- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
32. No-Do (2008) - Seventh Moon (2008)
3-3 volgende stem beslist
33. Begotten (1990) - Hausu (1977)
En deze zal ook weer een eeuwigheid duren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Begotten hoge verwachtingen. Hansu was wel lekker wierd. Misschien Begotten vannacht eens opzetten. Al zie ik daar toch een beetje tegen op.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
No-Do (2008) - Seventh Moon (2008)
3-4
Begotten (1990) - Hausu (1977)
0-1 één van de gaafste cult classics, wat een visuele fun 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
1-1
Eigenlijk telt de nacht niet mee, maar goed...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan hebben we dus nog een paar uur. (Is ergens op pagina 3 overeengekomen. Eerst was het 24 uur. hebben we veranderd in 12 uur, maar de uren tussen 00.00-06.00 tellen niet mee. (Poldermodel.
)
No-Do (2008) - Seventh Moon (2008)
3-4
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Vaak genoeg aangegeven door WhoKnows. Maar aangezien de battles zal ik er persoonlijk niet zo'n punt van maken. Maar daar ga ik niet over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De nacht telt niet mee
. Zullen we dan doordeweek van 9 tot 5 ook niet meetellen, aangezien er mensen werken en naar school gaan?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Vind het ook een rare regeling. Genoeg mensen die 's nachts actief zijn, helemaal in het weekend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In het weekend zeker, en de eerste paar uur van de nacht is het ook nog redleijk goed te doen door de week.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Regeling is al tijden in gebruik op MM. Maakt me verder niet uit hoor, ben zelf voorstander voor gewoon 12 uur, maar denk dat we het hier maar even zo moeten houden. Verder wordt er 's nachts beduidend minder gestemd, en is het niet zo dat je niet mag stemmen of zo. 9 to 5 argument is onzinnig, iedereen heeft toch wel een computer op werk of school of een smartphone.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niet iedereen heeft een kantoorbaantje
En smartphones? Mij niet gezien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet iedereen heeft een kantoorbaantje
En smartphones? Mij niet gezien.
Hou die smartphone lekker weg. Vreselijk verslavend zo'n ding. Ook erg onrustig om altijd online te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Regeling is al tijden in gebruik op MM. Maakt me verder niet uit hoor, ben zelf voorstander voor gewoon 12 uur, maar denk dat we het hier maar even zo moeten houden. Verder wordt er 's nachts beduidend minder gestemd, en is het niet zo dat je niet mag stemmen of zo. 9 to 5 argument is onzinnig, iedereen heeft toch wel een computer op werk of school of een smartphone.
En ik maar denken dat je op je werk komt om te werken. Wist niet dat het juist om het feit ging dat je dan mee kan doen aan KO's. En of er 's nachts 6 mensen stemmen en overdag 36 doet daar niets aan af. Erg onzinnig om een 12 uur regel in te stellen maar wel bepaalde limits in te gaan stellen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het nieuwe werken heeft zo z'n voordelen. 
Klachten graag in drievoud indienen bij de organisator van de ko.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben er niet tegen. Ik ben zelfs voor, maar die discussie is hier al een keer gehouden..... En om het nu om de paar dagen te heroverwegen gaat me dan weer iets te ver.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
True
. Wel voorop stelllen dat het bij mij niet het geval is hoor. Ik heb de mogelijkheid wel. Ik vind een 12 uur regeling praktisch, maar dan moeten er geen side rules komen. Krijg ik altijd een beetje jeuk van. Doe dan gewoon 24, de meeste films die amper de benodigde stemmen niet opleveren zijn nu toch wel bijna nihil.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
12-uursregeling (exclusief nacht) van toepassing. Toelichting: dit geeft je het recht na 12 uur een nieuwe battle starten, zonder dat de huidige battle met het benodigde aantal stemmen is beëindigd. De uren vanaf 00.00u t.e.m. 06.00u tellen niet mee! Alle stemmen die tot de plaatsing van de volgende battle geplaatst zijn blijven wel geldig. Ook als de 12 uur reeds lang verstreken zijn.
Discussie werd reeds gevoerd. Regels zijn duidelijk...
Alles de KO even vast loopt, dan is dat maar zo.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Allebei nog niet gezien, Seventh Moon ligt klaar n.a.v. deze knock - out en ik ga denk ik ook maar eens achter No-Do aan. Deze horror knock - out heeft mij al enkele leuke tips opgeleverd, o.a. Dagon. 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Mja, I know. Maar officieel begint de battle overnieuw.