- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Lysanntjj
-
- 98 berichten
- 0 stemmen
Hoii, ik ben juist geregistreerd op deze site en dit is echt een heel tof en onozel spelletje !
Ik heb wat gebladert en naar de foto's gekeken, maar allé, je kan Zac Efron en Orlando Bloom toch niet meer - dan + geven !? 
Maar k heb wel een vraagje, ik wil ook een foto plaatsen, maar het lukt me niet... Hoe moet dat ??
Lysanntjj
-
- 98 berichten
- 0 stemmen
2+, 3-
Gatver!, haal iemand snel dat lelijke hoofd van hem weg,, xD Da's nou echt de lelijkste acteur op aarde, sorry 
Allé jong, dieje gast is zalig !! 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
6+ , 7-
Wie Brad PItt een min geeft op 'knapheid' is of geestelijk gestoord, of mentaal labiel, of manisch depressief, of afstotelijk lelijk....
Kom op zeg, ik vind niet al zijn rollen zo geweldig, maar hij blijft juist vanwege zijn uiterlijk leuk om naar te kijken.
Neem THELMA AND LOUISE. Hij heeft een oppervlakkige rol, waarin het voornamelijk om zijn uiterlijk draait. Hij is zelf dan overigens ook nog behoorlijk jong. Ik vind zijn acteren daar matig, maar door zijn uiterlijk en zijn natuurlijk sympathieke uitstraling pakt ie toch nog een voldoende en wint hij je als kijker toch voor je. Kijk ik ken de man verder niet, maar op het oog heeft hij een sympathieke uitstraling
Maar hem in de verkiezing Knappe Acteur een min geven... De mingevende meiden zouden hem zelfs op zijn huidige leeftijd in elke willekeurige Nederlandse kroeg of disco bij hun top-3 van leukste mannen van de avond zetten. En als hij ze zou versieren zouden ze hoogstwaarschijnlijk als n blok voor hem vallen. Maar ach, een min geven zal wel weer stoer zijn. Ik vind het echt te triest voor woorden. Dit topic en de Knappe Actrices Topic zijn deels topics geworden voor mensen die ontevreden zijn met hun uiterlijk om zich af te reageren op populaire en aantrekkelijke acteurs, op wie ze jaloers zijn... Heel jammer, maar okay, het grootste probleem is het voor die mensen zelf
Amen
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Tsja er heeft na mij niemand meer gereageerd, maar als je je geroepen voelt om een min te geven ga je gang. Ik denk dat je Brad op uitstraling wel een min kan geven, hij komt soms toch wat arrogant en hard over in bepaalde rollen. In mijn optiek heeft ie op uiterlijke knapheid echter altijd een + te pakken. Let wel: uiterlijke knapheid is weer heel wat anders dan (uiterlijke) aantrekkelijkheid 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik denk dat je Brad op uitstraling wel een min kan geven, hij komt soms toch wat arrogant en hard over in bepaalde rollen.)
Niemand durft gelijk meer te reageren Jordy 
Ik heb hem persoonlijk ook een min gegeven (dank voor al je lieve woorden) 
Maar wat jij zegt over arrogantie en hard overkomen is helemaal waar en dat is ook de grootste rede dat ik hem een min geef.
Plus het feit dat zijn innerlijk mij niet aanstaat, maar dar gat het hier natuurlijk niet om.
Zijn hoofd staat me niet aan, en de enigste film waar ik hem te doen vind is Troy en laat ik eerlijk wezen dat is niet vanwege zijn hoofd.
Het kan toch zijn dat iemand niet je typ is? Ik hou van mannen met zwart haar en donkere ogen dat heeft Brad ook niet.
Maar om dan gelijk andere meiden te beschuldigen dat ze zelf lelijk zijn, geestelijk gestoord zijn, manisch depresief en jaloers zijn en alles vind ik een beetje overdreven, het is gewoon een kwestie van smaak.
Jij vind Brad een knap terwijl er genoeg andere zijn die dat niet vinden 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Keanu Reeves
1+ vind hem altijd wel 'iets' hebben.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik hou van mannen met zwart haar en donkere ogen, dat heeft Brad ook niet.
`5+, 5-
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wie Brad PItt een min geeft op 'knapheid' is of geestelijk gestoord, of mentaal labiel, of manisch depressief, of afstotelijk lelijk....
Maar hem in de verkiezing Knappe Acteur een min geven... De mingevende meiden zouden hem zelfs op zijn huidige leeftijd in elke willekeurige Nederlandse kroeg of disco bij hun top-3 van leukste mannen van de avond zetten. En als hij ze zou versieren zouden ze hoogstwaarschijnlijk als n blok voor hem vallen. Maar ach, een min geven zal wel weer stoer zijn. Ik vind het echt te triest voor woorden. Dit topic en de Knappe Actrices Topic zijn deels topics geworden voor mensen die ontevreden zijn met hun uiterlijk om zich af te reageren op populaire en aantrekkelijke acteurs, op wie ze jaloers zijn... Heel jammer, maar okay, het grootste probleem is het voor die mensen zelf
Amen

Slaat totaal nergens op dit. Smaken verschillen, learn to deal with it. Erg overtrokken reactie en ik vind het zelfs in de buurt komen van een persoonlijke aanval richting de minstemmers. Je insinuaties zijn puur gebaseerd op bepaalde vermoedens gemixt met je persoonlijke frustraties. Schoonheid blijft iets subjectiefs, some love it, some hate it.
Amen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
`5+, 5-
Hoezo kom je nou ineens met Aziatische mannen, die hebben toch een heel ander uiterlijk en dat gaat dan toch niet alleen om het zwarte haar en donkere ogen?!
Beetje onlogisch dat je daar nu mee aan komt zetten, en hou de persoonlijke dingen over Gilles hier even buiten wil je.
Lysanntjj
-
- 98 berichten
- 0 stemmen
6+ , 7-
Kom op zeg, ik vind niet al zijn rollen zo geweldig, maar hij blijft juist vanwege zijn uiterlijk leuk om naar te kijken.
Neem THELMA AND LOUISE. Hij heeft een oppervlakkige rol, waarin het voornamelijk om zijn uiterlijk draait. Hij is zelf dan overigens ook nog behoorlijk jong. Ik vind zijn acteren daar matig, maar door zijn uiterlijk en zijn natuurlijk sympathieke uitstraling pakt ie toch nog een voldoende en wint hij je als kijker toch voor je. Kijk ik ken de man verder niet, maar op het oog heeft hij een sympathieke uitstraling
Amen
Aah, toch nog iemand met smaak 
Lysanntjj
-
- 98 berichten
- 0 stemmen

Deze gast is zo cute !!
Niet iedereen zal hem kennen, dit is Marshall Allman.
Hij speelt LJ in Prison Break (de zoon van Lincoln)
En hij is zeker 1 van de grote redenen waardoor ik naar Prison Break kijk !!
Alleen spijtig dat hij zo weinig op het scherm komt... 
Al een dikke + voor mij !! 
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1829 stemmen
0+, 2- Prison Break is trouwens meesterlijk.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
.
En hou de persoonlijke dingen over Gilles hier even buiten wil je
. Hetzelfde geld voor Gilles, hij heeft toch zwart haar en donkere ogen? Ik zie niet in wat hier nou weer persoonlijk aan is, maar je hebt gelijk: Sorry dus.. Back on topic... 4-, 1+.