- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Imho wel. Alleen is Black Swan het veel meer op een suggestief vlak. Wat voor mij pure horror is.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Enkele titels met minder dan 50 stemmen (min. 25) moet zeker kunnen. Anders zouden veel onbekendere pareltjes nooit een KO halen. Dat je dan even moet wachten, maakt helemaal niks uit.
Deze films hebben dan nog een redelijk stemaantal, eentje zelf meer dan 50. Een geleide loting zou dan ook niks opleveren en is praktisch moeilijk te realiseren. Op basis van welke criteria mogen films dan niet tegen elkaar uitkomen. Of moeten het gewoon de 200+ films tegen de -100 (stemmen) zijn?
In dit geval gaat het jammer genoeg om twee films die niet populair zijn bij het KO-publiek maar op MM zelf toch redelijk vaak gezien zijn. Dan moet je maar even wachten.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Wat is er loos? Volgens mij geldt er gewoon een 24-uurs regel die de vertraagde battles ondervangt.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Waarom in hemelsnaam dan 2 titels kiezen met minimaal 25? Lekker consistent ben je dan met je criteria. En lijkt me niet zo gek dat je dan verzekerd bent van problemen. Even voorop stellen dat de moeite in deze Ko gewaardeerd wordt, al blijven er wat zaken in zitten wat ik vreemd vindt.
Was eigenlijk het idee van de liefhebbers van films die geen 100 stemmen hadden, denk maar aan Pop Skull, Begotten en Myortvye. Liever nu wat langzamer dan dat die titels niet mee zouden mogen doen. 
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Waarom in hemelsnaam dan 2 titels kiezen met minimaal 25?
Op de manier konden de die hard horror fans toch een aantal van hun persoonlijke favorieten nomineren.
al blijven er wat zaken in zitten wat ik vreemd vindt.
De lijst is aangevuld met de best scorende films die op moviemeter als horror gelabeld zijn. Wellicht bevat de KO hierdoor een aantal vreemde titels. Omdat er vaak nogal wat discussie bestaat over het genre van een film.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is er loos? Volgens mij geldt er gewoon een 24-uurs regel die zulke zaken ondervangt.
24 uur voorbij en het staat 1-1, en dan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
1. Op de manier konden de die hard horror fans toch een aantal van hun persoonlijke favorieten nomineren.
Ik snap het, maar begrijp het niet. Dit soort overwegingen maak je toch met je verstand en niet je hart? Als je dan films met weinig stemmen wil accepteren zou ik toch kijken hoeveel users 'm gezien hebben die actief zijn in KO's.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Was toch een 12 uurs regel, exclusief nacht? Dus dan zou vanavond om 9 uur de volgende toch zijn?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoogste gemiddelde toch?
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Ik snap het, maar begrijp het niet. Dit soort overwegingen maak je toch met je verstand en niet je hart? Als je dan films met weinig stemmen wil accepteren zou ik toch kijken hoeveel users 'm gezien hebben die actief zijn in KO's.
Moest die zoekoptie bestaan, zou dat inderdaad een goeie basis kunnen zijn voor een KO. 
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Was toch een 12 uurs regel, exclusief nacht? Dus dan zou vanavond om 9 uur de volgende toch zijn?
Klopt, de regel werd aangepast.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoogste gemiddelde toch?
Lekker is dat, gaat die van 37 stemmen door
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moest die zoekoptie bestaan, zou dat inderdaad een goeie basis kunnen zijn voor een KO.
Daar he bje ook wel een punt, wat lastiger om in de praktijk toe te passen. Al is het lastig om met alles rekening te houden, misschien gewoon een erg ongelukkige loting.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Hoogste gemiddelde toch?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Hoogste gemiddelde toch?
Nee, volgende stem beslist dan, maar het staat inmiddels al 3-1.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Prima toch dat er een paar horrors tussen zitten met 25-50 stemmen, heb zo al een aantal tips opgedaan. Het is nu alleen pech dat er twee tegenover elkaar staan, big deal.
Black Swan vind ik trouwens een randgevalletje, psychologisch drama met horror-elementen. Zou raar zijn als je straks een horror-finale Black Swan - Se7en hebt...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Jammer van Rampo Jigoku en El Orfanato..
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Nu dat het even rustig is, welke tijdsregel wensen jullie voor de 2de ronde? 
24-uurs of 12-uurs (exclusief nacht)?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
12 uur lijkt me gewoon goed. Nu gaat het normaal gesproken ook snel zat.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
En we gaan door!
097. Last House on the Left, The (1972) - Subconscious Cruelty (1999)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik kreeg de 2e getipt maar mijn sympathy vote gaat sowieso naar Last House on the Left die ik steeds meer begin te waarderen...
1-0
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Heb hem op maar 2,5 staan, vond de remake veel indrukwekkender hehe.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Zo'n reactie kon ik verwachten natuurlijk
Heb hem al drie keer gezien maar kon me steeds niet pakken. Maar speciaal voor jouw geef ik hem binnenkort nog een kans 
edit: Oh ik zie dat je niet op het origineel hebt gestemd?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee. Wacht nog op herziening, ben er alleen nog niet aan toe gekomen.