menu

Film / Filmgames / Movie(kilo)Meter Filmketting

zoeken in:
Nijmegen represent!

The One Ring schreef:
Die site heeft me beledigt. Zij hebben uit mijn postcode opgemaakt dat ik in Bergen zou wonen, maar dat is allerminst het geval. Ik woon in Afferden, wat ernaast ligt

HA! Dat had ik dus ook toen ik jou die DVD wilde sturen (via dvd.nl meen ik).

Onze belangrijkste achtervolger, De Filmfanaten, heeft zich vandaag in aantal ruim verdubbeld. We need more MM'ers!

De site dvdforum.nl blijkt overigens de bron van het kwaad. Ze hebben ruim 20.000 gebruikers meer dan MovieMeter, dus eigenlijk zijn wij gewoon de underdog.

Dan moet dit topic ergens geplaatst worden waar meer mensen op deze site het kunnen lezen, want lang niet iedereen komt in de filmgames natuurlijk.

homepagina?

dan zou je wel meer aanmeldingen krijgen denk ik.

...maar ik denk dat je dat wel kunt vergeten.

kos
Ik weet het wel zeker.

Ik vrees het ook, maar betere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom .

Gisteren hadden wij binnen twee uur hetzelfde aantal als de filmfanaten nu hebben.
Ik denk dat we nog wel kunnen winnen, maar ik geef toe dat het spannend wordt.
In het uiterste geval laten we flyers drukken met onze code erop en strooien we die uit boven Nederland en België.

maakt ook niet uit, zou eerder een noodoplossing geweest zijn, voorlopig winnen we het makkelijk. anders hebben we straks veel te veel mensen en wordt er geloot.

Ik heb ruim 200 email adressen, zal ik die anders even uitnodigen?

Laten we het bij MM'ers houden en pas een beroep doen op onze fanclubs wanneer het écht nodig is.

Mee eens, maar fijn dat er in ieder geval een paar noodplannen voorhanden zijn .

AHWA
Roel uit Helmond is ook present.

Leland Palmer schreef:
...maar ik denk dat je dat wel kunt vergeten.

Valt wel mee dvdforum heeft veeeeel minder actieve users van MM.

Quentin schreef:
Valt wel mee dvdforum heeft veeeeel minder actieve users van MM.

Ik bedoelde de plaatsing van dit op de homepagina, wat ze dus wel lekker kunnen vergeten

Never mind, ik ben nog half aan het slapen / dronken.

Ik ook Jammergenoeg waardeerd niet iedereen op de werkvloer dat.

Reinbo
Stomme ding werkt niet op een apple...

Film Pegasus (moderator)
Ook geen slimme site, zet ik m'n postcode in geeft die een andere gemeente. Volgens hem woon ik in Borsbeek ipv Deurne (Antwerpen)

Reinbo schreef:
Stomme ding werkt niet op een apple...

Werk ook op apple, maar doet het hier wel

Madecineman (moderator)
Yeeh, sta er ook bij

Phoenix schreef:
(quote)

HA! Dat had ik dus ook toen ik jou die DVD wilde sturen (via dvd.nl meen ik).

Dat lijkt me sterk. De site dvd.nl ken ik niet en ik ruil buiten MovieMeter om ook geen films.

GA JIJ DE UITDAGING AAN?
Vrijdag 7 nov 2008:

Er zijn al een aantal zeer succesvolle Filmkettingen gestart. Wat is jouw strategie om je Filmketting een 'boost' te gevenen de uitdaging ana te gaan?

Er zijn talrijke slimme manieren te bedenken om jouw ketting een flinke ‘boost’ te geven qua aantal schakels of afgelegde kilometers! Zo kun je de hele sportclub uitnodigen, verre familieleden verassen of iedereen van je werk betrekken. De strijd is in ieder geval nog niet gestreden, je hebt nog een aantal weken!

Ga jij de uitdaging aan met de MoviekiloMeter?!

We wensen iedereen in ieder geval heel succes!

http://cinemien.rhinocreations.com/filmchain/nieuws/

een 'boost' te gevenen de uitdaging ana te gaan
Uit nervositeit kunnen ze niet meer foutloos typen.

Ik ben ook niet van plan om mijn familieleden hiervoor de ver-assen, dat gaat me echt te ver.

The One Ring schreef:
(quote)

Dat lijkt me sterk. De site dvd.nl ken ik niet en ik ruil buiten MovieMeter om ook geen films.

Je hebt gelijk, het ging daar om Eerde en Veghel.

MXO
Hannibal schreef:
Ik ben ook niet van plan om mijn familieleden hiervoor de ver-assen, dat gaat me echt te ver.

Men moet wel over lijken gaan, om de Movie(kilo)Meter filmketting te kunnen verslaan.

Heb deze film gekeken met mijn gratis code. Zeker de moeite waard.

Kom op mensen, we zijn er nog niet !

Degenen die een

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img221.imageshack.us/img221/9261/gratiszm2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

filmpakket willen ontvangen, een exclusieve filmpremiére willen bijwonen en nog niet in de ketting staan moeten zich even aanmelden.

Jullie hebben het voorrecht aan te sluiten bij de tot op heden langste ketting, en meteen tot de grootste kanshebber te horen.

De naam van de ketting is Moviekilometer en de code is 636511.
Zegt het voort! Voor het einde van de week moeten we op 100 schakels kunnen staan.

Doe mee, het is

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img221.imageshack.us/img221/9261/gratiszm2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

http://www.cinemalink.nl/actie/

Ik heb me ook aangemeld, hoezee

Gast
geplaatst: vandaag om 13:28 uur

geplaatst: vandaag om 13:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.