- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Ja dat maakt het een ander verhaal ja
. Ik werd net als Apollinisch naar minuut 6:30 oid verwezen.
Hoe dom achten jullie mij? Denken jullie serieus dat ik dacht dat de optiteling Adiago for Strings is?
.
We gingen er van uit dat iedereen naar hetzelfde werd verwezen. In deze lijk jij de uitzondering die naar het goede deel werd gestuurd. Dus rustig aan. Omgekeerd werkt het namelijk ook; denk je echt dat we zo dom zijn dat we de zeer herkenbare adagio for strings niet herkennen?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Maf ... bij mij verwijst diezelfde link me wél naar de goede plaats. Poging twee dan:
63. Beethoven – Fur Elise (Elephant) - 64. Samuel Barber - Adiago for Strings (Reconstruction) (vanaf 1:17:28!)
0-1
Dus rustig aan.
Ik ben niet boos, hoor.
Ik vond - en vind - het alleen vreemd dat jullie dachten dat ik Adiago for Strings verward had met een nummer dat er in de verste verte niet op lijkt.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Die link begint bij mij vanaf 1:20:02. Mijn stem blijft nu ik weet welke scène bedoeld wordt ongewijzigd trouwens.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Dus Roel- kreeg de optiteling, en bij jou begon hij om 1:20:02 ... vreemd.
Misschien dat jullie diezelfde video al eerder bekeken hebben en dat YouTube onthouden heeft waar jullie gebleven waren of zo.
(1-1 dus met de stem van Apollinisch)
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Nee, de eerste link begon bij mij vanaf de optiteling (bij Roel- vanaf de 6,5e minuut), de aangepaste link vanaf 1:20:02 (nog steeds verkeerd dus). Heb de video ook niet eerder gezien.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Die 1e link in eerste instantie wel, maar toen ik de 2e link opende (die iets te vroeg begon) en daarna de 1e link nog een keer opende begon ook die te vroeg.
Vanaf nu moet in zulke gevallen maar gewoon expliciet aangegeven wanneer de bewuste scène begint.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Ja, dat lijkt me een goed idee. Vreemd.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
63. Beethoven – Fur Elise (Elephant) - 64. Samuel Barber - Adiago for Strings (Reconstruction) (vanaf 1:17:28!)
1-1 dus, sorry voor de moeilijkheden in ieder geval
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
7-4
65. Secret Garden – Adagio (2046) - 66. The Emotions - Best of My Love (Boogie Nights)
tussenstand is 2-2 (zie vorige pagina)
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen