- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Beetje nutteloze vergelijking. Twee totaal verschillende films. Martyrs is een film met twee segmenten, niks geforceerde twists. Haute Tension borduurt gewoon voort op de hype die met Se7en en The Usual Suspects is ingezet.
Dan zijn we het daarover duidelijk oneens. Ik vond het nogal potsierlijk toen die oude mensen uiteindelijk voor de dag kwamen.
Daarbij vind ik de twist in Haute Tension niet belemmerend voor het vermaak en de engheid die de film uit weet te stralen. De plotwending doet weinig afbreuk aan de sfeer in de film.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat hebben we dan anders ervaren. Ik kon het pretentieuze karakter van dat einde niet zo goed hebben. Aja heeft zich gelukkig goed herpakt met Piranha 3D.
mikey
-
- 28995 berichten
- 5145 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind HT en Martyrs eigenlijk onvergelijkbaar. Enige overeenkost is de bruutheid die ik van beide kan waarderen. De twist in HT vond ik niet zo, omdat het niet erg geloofwaardig was, maar deed verder weinig afbreuk. Van Martyrs vond ik het meer filosfische tweede deel juist wel een mooie wending. Maar hoe Rubber 9 stemmen kan scoren tegen Zombi 2 is voor mij echt een raadsel. Leuk camp filmpje, maar kan zich natuurlijk totaal niet meten met Fulci's zompige zombie film.
Glacius
-
- 4299 berichten
- 3034 stemmen
Ik snap het wel. Ben ook geen fan van die oude italiaanse horror flicks. Vind ze zwaar overrated.
mikey
-
- 28995 berichten
- 5145 stemmen
Wie doet met me mee om zijn stem te wijzigen tbv Rubber? Kunnen we verder 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
30. Rubber (2010) - Zombi 2 (1979)
9-9 volgende stem beslist
31. Frontière(s) (2007) - Christine (1983)
0-1
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12861 stemmen
4-5
Een echte slasher had die chick allang afgemaakt
De slasher films waar de slasher uiteindelijk het hoofdpersonage weet af te maken zijn uiterst zeldzaam, bij de grote films uit het genre volgens mij zelfs bijna onbestaand? Serieus negatief puntje aan het genre waar geen enkele regisseur echt tegenin durft te gaan zo lijkt het.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik bedoel het meer in de zin dat irritante mensen in de regel worden neergemaaid 
mikey
-
- 28995 berichten
- 5145 stemmen
De slasher films waar de slasher uiteindelijk het hoofdpersonage weet af te maken zijn uiterst zeldzaam, bij de grote films uit het genre volgens mij zelfs bijna onbestaand?
......... ............ en later hostel
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
30. Rubber (2010) - Zombi 2 (1979)
9-9 volgende stem beslist
32. No-Do (2008) - Seventh Moon (2008)
0-0
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
2-2 toch wel. Al is seventh moon een fijn filmpje verder.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
3-2 Een stel naakte mannen in een donkere ruimte kan mij niet bekoren. Sommige users blijkbaar wel.