- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Oh, sorry, dat heb ik gemist dan, ik zit niet vanaf het begin in dit topic...
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Een kleine bloemlezing van geklaag van Lord Flashheart dan maar:
En dat is dan nog alleen in dit topic!
Edit: overigens moet wel gezegd worden dat hij de laatste tijd in klagende / provocerende zin relatief weinig van zich laat horen. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lord F dikt het allemaal wat aan, maar in grote lijnen ben ik wel vaak met hem eens. Dat nummer van Kawai vind ik persoonlijk ook niet om aan te horen, maar als die de meeste stemmen krijgt, dan ligt het eerder aan onze smaak dan aan jullie smaak, zo bekijk ik het dan maar. 
Het is maar een spelletje.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Precies; de Kultuurkamer bepaalt, en daar heb je je maar bij aan te sluiten!
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
3. Georg Friedrich Händel - Lascia ch'io pianga (Antichrist) - 4. Beethoven - 7th Symphony (Irréversible) (vanaf 7:12)
0-1
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Pff, erg moeilijk om te kiezen...
1-4
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
3-8 om de muziek mag de tweede winnen van die krijspoppen, maar als film is Ghost in the Shell oneindig veel beter. Jammer van Händel, maar die heeft hier geen enkele kans. @ Animosh: van jou is het ook vrij makkelijk om een bloemlezing te maken van al je (soms zinloze) discussies om het discussiëren. Beetje flauw.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Jongens, jongens... Gezellig topic! 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
van jou is het ook vrij makkelijk om een bloemlezing te maken van al je (soms zinloze) discussies om het discussiëren.
Oh, maar er is naar mijn visie niets mis met discussiëren! Zolang het maar respectvol gebeurt - en dát is precies het bezwaar dat ik heb (nu in mindere mate) bij sommige berichten van jou.
Maar soit, mijn bericht was inderdaad een beetje flauw. Sorry daarvoor. 
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
4-8 is het dan.
4-9 Irréversible
[Preketero]
-
- 8531 berichten
- 2450 stemmen
Ik stem inderdaad op de eerste, had de stem van Lord Flashheart over het hoofd gezien 
met de stem van stfuympos erbij staat het nu dus 4-9
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
5-10 lijkt af en toe wel een stelletje wijven hier 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
De finale!
Kenji Kawai - Kugutsuuta Aratayo Ni Kamutsudo Hite (Ghost in the Shell: Innocence) - Beethoven - 7th Symphony (Irréversible) (vanaf 7:12)
Tot de veertien, met minstens twee punten verschil.
0-1, toch nog best een mooie finale uiteindelijk: van de deelnemers aan de kwartfinales zijn dit in ieder geval duidelijk mijn favorieten, al zijn er best een hoop scènes die ik hier liever had gezien
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
De tweede scène heeft in de context van de film tig keer meer impact dan de eerste, maar moet het als het puur om de combinatie van muziek en beelden gaat toch afleggen.
1-2