menu

Film / Filmgames / Knappe (?) acteurs game

zoeken in:
V
3+, 7-

BoordAppel schreef:

Je moet voor de foto stemmen, vind ik. Anders kan je net zo goed een naam neerzetten en daarover stemmen.

Maar alleen een naam zegt soms niet zoveel, en om het topic wat leuker te maken zet je er een plaatje bij

4 +, 7 -

Diesel
eeflien schreef:

Maar alleen een naam zegt soms niet zoveel, en om het topic wat leuker te maken zet je er een plaatje bij
Precies.

maar soms zegt de foto ook niks heb ik gemerkt, bij de "knappe actrices game" vragen ze wie Catherine Deneuve is

starbright boy (moderator)
Kom eens op met die stemmen!

Nee, er is geen interesse denk ik....

Dustyfan
Ik denk dat de meeste mannen zich ervoor schamen om op een man te stemmen....

tovenaar
Gaat het nog steeds om Tom Cruise?

Diesel
Ja.

Stand: 4+, 7-

Niet helemaal mijn type, die Tom Cruise. 4+, 9-

Prima acteur, mooie man. Plusje van mij.

5+, 9-

FisherKing
6+, 9-

6+, 10-

Zo, zijn we iig van dit opdondertje verlost

Meestal een goede acteur, daar niet van

6+, 10-

Oei, hij zit al onder nul nu...

eindelijk tijd voor de volgende foto, wie mag?

narva77 (crew)
6+, 11-

Diesel

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.dsm.fordham.edu/~pkelly/DVD%20Images/Paramount/godfather_ii_box1.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

How about Al Pacino?

Dustyfan
Ja, die heeft 'het'... (al vind ik dit een wat mindere foto)

1+, 1-

kos
2+, 1-

V
3+, 1-

FisherKing

http://www.arnadal.no/film/images/dog_day_afternoon.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

't is de man die rechts staat

+4, -1

Dustyfan
Zo dan...

http://www.geocities.com/infofilm/gambar/gambar_filmografi/al_pacino.jpg

Art
+5, -1

starbright boy (moderator)
+5, -2

Now we are talking.

6+, 2-

Op de foto van FK valt het nog wel mee, maar over het algemeen vind ik Pacino toch geen knappe acteur. Kan misschien ook door zijn rollen komen: ofwel is hij een arrogant opvliegend dikkopje, of anders een uitgebluste halfdepressieve vijftiger met hondenogen. Dat straalt natuurlijk niet in positieve zin af op zijn uiterlijk

6+, 3-

Gast
geplaatst: vandaag om 08:08 uur

geplaatst: vandaag om 08:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.