- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)

kappeuter (crew films)
-
- 65303 berichten
- 5265 stemmen
Wat je ook van het bedrijf vindt, Dutch FilmWorks is de laatste jaren gegroeid als kool en zeer succesvol, mede 'dankzij' corona.
De Nederlandse filmdistributeur zag zijn aandeel sinds de lockdown verviervoudigen.
Dus nee, ik zie Dutch FilmWorks niet gauw meer verdwijnen...
Veelzeggende quote:

starbright boy (moderator films)
-
- 20426 berichten
- 3938 stemmen
Nee, ik wist niet dat het zo goed met ze ging, mijn bericht is dan toch duidelijk meer een wens van me. In vele opzichten een onsympathiek bedrijf. Streaming past ze beter dan fysieke media blijkbaar en zelfs beter dan bioscoopreleases en ze hebben destijds ook een deel van de markt (het commercielere deel) waar A-film zat overgenomen. Heeft ook te maken met een verschuiving naar meer indies in Hollywood, ook bij commerciële films. Ze poepen ook veel van die onbegrijpelijk succesvolle NL romantische komedies uit volgens mij.

kappeuter (crew films)
-
- 65303 berichten
- 5265 stemmen
Ja misschien kun je het bedrijf dan het beste vergelijken met de filmdistributeur evenknie van RTL / Talpa.
Laagdrempelig popie jopie spul voor het volk.

John Milton
-
- 17800 berichten
- 9576 stemmen
Ik vind ze ook niet sympathiek (vond ik al niet toen ik nog dvd's kocht, wat lang geleden is), maar dit soort acties helpen al helemaal niet.

ZAP!
-
- 3502 berichten
- 2856 stemmen
Ik vind dat 'de Chinees' er in die quote wel bekaaid af komt. Die van bij ons is een echte meesterchef!
Verder niets dan ergernis wat betreft DFW...

John Milton
-
- 17800 berichten
- 9576 stemmen
Internetaanbieders en Brein sluiten overeenkomst over blokkeren piraterijsites

kappeuter (crew films)
-
- 65303 berichten
- 5265 stemmen
Dan moet Google vanaf nu ook geblokkeerd. En YouTube ook. Dweilen met de kraan open...

John Milton
-
- 17800 berichten
- 9576 stemmen
Rechtbank: Ziggo hoeft vermaningen Brein niet naar torrentgebruikers te sturen
Ziggo hoeft de waarschuwingsbrieven van Brein niet door te sturen naar frequente torrentgebruikers. Om deze waarschuwingen door te mogen sturen, heeft de provider een vergunning van de Autoriteit Persoonsgegevens nodig.