• 13.669 nieuwsartikelen
  • 171.364 films
  • 11.358 series
  • 32.303 seizoenen
  • 633.652 acteurs
  • 197.047 gebruikers
  • 9.218.005 stemmen

Knock-Out: Cultmovies

zoeken in:

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12499 stemmen

Prachtige Top 2-6!

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

zeker ! complimenten voor de organisatie Kris !

Onderhond schreef:

Prachtige Top 2-6!

Toch een zekere mate van geslaagd dan toch OH ?

mikey

• 28921 berichten
  • 5098 stemmen

1,5,7,9,10,14,15

zijn wel cool uit deze lijst.

Wicker Man.. vreemde winnaar. Wel een klassiekertje uit mijn kindertijd.. die sjeeet die ik toen zag/mocht zien.

Art

• 13507 berichten
  • 3607 stemmen

Leuk lijstje inderdaad en KrisV bedankt voor de alsnog leuk verlopen KO!

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Graag gedaan

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

Eentje voor Reinbo

(afbeelding)

Ga vanavond meteen weer kijken.

Geweldige winnaar. mooie finale ook.

Dan voor de organisatie van deze leuke KO.

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Leuke KO, idd.

Weer wat interessante titels ontdekt.

maxcomthrilla

• 15570 berichten
  • 2766 stemmen

Het was inderdaad een leuke knock - out KrisV! Bij dit soort knock - outs wordt je zowaar nog geïnteresseerd in sommige films. The Wicker Man moet ik snel eens gaan zien. Maar of hij kan tippen aan Tetsuo en Man Bites Dog betwijfel ik.

Verder leuk dat Carpenter het zo goed deed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Had trouwens nooit verwacht dat The Wicker Man zou winnen. Maar er is zowaar een soort van cultus rond de film ontstaan op MM , waardoor hij zich met erg veel moeite langs menig sterke tegenstander heeft geworsteld.

maxcomthrilla

• 15570 berichten
  • 2766 stemmen

Kantje boord inderdaad tegen Tesis en tegen nog wel meerdere films.

Maar The Wicker Man had inderdaad de fanatiekste supporters. Ze waren niet van het forum af te krijgen.

mikey

• 28921 berichten
  • 5098 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Maar The Wicker Man had inderdaad de fanatiekste supporters. Ze waren niet van het forum af te krijgen.

Dan verdient The Man het ook!!!!

Onderhond

• 87451 berichten
  • 12499 stemmen

Wicker Man heeft gewoon geluk gehad dat ik gisterenavond niet thuis was. Anders was er van hem geen sprake geweest in de finale.

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

gelukkig maar

heb calvaire net gekocht en zal em morgen eens gaan kijken. Je hoort nog wel van me of ik het terecht vond dat ie niet in de finale stond.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

Heb The Wicker Man juist gezien en het was overweldigend ! Heb nooit eerder zoiets "weird" gezien... Het heeft zijn cultstatus en overwinning dubbel en dik verdiend !

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

italian schreef:

Heb The Wicker Man juist gezien en het was overweldigend ! Heb nooit eerder zoiets "weird" gezien... Het heeft zijn cultstatus en overwinning dubbel en dik verdiend !

I REST MY CASE

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wouters schreef:

(quote)

I REST MY CASE

Cellulord

• 597 berichten
  • 2374 stemmen

Ik zag dit onderwerp enkelle dagen terug en heb die filmlijst (pagina 1) opgeslagen om te zien of er nog wat intressante titels tussen zitten die ik nog wil zien.

Natuurlijk kon ik het niet laten om ook even een Knockoutje te doen. Ik weet niet meer wat de originele regels waren dus heb ik maar de eenvoudigste regel toegepast.

Eerst gewoon Knockout, daarna 1vs 2, 3 vs 4 enz... gevolgt door overgebleven film 1vs2, 3vs4, enz... Als je dit helemaal doorvoert houd je uiteindelijk 8 titels over (zelf zag ik dit toen ik nog 10 titels had en ik was tevreden) en heb je dus nog plaats voor 2 "jokers" die je echt wel in je lijstje wil zien.

In ieder geval een leuk tussendoor tijdverdrijf i.p.v. een kruiswoordraadsel of sudoku.

01. Woman in the Dunes (Suna no Onna) 5*

02. Requiem for a Dream 5*

03. Pi 5*

04. 2001, A Space Odyssey 4.5*

05. Dead leaves 5*

06. Reconstruction 5*

07. Tetsuo (Iron Man, the) 5*

08. Irreversible 5*

09. Rubber's lover 4*

10. Onibaba (Hole, the) 4*

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.