt.
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
In Film > Algemeen > Gezocht .. Titel:
hoi allemaal.
ik zoek een oorlogsfilm uit begin jaren 80.
deze film ben ik al jaren naar op zoek aangezien ik deze ooit als klein kind in de bioscoop heb gezien.
Hey Woudys. E.T. ging in december 1982 in première in Nederland, dus de kans is groot dat je de betreffende film in 1983 hebt gezien. Wil niets zeggen over het productiejaar van de film, maar deze kan dus uit 1982 of 1983 zijn. Wie weet zelfs nog eerder, gezien films in die tijd later in Nederland draaiden dan nu. Op ImdB kan je via releasedates zien of de film überhaupt in Nederland heeft gedraaid. Misschien is het Merry Christmas Mr. Lawrence of The Day After?
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Echt niets over te vinden. En als er zelfs op IMDb niets te vinden is, bestáát het simpelweg niet. Er staat 'in development'. Even afwachten dus maar.
Oke jammer.
Stom meestal komt poster later dan de film.
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
Tja, of het is volledig nep, kan ook nog.
mgranzier
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
hallo ,
ik ben op zoek naar een film over een film die zich afspeeld in de prehistorie heet gaat over cavemen die rondtrekken en vuur met zich meedragen de film lijkt op de clan of the cavemen bear
ik denk dat de film wel 20 jaar oud is
iemand enig idee?
groetjes
maurice
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Hallo,
ik zoek een komedie die gaat over een jongen die woont in een rijk gezin. Zijn vader voert campagne en zijn moeder is met andere dingen bezig. Hij zelf denkt dat hij een gangster is terwijl hij gewoon in een nette buurt woont. 2 acteurs worden ingehuurd om hem te ontvoeren en mee te nemen naar de echte ''hood'' hier gebeuren de gekste dingen en al snel word de jongen een echte gangster.
Hier volgen nog 2 titels.
Een jongen is verliefd op zijn buurmeisje zij ziet hem niet echt staan. Ze beschouwt hem meer als haar beste vriend dan wat anders. Uit protest blijft de jongen de hele zomervakantie in haar tuin liggen. Hij wacht op het moment dat ze toch het een en ander voor deze jongen gaat voelen en het lukt hem ook.
Een beetje rare komedie over een aantal studenten die nogal een beetje gek zijn. Er ontstaat een super held die een eigen pak ontwerpt met op zijn helm een hele grote dildo.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik zoek er ook een. Ouderwetse horror. Ik ken er een scene van. Een man en een vrouw zitten tegen de muur aan. De man heeft een skelet als hand. De vrouw haalt die eraf en eet het op. Weet iemand welke dit is??
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Die eerste van decicco is zonder twijfel: Malibu's Most Wanted (2003)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.