• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

Goed of slecht ? (+ of -)

zoeken in:

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Bound ? Ook weinig eer mee te verdienen. Davis is wat mij betreft niet echt een componist die meerwaarde kan geven aan een film.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

pascal83 schreef:

Wil niet vervelend zijn, maar moet je niet te veel 'kenner' zijn om hem als componist te kunnen beoordelen? Denk dat weinigen dat kunnen ...

Om dit er even bij te halen: Ik zelf ken 35 van de 40 scores waar Davis als orchestrator optrad enorm goed. En kijkend naar imdb heb ik als enkel componist zo'n 40 projecten redelijk goed tot heel vaak gehoord, wat echte speelfilms of serie werk. 80 staan erop imdb waar wat dingen samen gevoegd kunnen worden en sommige dingen moeilijk te horen/zien zijn. Daarnaast nog wel een boel concert/klasieke dingen maar dat staat erbuiten. Maar mensen die van minder ervaring met de man willen uitgaan prima

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

1+, 6-

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

1+, 7-

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Even on-topic svp.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ok.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

Ik was in ieder geval de laatste die de bioscoop uitging omdat ik de muziek gaaf vond

dat was Rage Against the Machine op de aftiteling

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Jordy schreef:

dat was Rage Against the Machine op de aftiteling

Nee want het allerlaatse stuk muziek in de end credits is weer van Davis

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

_o_ Don Davis

2+, 7-

Bregt

• 11 berichten
  • 27 stemmen

Ja, hoor. Zelf ken ik niet zoveel van Davis, maar hola, wat zijn die scores van hem telkens wel goed. The Matrix Revolutions en onlangs ook The Unsaid zijn echt prachtige scores.

Hier komt nog een plus: +

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laatst Bound aangeschaft, ook een juweeltje.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Niets bijzonders: 3+, 8-

V

• 8369 berichten
  • 3362 stemmen

Sluit me bij BoordAppel aan:

3+, 9-

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

3+,10-

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

In de categorie "acteurs" , mijn favoriet, en hoe kan het ook anders.....

(afbeelding)

Sir Anthony Hopkins

Echt knap is hij niet, maar we stemmen op zijn acteertalent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

1+, 0-

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Klein minnetje. Degelijk tot goed acteur, die jammer genoeg z'n films niet zo goed weet te kiezen.

2+, 1-

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

1+, 2-

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Onderhond schreef:

Klein minnetje. Degelijk tot goed acteur, die jammer genoeg z'n films niet zo goed weet te kiezen.

Ik heb maar één slechte (relatief, vergeleken met de rest dan) film met hem gezien ( August ) waar hij tevens de regisseur was. En Bad Company vond ik iets tegenvallen omdat actiekomedie niet helemaal zijn genre is, maar verder weet ik niet waar je het over hebt. Je wil me toch niet zeggen dat bijv. Hannibal Lecter, Nixon, The elephant man en ga zo maar door slechte keuzes waren.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Nee, maar ook geen hoogvliegers. Meet Joe Black, MI II, Mask Of Zorro ... dat zijn slechte films, en als ik de rest van de films bekijk waarin hij gespeeld heeft, lijkt het mij niet echt een resem boeiende films. Zou hem in ieder geval niet missen, en ook nooit gemist hebben, dus daarom een -.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsof slechte films je een slecht acteur maken. En je weet echt niet van tevoren of de film wat wordt of niet.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Zou hem in ieder geval niet missen, en ook nooit gemist hebben, dus daarom een -.

Verder zijn er genoeg acteurs die dat wel weten hun films te kiezen, en die er wel in slagen een film op een hoger niveau te tillen. Ik zeg hier nergens dat Hopkins een slecht acteur is.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Onderhond schreef:

Meet Joe Black, MI II, Mask Of Zorro ... dat zijn slechte films

Ben ik met je eens wat betreft MI II (maar wat voor rol speelt hij daar eigenlijk).

Meet Joe Black en Mask of Zorro vind ik goede films, maar dat is slechts een mening.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

2+, 2-

Veel mensen "vergeten" zijn werkelijk briljante rol in remains of the day. In the edge vond ik hem vrij goed en als je daar in Hannibal Lecter een van de meest besproken en bewonderde filmpersonages aller tijden bij op telt kan je toch niet meer op een minnetje komen?

Meet Joe Black was misschien geen geweldige film, maar Hopkins was toch een van de redenen dat ik niet in slaap viel.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

3+, 2-

Al was het alleen maar om de geniale manier waarop hij H. Lecter vertolkte. (+ Remains of the day en Howards End)

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

4+, 2-

Inwezen heeft iedere goede acteur wel zijn dagen dat ie het enkel voor geld doet (Bad Company par exemple).

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Briljant acteur, veel verschillende rollen gespeeld en allemaal even geloofwaardig. Alleen zijn niet alle films waarin hij speelt even goed maar dat kan ook bijna niet.

5+, 2-

V

• 8369 berichten
  • 3362 stemmen

Absolute plus, geweldig acteur!

6+, 2-

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.