- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4556 stemmen
2-2
Die vermenging van inhoud, tijdsgeest en puur het audiovisuele zie je maar zelden op dit hoge niveau.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Die eerste is wel heel kort; ik stem toch maar voor The end.
2-4
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
3-4, lang genoeg om meer indruk te maken dan alle scènes in Apocalypse Now bij elkaar opgeteld 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
61. Kavinsky - Nightcall (Drive) - 62. Natacha Atlas - Gafsa (Bin-Jip)
1-0
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
5-1
63. Beethoven – Fur Elise (Elephant) - 64. Samuel Barber - Adiago for Strings (Reconstruction)
1-0 die tweede is niet eens Adagio for strings...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
5-1
65. Secret Garden – Adagio (2046) - 66. The Emotions - Best of My Love (Boogie Nights)
1-0 dan maar.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
1die tweede is niet eens Adagio for strings...
Hoe kom je daar bij? Dat is gewoon Adiago for Strings, hoor.
Vreemde uitslag trouwens die vorige. Für Elise is best een aardig nummer, maar Elephant doet er niets bijzonders mee imo. Het gebruik van Adiago for Strings in Reconstruction is veel beter.
2-0
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
2-1
Hoe kom je daar bij? Dat is gewoon Adiago for Strings, hoor.
Vreemde uitslag trouwens die vorige. Für Elise is best een aardig nummer, maar Elephant doet er niets bijzonders mee imo. Het gebruik van Adiago for Strings in Reconstruction is veel beter.
Buiten dat ik vrij weinig hoor meen ik piano te horen. En dat is nogal vreemd voor een Adiago for string, oftewel voor snaarinstrumenten.
Ter vergelijking; dit is wel the adiago for strings van Barber
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
De scène linkt bij mij naar de optiteling en het enige wat dan te horen is een lelijke mannenstem.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Hoe dom achten jullie mij? Denken jullie serieus dat ik dacht dat de optiteling Adiago for Strings is? 
Als iedereen dat had mag de vorige match wat mij betreft in ieder geval wel opnieuw gedaan worden.