- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Duurt wel lang met deze man; uhm 5+, 4- dan maar.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Bombastisch niet het goede woord ? Lawaaierig dramatisch misschien iets duidelijker ? 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Een verkeerde woorkeuze wellicht. Maar zoals je al op musicmeter kan lezen zijn Cronenberg scores wel degene die jij zou moeten kunnen waarderen 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Iemand anders misschien een nieuw persoon om te plaatsen ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Ik stem hier niet zo vaak. want ik vind stemmen op een filmmaker van wie je maar een of twee films hebt gezien volstrekt zinloos. Maar van Polanski zag ik er 12. Andere koek dus. van die 12 gaf ik maar liefst 8 4 sterren of meer. En vergeef ik m zijn twee flinke missers met gemak.
1+, 1-
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Geniale regisseur. Ik zit al heel de week te hopen dat ik vrijdag de Polanski-box krijg voor mijn verjaardag
Maar de films die ik al gezien heb (een vijftal lange en drie kortfilms) waren allemaal érg goed.
4+, 1-
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Geen twijfel mogelijk, bij een briljant en bewogen filmmaker.
+15, 1- (wat doet die -1 daar trouwens ? )
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
10+, 1- neem ik aan.
In dat geval heeft Roman Polanski het ruim gehaald.
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Op basis van eXistenZ, The Dead Zone en The Fly toch een plus. Spider vond ik niets, de rest niet gezien.
1+
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Soms wat verouderd, maar hij heeft een aantal fantastische films op zijn naam staan, zoals Existenz en Dead Ringers. Vond The Fly wel een beetje teleurstellend. Maar er zijn veel en veel slechtere regisseurs 
2+, 0-
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
The Fly en Scanners waren prima films en The Dead Zone was zeker een toppertje, daarom een plusje voor Cronenberg.
3+, 1-
Las net trouwens wat over zijn nieuwste film, History of Violence, en die lijkt me ook wel wat !
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Nog geen slechte film van gezien en hij heeft zich bovendien onsterfelijk gemaakt met Videodrome IMO.
4+, 1-
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Eigenlijk nog niks goeds van gezien. The Fly en eXistenZ als dieptepunten, Videodrome moet ik nog wel steeds zien. Mocht voor mijn part nooit films gemaakt hebben.
4+, 2-
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Spider is geniaal, Naked Lunch, The Fly, Videodrome en The Dead Zone erg goed, Existenz en Dead Ringers erg leuk, The Brood kon er mee door en Crash was gewoon triest, maar verder mag hij nog wel even films blijven maken.
5+, 2-