- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8183 stemmen
095. Toxic Avenger, The (1985) - Blade (1998)
0-1
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
1-0. Hoe die 2de ooit onder het label 'horror' is gevallen blijft een raadsel.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Mag wel rekening mee gehouden worden tijdens de loting.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Gooi d'r nog eens een spreekwoord in.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Belachelijk dat Black Swan verliest van een zwakke komedie. De moeder van Nina is meer horror dan al die monsters in From Dusk till Dawn.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Belachelijk dat Black Swan verliest van een zwakke komedie. De moeder van Nina is meer horror dan al die monsters in From Dusk till Dawn.
Je kunt Black Swan toch moeilijk onder het horrorgenre gaan indelen?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dan is het geen loting meer.
Dit soort duels mogen in de eerste ronde heus wel vermeden worden. Dit slaat nergens op.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Mja het is nu eenmaal niet anders. Geeft ook niet. Geen haast.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Inderdaad. Het hoeft niet altijd even snel te gaan. Geeft mij de tijd om wat films in te halen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe wil je dit dan vermijden?
Gewoon lekker een horrorfilm tegenover zetten die wel goed bekeken wordt. Dan wordt het maar een sweep.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Gewoon lekker een horrorfilm tegenover zetten die wel goed bekeken wordt. Dan wordt het maar een sweep.
Naar mijn mening verloopt een loting volledig willekeurig? Alle duels gaan overlopen om te voorkomen dat de KO in een situatie zoals deze zou terechtkomen, is helemaal te gek. Dat betekent dat je ook aan andere duels zou moeten beginnen prutsen.
Dit soort duels geeft nu net minder bekende titels de kans om verdere door te stoten. Als ze tegen een bekende horror uitkomen, gaan ze er zo uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker. Al had je bij voorbaat al een criteria in moeten stellen dat een film een redelijk aantal stemmen moet hebben. Vanaf het begin is er dus niet echt logisch over nagedacht, net als sommige titels die je voorbij ziet komen.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Ik kan je verzekeren dat er heel wat logica achter deze KO zit.
Het criterium was minimum 50 stemmen. Iedereen mocht 10 titels nomineren + 2 titels met minimum 25 stemmen.
De lijst is verder aangevuld met de best scorende horrorfilms (met minimum 50 stemmen).
Er is ongeveer een maand gediscussieerd geweest in het KO algemeen discussietopic. Het is jammer om deze opmerkingen achteraf te moeten aanhoren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom in hemelsnaam dan 2 titels kiezen met minimaal 25? Lekker consistent ben je dan met je criteria. En lijkt me niet zo gek dat je dan verzekerd bent van problemen. Even voorop stellen dat de moeite in deze Ko gewaardeerd wordt, al blijven er wat zaken in zitten wat ik vreemd vindt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen