menu

Film / Filmgames / Knappe (?) acteurs game

zoeken in:
6+, 3-

chevy93 schreef:
Is dit niet een damestopic?

Wat een rare opmerking.

Het lijkt me dat dames beter in kunnen schatten wat heren leuk vinden dan andersom. Ik vind het ten minste erg raar om van een andere man te zeggen dat hij wel of niet knap is. Maar goed.. dat is mijn mening.

speranza
Ik stem toch niet op een acteur met in mijn achterhoofd de vraag of dames die acteur ook mooi vinden? Waarom zou ik als man niet kunnen aangeven of ik een acteur wel of niet knap vind?

7+, 3-

ace leader
9+

4-

Haar

9+, 5- te gelikt

(afbeelding)

(afbeelding)

Josh Hartnett

ace leader
0+, 1-

1+, 1-

geronimo
2+, 1-

Lekker maaaan!

3+

'k vind alleen die mole in z'n nek jakkie, maar zeker een knap koppie en die stem....

LOL, dat was me nog niet eens opgevallen. Nu je het zegt. Hopelijk steken er geen haartjes uit.

Jak jak jak bbrrrr, krijg daar altijd de kriebels van. Verplicht laten amputeren die hap.

4+ 1-

speranza
2-

5+

Toch wel een knap jochie

6+ 2-

ace leader
Lol, al 2 maanden aan de gang met Hartnett..

Beetje te lang zeg. Blijkbaar zijn de mannen stukken minder populair dan de meiden..

Wigand
4-

7+, 4-

(afbeelding)

Shawn Pyfrom

1+, 1-

1+, 2-

Gast
geplaatst: vandaag om 03:29 uur

geplaatst: vandaag om 03:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.