menu

Film / Filmgames / Movie(kilo)Meter Filmketting

zoeken in:
http://www.cinemalink.nl/actie/

Ik heb hier een ketting gestart en via MovieMeter kan dit makkelijk de langste ketting worden, waarmee een exclusieve premiére, een filmpakket, of een passe-partout voor het Filmfestival in Rotterdam gewonnen kan worden. EDIT: de laatste prijs kan niet meer zie ik nu, omdat ik niemand via de site heb uitgenodigd. Anyway, we gaan voor de overige prijzen.

De naam van de ketting is Moviekilometer en de code is 636511.
Vul de code in en maak de ketting zo lang mogelijk.

Als we hiermee een prijs winnen verloten we die hier weer.

EDIT: Als onze ketting wint, wint IEDEREEN die in de ketting staat.
Dus: Allemaal een filmpakket, en allemaal naar een exclusieve filmpremiére!!

O ja, als je meedoet krijg je via je mail een code waarmee je gratis een film kunt bekijken.

Hier kun je de ketting op google maps volgen.

Nu al de vierde plaats, leuk dit.

Tweede plek in afstand.

Leuk idee, ik heb me ook aangemeld.

Zullen we dat filmpakket vast verloten? Dit wordt kat in 't bakkie.
Nog heel even en we staan al bovenaan.

Tadaaaa...

En voila.
Eerste plaats in schakels en kilometers! Die filmfanaten zullen raar op hun neus kijken.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img511.imageshack.us/img511/312/moviekilometerad4.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Hannibal schreef:
Zullen we dat filmpakket vast verloten? Dit wordt kat in 't bakkie.
Nog heel even en we staan al bovenaan.
Verloten?!

Degenen die de langste ketting in lengte (km) vormen, krijgen allen een exclusief filmpakket.

Geen leden die wonen op Terschelling

Poisonthewell woont deels in Manhattan toch?

Tommeh schreef:
(quote)
Verloten?!

Degenen die de langste ketting in lengte (km) vormen, krijgen allen een exclusief filmpakket.

Oh kijk eens aan, jullie mogen me wel dankbaar zijn.

http://img56.imageshack.us/img56/5154/moviekilometerwe4.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

LOL

MXO
Ik heb me ook snel even aangemeld. We zijn goed bezig jongens, leuk initiatief Hannibal!

Poisonthewell mag overegens niet meedoen op zijn Amerikaanse adres, omdat je (helaas) uit Nederland en Belgie moet komen!

Ik zou bijna medelijden krijgen met de rest.

Wie is schakel nummer 16? Daar staat helemaal geen plaats bij.

EDIT: Inmiddels wel.

Woont in the middle of nowhere, waarschijnlijk

Ook aangemeld, gaat lekker zo

De filmfanaten hebben er ook koortsachtig weer één bijgekregen. Kansloos

Wat zijn we weer lekker verspreid met z'n allen:

http://img227.imageshack.us/img227/7442/mapzi7.jpg

Leuk, 22 nu al! Ook maar even geregistreerd, heeft de groep er weer iemand bij uit het Hoge Noorden

Lad
Hasselt present.

Heb me ook maar even geregistreerd. Dit moeten we makkelijk winnen natuurlijk

De deelnemers die op 30 november de langste Filmketting in schakels vormen, gaan samen naar een unieke voorpremière in een filmtheater! De deelnemers aan de langste ketting in afstand ontvangen een schitterend filmpakket.

Dat wordt de grootste MovieMetermeeting ooit!

geweldig Hannibal, ik zal er zijn

het was wel zo slim geweest om te regelen wie zich wanneer toevoegt, als we tussen belgie en groningen heen en weer schieten, levert dat aanzienlijk meer punten op

Film Pegasus (moderator)
Heb me ook geregistreerd. De rest is gewoon kansloos.

Kraay schreef:
geweldig Hannibal, ik zal er zijn

Dat is nog maar de vraag als het zo doorgaat

Cinemalink.tv behoudt zich hierbij het recht voor om, in verband met een eventueel te grote groep, hierin een selectie te maken.

rose
Ja, we staan al dik bovenaan.

Woont streeter niet in de States? Die moet ook even meedoen

mag niet, alleen nl en belgie

Hmm, overheen gelezen blijkbaar.

Nog 25 dagen hoor, er kan nog van alles gebeuren.
We moeten zorgen dat dit topic niet doodbloedt en iedereen zich blijft aanmelden. En iedereen moet de code aan al zijn filmvriendjes en vriendinnetjes doorgeven.

Aub niet valsspelen want als er 1 valsspeler tussen zit (bijv. twee keer aanmelden op een andere pc ofzo) wordt de hele ketting gediskwalifceerd!

Zonder valsspelen hebben we ook een goede kans om te winnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.