- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Ok, bold statement, maar als The Exorcist deze ronde eruit gaat eet ik mijn pet op
Ik zou geveld worden door intense teleurstelling ?
3-5
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ok, bold statement, maar als The Exorcist deze ronde eruit gaat eet ik mijn pet op
AL die had wel Carrie uitgeschakeld dat vond ik toch wel een flinke shock. Ik dacht zijn ze nu helemaal gek geworden hier en als ik zie welke films het soms ver hebben gebracht denk ik van wel 
Nu goed op Mother die toch weer doorgaat na (maar wel in de algemene waardering begint te zakken) ben ik wel tevreden met de uitslagen.
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Zoals eerder gezegd, Eden lake heeft een stukje John Milton ziel geknakt. Maar ik moet OH hier pareren, want: The Shining
1-1
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
alé voor wat het waard is .... 6-2
Mijn filmpjes beginnen in deze ronde af te vallen
Gezien de tegenstanders ook wel ergens te verwachten.
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
Ik was net voor je Shinobi, maar heb het al aangepast.
Dus 7-2
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
alé voor wat het waard is .... 6-2
Mijn filmpjes beginnen in deze ronde af te vallen
Gezien de tegenstanders ook wel ergens te verwachten.
Ik heb gemerkt dat degene waar jij voor stemt ik vaak matig tot zwak vind, dus onze smaken liggen toch behoorlijk uit elkaar. Hoewel van een revenge kan je ook wel genieten geloof ik, daar hou ik wel van.
Ik kreeg op mijn donder van John Milton bij mijn kritische reactie op Eden Lake toen ik die pas had gezien. Mijn stelling is niet veranderd, integendeel.
9-2
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
alexspyforever inderdaad, sowieso andere smaak. Al zitten er soms toch films van jou bij die ik kan appreciëren en ook open voor staan. Zo heb ik onlangs Spider Baby en de leuke film Dolls gezien.
Maar ik heb het wel voor Franse of Spaanse horror die voor mij vaak de Amerikaanse films overstijgen qua gore, spanning, sfeer. Maar dat is mijn mening maar hé want ik weet al lang dat jij er niet voor bent. 
Revenge, ja een goeie kan ik wel smaken.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
TJA, dan maak ik het compleet voor Jack Torrance
10-2
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
En de laatste battle van deze ronde
Battle 8:
vs.
t/m 10, 2 verschil
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Ik heb er net van genoten, PJ's gorefest. Maar het zal geen verrassing zijn:
1-0
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1084 stemmen
Zijn er ook gerenommeerde classics waar je niks aan vindt JM?
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
Al is Alfred Hitchcock wel een favoriet regisseur vind ik het gore-feestje van regisseur Peter Jackson beter. Heerlijk zo'n oortje in de pap!
1-1