- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Hier is een nieuwe link:
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
4-2 moet die film echt eens zien
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
4-5 Ik hoor helemaal geen muziek bij die eerste, slechts een kraaiende kraai of zoiets. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Je komt snel terug op je woorden Lord Flashheart
:
Ik heb voor me zelf vast besloten me verder niet met deze KO te bemoeien, want dat leidt tot een hoge bloeddruk. En dat is niet gezond.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ben blij toe. Dat van Paranoid Park kun je moeilijk muziek noemen. 
11. Terranova - Concepts (Conseguenze dell'Amore) - 12. Françoise Hardy - Tous les garcons et les filles (Attenberg)
0-1
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Je komt snel terug op je woorden Lord Flashheart
:
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
1-1
Ik voel dat het tijd wordt voor een regel waar bepaalde mensen tegen zichzelf beschermd worden.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
2-2
Ben blij toe. Dat van Paranoid Park kun je moeilijk muziek noemen.
Dat hangt ervan af hoe breed je muziek definieert. Als je muziek definieert als het gebruiken van geluid (en stilte) om bepaalde emoties teweeg te brengen, dan is het muziek. Als je ritmes en melodieën noodzakelijk acht, dan is het geen muziek. Maar het laatste is in veel gevallen wel een problematische definitie imo. In dat geval zouden artiesten als Richard Devine of Wilt van MusicMeter gedonderd moeten worden.
Die videoclips laat ik overigens wel links liggen hoor, kijk al meer dan 10 jaar geen MTV, TMF meer (of hoe al die zenders tegenwoordig ook mogen heten).
Ik ook niet, hoor. De videoclips die op zulke zenders komen zijn doorgaans ontzettend slecht.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
0-4
Vooral door de nietszeggende intro van Dazed and confused.