- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Wat vinden jullie van Movie Alert! ?
Wat vinden jullie van Movie Alert! ?

MovieFactory
-
- 6 berichten
- 6 stemmen
Sinds 6 maanden is er een nieuw filmblad, o.a. te krijgen bij Videoland...
Ik heb laatst ook een special zien liggen in een bioscoop van Movie Alert! met 2Fast2Furious...
Ik vindt dat blad wel gaaf, beter dan de preview... wat vindt de rest ervan? Kennen we de Movie Alert! al?

kos
-
- 46434 berichten
- 8648 stemmen
He, daar is MovieFactory weer. Wil het een beetje lopen met de plannen die je destijds had?

Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
moet je maar es op moviefactory.nl kijken...

neo
-
- 15411 berichten
- 9763 stemmen
Vind het een blad van niks, maar die met Morpheus op de cover en met wat plaatjes van Reloaded was wel erg mooi

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik vind er ook geen dr*l aan, maar het gaat me ook te ver om het een blad te noemen. Eerder een uit de hand gelopen folder. Ik lees doorgaans de Filmkrant, en daar houdt het wel bij op (mijn bronnen op internet uitgezonderd). Af en toe blader ik op de uni wel oude Skriens door, da's wel leuk.

MovieFactory
-
- 6 berichten
- 6 stemmen
He, daar is MovieFactory weer. Wil het een beetje lopen met de plannen die je destijds had?
Hai Kos, plannen gaan rustig maar zeker wel goed ja... leuk dat je 't je nog herinnert!
MovieFactory.nl is inderdaad off-line gehaald, maar daar is een goeie reden voor...

MovieFactory
-
- 6 berichten
- 6 stemmen
Vind het een blad van niks, maar die met Morpheus op de cover en met wat plaatjes van Reloaded was wel erg mooi
Waarom vindt je het niks?
Wat vind jij dan zo belangrijk aan een filmblad, wat deze niet heeft?

neo
-
- 15411 berichten
- 9763 stemmen
Internet bied zoveel informatie over films. En als dit blad nou nog wat had toe te voegen aan de hand van leuke artikelen, dus niet de standaard teksten enzo die er nu in staan. Maar ja die plaatjes van Reloaded kan ik alleen maar goed waarderen natuurlijk

MovieFactory
-
- 6 berichten
- 6 stemmen
Heeft er wel eens iemand een Special gelezen van Movie Alert!? Die heeft wel degelijk meerwaarde...
Kijk ik bijvoorbeeld naar de MovieSpecial van Pirates of the Caribbean dan zijn er dus 12 pagina's die enkel en alleen over die film gaan...

Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Heeft er wel eens iemand een Special gelezen van Movie Alert!? Die heeft wel degelijk meerwaarde...
Kijk ik bijvoorbeeld naar de MovieSpecial van Pirates of the Caribbean dan zijn er dus 12 pagina's die enkel en alleen over die film gaan...
Das niets vergeleken met Empire Magazine, voor bv the Matrix Reloaded namen ze 42 pagina's in beslag !!

neo
-
- 15411 berichten
- 9763 stemmen
Idd en als ik zo eerlijk mag zijn: de artikelen (dit zal denk ik ook hetzelfde zijn met pirates of the carrebian) zijn zonder echte mening en alleen standaard teksten met info die je waarschijnlijk in elk flutblaadje vind. Misschien dat het eens tijd wordt om het blad niet zo te schrijven dat het altijd een promotionele tekst is...

gijsravensbergen
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Beste allemaal,
ik ben ook een van de initiatiefnemers van de Movie Alert! en ik wilde even toevoegen dat we het heel belangrijk vinden wat lezers van de movie alert! van het blad denken. Ik heb nu al een aantal keer gehoord dat er meer recensies geplaatst moeten worden. We zijn nu ook bezig om steeds meer nieuws items en gossip te plaatsen in het blad. Dus het wordt dan meer een krant-achtig magazine.
Vanaf 1 november kunnen jullie ook terecht op http://www.movie-alert.nl. Je kunt alvast een preview zien op http://themakingof.movie-alert.nl/ laat me maar even weten wat jullie hiervan vinden.
Groetjes
Gijs

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
De site ziet er mooi uit, maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Daar kan ik nog niks over zeggen...

neo
-
- 15411 berichten
- 9763 stemmen
Nou aan de cover te zien zal het aan inhoud in het nummer van november niet ontbreken

GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Leuk initiatief, alleen houd ik het voorlopig bij moviemeter

neo
-
- 15411 berichten
- 9763 stemmen
Ik moet zeggen dat qua inhoud het blad ietsje verbeterd is (en dan heb ik het niet over de geweldige cover, Revo poster en een artikeltje ).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.