- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Na die uiterlijk- spelletjes met de knappe acteurs en knappe actrices, is het wel tijd voor iets nieuws, lijkt me. Het is de bedoeling dat je een persoonlijkheid uit de filmwereld noemt (acteur, actrice, regisseur, cameraman, filmpersonage ...) en de anderen mogen een + geven als ze hem/haar goed vinden en een - als ze hem/haar slecht vinden. Lijkt me wel duidelijk, toch? 
We proberen het eerst wel even ...
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Onder de categorie regisseurs : James Cameron

neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
+ (en mag ik alvast alvast de volgende foto reserveren voor mijn rekening?
)
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mag ik een beurt reserveren na Neo?
2+, 0-
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
4+, 1-. Heeft het voorgoed verknald met Titanic. Verder wel enkele degelijke dingen gemaakt, maar niks boeiend genoeg om een plus aan kwijt te kunnen.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
En hoe wordt dit eigenlijk door andere beoordeeld? Zoals bij Cameron: als inventieve, ideerijke, kwaliteit van films op alle vlakken, enkel op technisch gebied etc. ?
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Neo: ik doe het volgens het criterium "zou ik het erg vinden als hij/zij morgen besluit te stoppen met de filmbusiness".
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Normaal een plus maar deze foto is erg matig dus een minnetje 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
9+, 4-
Meester van de brute actiefilm. Daar kunnen er maar weinig aan tippen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
- (al was het maar voor de medewerking aan de beroerde Matrix vervolgen)
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Wil niet vervelend zijn, maar moet je niet te veel 'kenner' zijn om hem als componist te kunnen beoordelen? Denk dat weinigen dat kunnen ...
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Op basis van de Matrix scores alleen al een -
0+, 3-
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Davis zijn carriere (misschien handig erbij) Maar goed aangezien er hier uit gegaan wordt van een drietal werken, zo heb ik het idee 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Als ik uitga van deze drietal werken (Ik neem aan dat je The Matrix bedoeld), krijgt hij van mij een plus. (Ik was in ieder geval de laatste die de bioscoop uitging omdat ik de muziek gaaf vond)
1+, 3-
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Twijfelgeval. Heeft leuk werk afgeleverd, maar zijn scores zijn niet echt heel bijzonder.
Toch maar 1+, 5-
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
En wat zijn al die scores die je kent? Laat me raden: Jurassic Park 3 en wellicht eh ?