menu

Film / Filmgames / Movie(kilo)Meter Filmketting

zoeken in:
ik mail nog wel wat lui, niet teveel natuurlijk, anders verlies ik straks mijn eigen plekje

Lad
Zal proberen dan ook present te zijn.

De langste ketting krijgt een filmpakket en de ketting met de meeste schakels krijgt de première. Maar wanneer MM in beide categorieën wint, is het dan ook dubbel feest, of kan je maar een prijs winnen?

Staat er nog steeds zeer goed voor:
1. De MoviekiloMeter 28 3698
2. FilmFanaten 10 789

Dubbel feest natuurlijk!

Ook maar even aangemeld. Zolang GeenStijl of andere hele grote sites zich er niet mee bemoeien zitten we wel goed.

Welk lid is de Jos uit Groningen die als 28e in de ketting staat?

Dat ben ik.

Oh, ik dacht dat ik je kende maar je draagt een andere achternaam.

Als alle regulars even meedoen zou de instelling achter die site dik failliet gaan als ze in de voorwaarden niet die loophole hadden aangebracht .

Wel mooi dat die site zelf de winnaars selecteert, scheelt ons weer werk.

Nomak
Is dat wel allemaal te vertrouwen? Die kijken naar je IP adres en je surfgedrag. Waarom moeten ze dat weten?

Ik heb ook even het Limburg halte wat vergroot.

stinissen (crew)
Ook aangemeld.

Iedereen die (gratis) meedoet ontvangt overigens ook een persoonlijke code waarmee je eenmalig gratis een film kan zien uit het zeer mooie aanbod (waaronder de nr. 5 uit onze tiplijst) van de site.

waar krijg je die code? Hij staat niet in mijn mail

Bij stond hij bij de ongewenste post, misschien moet je daar even kijken.

Adrenal
636511

daar zit ie ja, thx

Festen ertussen!

Ook maar even aangemeld.Flink wat kilometers erbij van België naar Groningen.

Reinbo
Rotterdam erbij vanuit Elden (Arnhem) weer een dikke 100 km.

Yes we can!

Wat een hele slechte naam trouwens

Eigenlijk zou er een schema moeten opgesteld worden wanneer iedereen zich moet aanmelden zodat de schakel telkens van het noorden van Nederland naar Vlaanderen gaat en terug. Zo kan je veel kilometers meer behalen

dat zei ik toch, als je ziet dat je in de buurt de van de ander woont moet je even wachten

Adrenal
Echt een tof ding, die ketting. Van mij thuis tot bij DVD-T zijn al meer dan 100 kilometers.

Iets meer dan 300 km zelfs, tikt lekker aan zo.

Wat sta ik zo zielig alleen in West-Vlaanderen

Goes is ook vertegenwoordigd .

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i38.tinypic.com/2vacayu.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Die site heeft me beledigt. Zij hebben uit mijn postcode opgemaakt dat ik in Bergen zou wonen, maar dat is allerminst het geval. Ik woon in Afferden, wat ernaast ligt

Ach, ik kan er gratis een leuke film voor kijken. Er zitten zeer interessante keuzes tussen. Geen idee nog welke het gaat worden.

Erg jammer dat ze de halve Ozon cataloog hebben, maar niet Sitcom

Gast
geplaatst: vandaag om 13:27 uur

geplaatst: vandaag om 13:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.