menu

Film / Filmgames / Movie(kilo)Meter Filmketting

zoeken in:
O jee, ik had me al aangemeld, maar ik zie net dat de vroegste trein van Antwerpen naar Amsterdam pas om 10.05 aankomt

Is er misschien iemand die met de auto vanuit Belgie zou gaan?

rose schreef:
Jeetje..10 uur...kan beter overnachten.

Dat ik daar nog niet aan gedacht heb , mijn zus woont in de buurt.

Nou die prijs heb ik net even door mijn neus geboord met een sneak.

Iemand een idee waar de Pathé Arena zit? Ik heb op zich wel belangstelling om te komen, maar het zou wel handig zijn om te weten waar die bioscoop precies zit..

soom schreef:
Iemand een idee waar de Pathé Arena zit? Ik heb op zich wel belangstelling om te komen, maar het zou wel handig zijn om te weten waar die bioscoop precies zit..

Uhh, naast de Arena misschien?

Ook naast station Amsterdam Bijlmer, dus goed met de trein te bereiken (en met de auto ook wel denk ik).

Er zit een parkeergarage onder en het ligt vlak naast de snelweg, prima te doen dus met de auto.

Reinbo
Is het nu in Amsterdam of Rotterdam. Enkel in dat laatste geval ga ik. Ik ga toch geen 20 euro aan reiskosten uitgeven voor een gratis bioscoopkaartje van 8 euro...

En de gezelligheid Reinbo, je vergeet de gezelligheid

Zondag, 10 uur, Amsterdam.. Nee ik ga niet Te vroeg en te ver!

Voor mij echt heerlijk om de hoek...maar ik kom dan net terug van vakantie dus ik ga het niet halen. (kom in de nacht van za op zo terug...gaat 'm niet worden)
Als iemand op mijn naam wil...laat me maar weten!

Neen, zou ten eerste al €53,60 aan treintickets moeten betalen, om 6u40 vertrekken en in totaal meer dan 6 uur onderweg zijn die dag. Allemaal voor een film die me niet interesseert.

Zijn er meer mensen die geen mail hebben ontvangen?

Ik wacht wel een weekje dan, kan ik ook gratis en ben ik dus goedkoper uit.

Ik heb ook niks ontvangen.

Misschien in je spamfolder?

Er moet me toch even van het hart dat ik sommige reacties wel erg teleurstellend vind. Een uur in de trein is voor sommigen al teveel, twee tientjes voor een gezellig dagje uit ook al. Het is natuurlijk iedereen zijn eigen keuze, maar ik had iets meer enthousiasme verwacht. Ik kom uit noord-Nederland, en moet ook twee uur in de auto tuffen voor ik er ben, en ik doe het niet omdat we een gratis kaartje hebben gewonnen, maar omdat ik er best trots op ben dat we via MovieMeter zo´n lange ketting hebben gemaakt, en het me geweldig lijkt om een menigte van honderden MovieMeterleden bij elkaar te zien om samen naar een film te kijken.

Nou ja, 3 mensen hebben we al, kan ook gezellig worden.

trouwens: Mocht iemand met me mee willen rijden, dat kan. Anders zit ik ook maar alleen. Ik woon in Emmen. Als je op mijn route naar Amsterdam woont en mee wil rijden zeg het maar.

Wat Hannibal zegt, die film boeit mij niet veel en daar heb ik dan ook nog geen euro voor over, maar met 100 "bekenden" naar Amsterdam lijkt met dan weer heel leuk.

belchinees schreef:
Neen, zou ten eerste al €53,60 aan treintickets moeten betalen, om 6u40 vertrekken en in totaal meer dan 6 uur onderweg zijn die dag. Allemaal voor een film die me niet interesseert.

Dat heb je er niet eens voor over om ons te ontmoeten?

Het gaat me niet zozeer om het aantal kilometers dat ik moet reizen, maar wel in combinatie met de tijd.

Hannibal schreef:
...

Ik heb geen auto en met de trein moet ik via Utrecht(!), dat is 3 uur in de trein, vraag me af of ik er uberhaupt voor 10 uur kan komen. Maar wie weet vind ik nog een gek die me kan brengen Ik begrijp de 'teleurstelling' wel enigszins.

Leeuwarden? Lul niet. Bus naar Den Oever, dan bus naar Hoorn. Dan trein naar Amsterdam. Ben je in 2 uur in Amsterdam

Normaal ben ik altijd diegene die overal ver vandaan ligt (Den Helder). Maar Amsterdam ben ik in 60 min. met de trein.

Bus.. brrr

Zijn er nog mensen die zich aangemeld hebben of zijn er echt slechts 3 personen die komen!?

Als het bij deze 3 blijft zeg ik ook af, tenzij het in Rotterdam is.

Misschien zegt niet iedereen wat in dit topic...

Misschien, maar hoe gaan we ze herkennen straks in Amsterdam?

Deze opkomst is inderdaad wel laag. Waarschijnlijk komen nog wel een paar andere gebruikers, maar ik had toch het liefst de wat bekende gebruikers gezien.

Tsja, ik had het erg leuk gevonden, maar als Co Jackso en ik straks de enige zijn... potverdorie zeg.
Heeft niks met jou te maken hoor CJ, maar voor een meeting van 2 of 3 man ga ik ook geen totaal 400 km rijden.

Geen probleem hoor. De kans dat ik nu heenga is ook minimaal. Blijft jammer dat het zo vroeg op een zondagochtend is.

Kijk, ik zou komen, als het praktisch mogelijk geweest was. Maar ik ga niet een nacht op hotel voor een gratis film

Gast
geplaatst: vandaag om 13:22 uur

geplaatst: vandaag om 13:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.