menu

Film / Filmgames / Knappe (?) acteurs game

zoeken in:
Dames, omdat de heren denken dat wij niet aan onze trekken komen als deze game er niet is, start ik bij deze de game op.
We geven een + of een - per persoon per plaatje en die tellen we op. Als er in totaal 10 x een min is gegeven of 10 x een + dan wordt deze heer in kwestie daarop afgewezen dan wel geaccepteerd voor een date

Bij deze het eerste plaatje:

(afbeelding)

Art
1+, 0-

Dustyfan
2+, 0-

starbright boy (moderator)
2+ 1-

Diesel
2+, 3-

Diesel
Tom Cruise is chosen by "People" magazine as one of the 50 most beautiful people in the world. bron

Ja, ik snap ook niet wat er aan de hand is.
Dit vind ik echt een lekkere vent.

Hij heeft 'het' gewoon niet.

Ben benieuwd wie dan wel...

Gaat het om het plaatje of om de persoon in het algemeen?

ik vind dat je moet afgaan op de persoon.
Je vind het wat, of je vind het niks. Je kan niet iemand een min geven omdat de foto slecht is.

Oke bedankt
3+ en 5- trouwens

Je kan niet iemand een min geven omdat de foto slecht is.

Hoezo niet. Schoonheid is dikwijls maar een momentopname, en film/fotoshoots/etc bieden altijd een zwaar vertekend beeld van hoe iemand er "echt" uitziet. Ik geef punten op wat ik zie, niet op wat ik niet zie.

Hoe kom je er nou bij dat schoonheid een momentopname is??
Je bent mooi of je bent het niet. Als er een foto is met toevallig de juiste make up, dan ben je ineens mooi? Beetje raar. Ik geef punten op wat ik ken, en niet op wat ik op dat moment zie. Ik vind Cruise in het echt er goed uitzien, en dan kan er een keer een slechte foto zijn, wat een moment opname is, maar over het algemeen ziet hij er goed uit.

Tja, ik heb de man nog niet in het echt gezien, dus geen idee hoe hij erbij loopt op een luie zondagmiddag.

En schoonheid blijft voor mij een momentopname. Combinatie van naturel, styling en leeftijd.

jammer dat je hem laatst gemist hebt in Amsterdam.

Maar goed, ik hoop dat ik je nooit tegenkom als ik een "bad hair day" heb want dan ben ik meteen lelijk in jou ogen!

De keerzijde van de medaille is dat je in mijn ogen snel terug mooi kan worden.

Dustyfan
Tara schreef:

Je kan niet iemand een min geven omdat de foto slecht is.

Juist wel. Dan blijft het de kunst om een (naar jouw smaak) mooie foto van die persoon te zoeken. Dat maakt het spel nog leuker vind ik.

kos
Maar je stemt dus op het werk van de fotograaf in plaats van de persoon op de foto

Dustyfan
Ik stem op de keuze van de toevoeger

Als jullie willen dat ik op de persoon zelf stem, mag je ze altijd even laten langskomen . Aangezien het actrices zijn, zijn het bijna altijd andere mensen (make-up, styling, kledij, belichting - niet te onderschatten - ea) die zorgen voor een beeld van een vrouw.

als je stemt op het werk van de fotograaf dan moet het spel ook anders heten: "wie heeft de mooiste foto game". Maar Kos heeft wel gelijk hierin.

Nou als het zo'n discussie is, dan stemt ieder wat die wil, ofwel de foto of de persoon

maar je zit in het "knappe acteurs spel, Onderhond, niet de actrices

Je kunt toch stemmen op het beeld dat je van iemand hebt: hoe iemand er over het algemeen in films of op foto's uit ziet? Natuurlijk probeert de toevoeger wel een zo mooi mogelijk plaatje te posten maar ook daarover kunnen smaken verschillen.

Ik ben het met eeflien eens

Je moet voor de foto stemmen, vind ik. Anders kan je net zo goed een naam neerzetten en daarover stemmen.

FX
Snap niet wat vrouwen in dit onderdeurtje zien:
3+, 6-

Gast
geplaatst: vandaag om 03:22 uur

geplaatst: vandaag om 03:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.