- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Movie(kilo)Meter Filmketting
Movie(kilo)Meter Filmketting
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Je kunt overigens beter eerst iemand anders tussen jou en je partner laten komen (dat zijn meer kilometers
).
Weet je dat zeker? 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Sommige mensen gaan heel ver voor dat gratis pakket, begrijpelijk!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik vind vooral die gratis film interessant. 'Prijspakket zal wel weer aan mij voorbij gaan. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hmm, ik lees net dat iedereen zo'n pakket krijgt. Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Weet je dat zeker? 
Haha, ik dacht al dat er iets met die Erwinner was
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hmm, ik lees net dat iedereen zo'n pakket krijgt. Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Ze zullen wel terugkrabbelen als het er teveel worden.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Naja, je weet ook niet wat ze in dat pakket stoppen natuurlijk. Voor het zelfde geld doen we nu met zn allen al 2 weken moeilijk voor 2 bondfilms en een zak popcorn
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Als ik met twee minuten 'moeilijk doen' twee Bondfilms en popcorn ontvang hoor je mij niet klagen hoor.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Doe mij toch maar een enorme box met leuke, afwisselende (,zeldzame) films en een bezoekje aan een premiere 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Ik vrees dat we een pakket met films als Snitch'd, Blood Gnome en Precious Find kunnen verwachten.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Hehe, dat zou wat zijn. Die drie samen zijn amper goed voor een voldoende 
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Het aanbod op de site is toch wel van een andere orde.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Filmketting Nieuws:
LANGSTE AFSTAND TUSSEN 2 SCHAKELS
Maandag 17 november
De langste afstand tussen 2 schakels van een Filmketting is op dit moment 344 kilometer!
De twee schakels zijn afkomstig uit de MovieKilometer en zijn eigendom van Peer (Groningen) & Matthew (Franeker).
Theoretisch zou de afstand tussen twee schakels nog langer kunnen zijn.
Wie uit het hoge Noorden of lage Zuiden gaat de strijd aan dit record te verbreken?

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Er zijn toch enkele actieve leden die wonen in de VS? Mogen die ook meedoen?
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Nope, je moet een adres uit Nederland of Belgie opgeven.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Amsterdam, 21 november 2008
Langste filmketting bijna 9900 km lang!
Beste Jeroen van Strien,
De Filmketting-actie loopt als een trein! De vanaf dag één onoverwinnelijke Filmketting "De MoviekiloMeter" heeft inmiddels 9.819 kilometer afgelegd!
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1443 stemmen
EXTRA PRIJS VOOR DE LEUKSTE FILMKETTING NAMEN Vrijdag 21 nov 2008
Cinemalink.tv is aangenaam verast door de leuke, grappige en creatieve namen die deelnemers aan hun Filmketting geven en heeft daarom een aantal extra prijzen beschikbaar gesteld.
Aan het einde van de Filmketting actie zal Cinemalink.tv vijf Filmketting selecteren en hun startende schakel belonen met een GOMORRA filmpakket: (Gomorra verhaal)
We hebben best een creatieve en leuke naam toch? 
.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
EXTRA PRIJS VOOR DE LEUKSTE FILMKETTING NAMEN Vrijdag 21 nov 2008
Cinemalink.tv is aangenaam verast door de leuke, grappige en creatieve namen die deelnemers aan hun Filmketting geven en heeft daarom een aantal extra prijzen beschikbaar gesteld.
Aan het einde van de Filmketting actie zal Cinemalink.tv vijf Filmketting selecteren en hun startende schakel belonen met een GOMORRA filmpakket: (Gomorra verhaal)
We hebben best een creatieve en leuke naam toch? 
.
Hebben we nog niet genoeg gewonnen? (al zijn we er nog niet natuurlijk) Ik ben bang dat de organisatie er hetzelfde over denkt.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1443 stemmen
Ja natuurlijk, daarom loven ze deze extra prijs ook uit. Ik dacht dat de smilie genoeg zou zeggen, maar ik zal het er voortaan even bijzetten.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Zoals jullie aan onze kettingnaam wel kunnen zien heb had ik weinig inspiratie bij het verzinnen van deze naam. Deze prijs zal zeker aan onze neus voorbij gaan. Bovendien hebben we recht op slechts één prijs.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1881 stemmen
Schande, Hannibal 
Overigens, 10.000 kilometer moet toch haalbaar zijn? Wie biedt?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
10.000 km gehaald, maar een nieuwe nummer 2 die nog wel eens een serieuze bedreiging kan worden.
Binnen 1 dag op 57 schakels !!!

Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
En nu al op 59.
Zo gaan we ingehaald worden...
En 60.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1443 stemmen
Waar is Gratiz_nl ineens vandaan gekomen, die staan eerste en Lekker Keten staat ook op het punt om ons voorbij te gaan. Gaat lekker zo.
Edit; Ze zijn er al met meer dan 20 langs, balen.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik dacht me hier onsterfelijk te maken... 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
We zijn kansloos... 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1443 stemmen
Was te verwachten dat er zoiets zou gebeuren, alleen zuur dat het de laatste week gebeurd. Ze zitten al bijna op 150, toch jammer. Wat een site is dat gratiz.nl trouwens, allemaal links waar ze gratis dingen kunnen scoren.