menu

Film / Algemeen / Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)

zoeken in:
Kondoro0614

DFW maakt gebruik van de tag antipiraterij om de mensen er rond kerst nog even op te wijzen, dat de zeeeeeer succesvolle film the hitmans bodyguard op koop dvd in de winkels ligt. Meer is er niet aan de hand.

Bij Once upon a Time... in Hollywood:

Kijk echt uit naar deze film uit.
Wacht tot hij illegaal op internet te downloaden is want ik ben niet zo stom om geld voor films en muziek uit te geven omdat alles te downloaden is en wat een totale onzin dat je niet over downloaden mag praten hier,
waarom over jaren tijd duizenden uitgeven als gratis kan lol.
Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee.

Spongebob schreef:
Wacht tot hij illegaal op internet te downloaden is want ik ben niet zo stom om geld voor films en muziek uit te geven omdat alles te downloaden is en wat een totale onzin dat je niet over downloaden mag praten hier,
Ik ben niet roomser dan de paus, maar dat is wel extreem simplistisch. Holy shit.

Kun je daar echt geen redenen toe bedenken? Van Iemand die Donnie Darko (2001) op 1 heeft staan had ik iets meer inzicht verwacht in hoe dingen werken. En nog 'lol' typen ook.

Spongebob schreef:

Daar snap ik werkelijk niks van. Een film in de bios kijken is veel overweldigender dan thuis. Daarnaast betaal ik graag voor zaken die ik leuk vind, zo draag ik er aan bij dat er meer gemaakt wordt. Mensen die zo gierig zijn, worden op termijn door iedereen met de nek aangekeken.

Spongebob schreef:

Gelukkig handelt niet iedereen zoals jij, want dan werden er weinig films meer gemaakt...
Wel fijn te horen dat je blijkbaar veel vrijwilligers werk doet , daar je het normaal vindt om nergens voor betaald te krijgen..

In De Site > Algemeen > Downloaden films:

Koop bijna geen dvd,s of blu rays meer . Maar download zoveel mogelijk
(Heb kast vol met orginele blu rays films en 2 grote kasten vol met orginele dvd films dus hoef me ook niet schuldig te voelen dat ik aan het piraten ben vind ik )

Want het is bizar wat voor een leuke scenes eruit gehaald zijn als je de dvd of Blu-ray films koopt van de film en die vergelijkt met de download versie van de film.
Ik heb erg goede baan ...gaat niet over geld...downloaden film die ik misschien leuk of goed vind ..vond ik de film leuk ..dan kocht ik die .
Maar nu al zo vaak gezien dat de download veel leuker of beter is dan de gekochte film ..want in de normale gekochte film ....zijn er belachelijk veel scenes eruit gehaald ...WAAROM GODVRDOMME !?
Scheelt paar mb,tjes ? Is dat het ?
( Top films koop ik nog steeds maar de wat mindere kijk ik gewoon van de harde schijf hoor , sorry voor de film makers )
Wie delete deze scenes ..? laatst ook leuke comedy gedownload (The Other Guys) ...die vond ik zo leuk dus bestelde ik de orginele dvd bij bol.com want beter beeld beter geluid ...maar wat bleek weer ...leuke scenes die ik leuk vind zaten er niet in ??? Eruit geknipt WTF !?

Daarom ik bedoel ...gaat niet over geld maar ze dwingen je bijna gewoon om te downloaden omdat je dan een leukere film hebt .

Ben echt film freak ..respect voor de acteurs en film makers ...maar welke zgn god beslist erover om diverse scenes niet op de orginele film dvd,s te branden ? Mensen die beslissen dat andere mensen die scene niet leuk zouden vinden ?? Wat is dat voor een kostmisselijke arrogantie ? Ik begrijp dat niet ...Zo support je het downloaden van films en loop je zelf toch inkomsten mis of niet ?

tronnie: dat van de uitgeknipte scènes wist ik niet........ merkwaardig....... ik kan me jouw afwegingen voorstellen.

tronnie schreef:
In De Site > Algemeen > Downloaden films:

Koop bijna geen dvd,s of blu rays meer . Maar download zoveel mogelijk
(Heb kast vol met orginele blu rays films en 2 grote kasten vol met orginele dvd films dus hoef me ook niet schuldig te voelen dat ik aan het piraten ben vind ik )

Want het is bizar wat voor een leuke scenes eruit gehaald zijn als je de dvd of Blu-ray films koopt van de film en die vergelijkt met de download versie van de film.
Ik heb erg goede baan ...gaat niet over geld...downloaden film die ik misschien leuk of goed vind ..vond ik de film leuk ..dan kocht ik die .
Maar nu al zo vaak gezien dat de download veel leuker of beter is dan de gekochte film ..want in de normale gekochte film ....zijn er belachelijk veel scenes eruit gehaald ...WAAROM GODVRDOMME !?
Scheelt paar mb,tjes ? Is dat het ?
( Top films koop ik nog steeds maar de wat mindere kijk ik gewoon van de harde schijf hoor , sorry voor de film makers )
Wie delete deze scenes ..? laatst ook leuke comedy gedownload (The Other Guys) ...die vond ik zo leuk dus bestelde ik de orginele dvd bij bol.com want beter beeld beter geluid ...maar wat bleek weer ...leuke scenes die ik leuk vind zaten er niet in ??? Eruit geknipt WTF !?

Daarom ik bedoel ...gaat niet over geld maar ze dwingen je bijna gewoon om te downloaden omdat je dan een leukere film hebt .

Ben echt film freak ..respect voor de acteurs en film makers ...maar welke zgn god beslist erover om diverse scenes niet op de orginele film dvd,s te branden ? Mensen die beslissen dat andere mensen die scene niet leuk zouden vinden ?? Wat is dat voor een kostmisselijke arrogantie ? Ik begrijp dat niet ...Zo support je het downloaden van films en loop je zelf toch inkomsten mis of niet ?

Verdorie jouw bericht werd ineens naar hier verplaatst zodat mijn initiële reactie is verdwenen

Nu goed in het kort zijn uw frustraties herkenbaar. Dat ze in de bios censureren als het kinderen toegelaten is kan ik nog inkomen maar als je een DVD/blu-ray koopt omdat je fan bent van de film neem ik aan dat je een volledige en ongecensureerde versie wilt. Ik koop daarom ook nog zelden via Bol of andere lokale distributeurs.
Ik ben ook iemand die een film pas op DVD/blu-ray zal aanschaffen als ik die echt goed vond voor meerdere rewatches en dan liefst met zoveel mogelijk extra's. Ik doe dan vooral beroep op Amazon UK en kijk indien nodig naar de site van de producent om te zien wat nu juist de inhoud is van de schijf. Er is een Nederlandse Amazon maar zonder verkoop van films vind ik het waardeloos.

John Milton schreef:
(quote)
Ik ben niet roomser dan de paus, maar dat is wel extreem simplistisch. Holy shit.

Kun je daar echt geen redenen toe bedenken? Van Iemand die Donnie Darko (2001) op 1 heeft staan had ik iets meer inzicht verwacht in hoe dingen werken. En nog 'lol' typen ook.

Ik weet donders goed hoe de wereld werkt en wat de grootste boeven op aarde zijn.
Wij zijn moderne slaven van de maatschappij en de ene heeft kwa leefgeld meer dan de ander.
Ik ben een filmliefhebber maar kan niet eten kopen en dvd's bluy-rays kopen en de huur betalen die elk jaar maar door stijgt om de rijke boeven rijker te laten worden.
En zelfs als meer geld had dan deed ik het niet want dan wil een nieuwe auto en op vakantie.
Mijn gevoel bij regelmatig films kopen en vaak naar bioscoop gaan is voor rijke mensen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:18 uur

geplaatst: vandaag om 10:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.