- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
deze man heeft toch een aantal briljante rollen neergezet dus zeker een +
7+, 2-
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Man die knal op de rand hangt, maar mede door een aantal films toch net een - krijgt. Heb em ook nog nooit meer dan 4* gegeven denk ik, dus onmisbaar is hij voor mij niet.
4+, 1-
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Tot nu toe slechts 3 films van hem gezien (schaam), maar op basis daarvan toch zeker een plus.
6+, 1-
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
7+ 1-
Hier kan geen twijfel over bestaan. Onderhond, ga je in een hoekje zitten schamen.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Zal me eens haasten ...
Misschien zelf eens wat meer dingen in twijfel trekken, altijd positief.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Zal er zelf maar eens eentje plaatsen dan. Hoewel z'n films veelal onafgewerkt zijn, en hij ook al een hele hoop matige dingen achter zijn naam heeft staan, blijft het één van m'n favoriete regisseurs.

Takashi Miike, voor diegenen die hem niet herkennen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Heb er 5 films van gezien en hoewel ik geen een film hoger dan een 4 heb gegeven verdient hij een +. Bovendien heeft hij de film gemaakt met het grappigste einde ooit (DOA). Tevens de grootste stijlbreuk denk ik.
1+, 0-
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Veel te weinig van gezien om te oordelen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Drie films gezien, maximum beoordeling 3 sterren. Ik onthoud mij ook van oordeel.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Oh ja, daar moest ik onderhand ook eens meer van gaan zien. 1 film is wel heel erg karig. En dan ook nog zijn bekendste.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
SB: je bedoelt ongetwijfeld "most critically acclaimed", zijn bekendste is ondertussen wel Ichi The Killer denk ik (blijkt ook uit het aantal stemmen hier). 
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
2+, 0-
Laat ik dan het tempo er een beetje inhouden...:)
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Als het criterium is dat je meer dan 3 (?) films van hem hebt gezien om te kunnen oordelen, vind ik het eigenlijk best wel logisch als het resultaat straks 10+,0-.
Iemand die zijn stijl niet waardeert, zal niet geneigd zijn meerdere films van hem te zien en dus zal hij hem niet goed genoeg kennen en er daarom niet op kunnen stemmen.
Relatief onbekende regisseurs zijn dus een beetje riskant bij dit spel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon oordelen op wat je gezien hebt van hem. Ik heb ook lekker gestemt al heb ik alleen Ichi van hem gezien.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Heb ook maar weinig van de man gezien, maar wat ik gezien heb, was op zich wel goed ...
5+, 0-