• 15.911 nieuwsartikelen
  • 178.816 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.217 gebruikers
  • 9.385.285 stemmen

Knock-Out: Horror (2011)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Imho wel. Alleen is Black Swan het veel meer op een suggestief vlak. Wat voor mij pure horror is.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Enkele titels met minder dan 50 stemmen (min. 25) moet zeker kunnen. Anders zouden veel onbekendere pareltjes nooit een KO halen. Dat je dan even moet wachten, maakt helemaal niks uit.

Deze films hebben dan nog een redelijk stemaantal, eentje zelf meer dan 50. Een geleide loting zou dan ook niks opleveren en is praktisch moeilijk te realiseren. Op basis van welke criteria mogen films dan niet tegen elkaar uitkomen. Of moeten het gewoon de 200+ films tegen de -100 (stemmen) zijn?

In dit geval gaat het jammer genoeg om twee films die niet populair zijn bij het KO-publiek maar op MM zelf toch redelijk vaak gezien zijn. Dan moet je maar even wachten.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Wat is er loos? Volgens mij geldt er gewoon een 24-uurs regel die de vertraagde battles ondervangt.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waarom in hemelsnaam dan 2 titels kiezen met minimaal 25? Lekker consistent ben je dan met je criteria. En lijkt me niet zo gek dat je dan verzekerd bent van problemen. Even voorop stellen dat de moeite in deze Ko gewaardeerd wordt, al blijven er wat zaken in zitten wat ik vreemd vindt.

Was eigenlijk het idee van de liefhebbers van films die geen 100 stemmen hadden, denk maar aan Pop Skull, Begotten en Myortvye. Liever nu wat langzamer dan dat die titels niet mee zouden mogen doen.

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waarom in hemelsnaam dan 2 titels kiezen met minimaal 25?

Op de manier konden de die hard horror fans toch een aantal van hun persoonlijke favorieten nomineren.

Naomi Watts schreef:

al blijven er wat zaken in zitten wat ik vreemd vindt.

De lijst is aangevuld met de best scorende films die op moviemeter als horror gelabeld zijn. Wellicht bevat de KO hierdoor een aantal vreemde titels. Omdat er vaak nogal wat discussie bestaat over het genre van een film.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Observator schreef:

Wat is er loos? Volgens mij geldt er gewoon een 24-uurs regel die zulke zaken ondervangt.

24 uur voorbij en het staat 1-1, en dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

WhoKnowZ schreef:

1. Op de manier konden de die hard horror fans toch een aantal van hun persoonlijke favorieten nomineren.

Ik snap het, maar begrijp het niet. Dit soort overwegingen maak je toch met je verstand en niet je hart? Als je dan films met weinig stemmen wil accepteren zou ik toch kijken hoeveel users 'm gezien hebben die actief zijn in KO's.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Was toch een 12 uurs regel, exclusief nacht? Dus dan zou vanavond om 9 uur de volgende toch zijn?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

24 uur voorbij en het staat 1-1, en dan?

Hoogste gemiddelde toch?

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik snap het, maar begrijp het niet. Dit soort overwegingen maak je toch met je verstand en niet je hart? Als je dan films met weinig stemmen wil accepteren zou ik toch kijken hoeveel users 'm gezien hebben die actief zijn in KO's.

Moest die zoekoptie bestaan, zou dat inderdaad een goeie basis kunnen zijn voor een KO.

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

FillumGek schreef:

Was toch een 12 uurs regel, exclusief nacht? Dus dan zou vanavond om 9 uur de volgende toch zijn?

Klopt, de regel werd aangepast.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Hoogste gemiddelde toch?

Lekker is dat, gaat die van 37 stemmen door .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

WhoKnowZ schreef:

(quote)

Moest die zoekoptie bestaan, zou dat inderdaad een goeie basis kunnen zijn voor een KO.

Daar he bje ook wel een punt, wat lastiger om in de praktijk toe te passen. Al is het lastig om met alles rekening te houden, misschien gewoon een erg ongelukkige loting.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Tonypulp schreef:

Hoogste gemiddelde toch?

Nee, battle meenemen en wachten op een beslissende stem.

garlic senior

• 4690 berichten
  • 0 stemmen

2-1

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2849 stemmen

3-1

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Er is leven!

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Hoogste gemiddelde toch?

Nee, volgende stem beslist dan, maar het staat inmiddels al 3-1.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Prima toch dat er een paar horrors tussen zitten met 25-50 stemmen, heb zo al een aantal tips opgedaan. Het is nu alleen pech dat er twee tegenover elkaar staan, big deal.

Black Swan vind ik trouwens een randgevalletje, psychologisch drama met horror-elementen. Zou raar zijn als je straks een horror-finale Black Swan - Se7en hebt...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Jammer van Rampo Jigoku en El Orfanato..

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

Nu dat het even rustig is, welke tijdsregel wensen jullie voor de 2de ronde?

24-uurs of 12-uurs (exclusief nacht)?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

12 uur lijkt me gewoon goed. Nu gaat het normaal gesproken ook snel zat.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik kreeg de 2e getipt maar mijn sympathy vote gaat sowieso naar Last House on the Left die ik steeds meer begin te waarderen...

1-0

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Heb hem op maar 2,5 staan, vond de remake veel indrukwekkender hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ga je mond spoelen FillumGek .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Zo'n reactie kon ik verwachten natuurlijk Heb hem al drie keer gezien maar kon me steeds niet pakken. Maar speciaal voor jouw geef ik hem binnenkort nog een kans

edit: Oh ik zie dat je niet op het origineel hebt gestemd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee. Wacht nog op herziening, ben er alleen nog niet aan toe gekomen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

1-1

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

1-2

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.